Present tips
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2004
    #1

    Present tips

    Min stora kille fyller 8 år på fredag. Imorgon ska jag ut och shoppa present. Kommer inte på nåt bara...tänkte på nåt till hans rum men han har ett ganska litet rum. Hittar inga bra skrivbord *suck* Känns tråkigt att köpa något för köpandets skull. Vill ju att det ska vara nåt riktigt passande och roligt till honom. Snälla ni har ni tips?
    Som optimist ser jag inte molnen - Jag går på dom

    www.Lindhis.blogg.se
  2. 1
    Present tips Min stora kille fyller 8 år på fredag. Imorgon ska jag ut och shoppa present. Kommer inte på nåt bara...tänkte på nåt till hans rum men han har ett ganska litet rum. Hittar inga bra skrivbord *suck* Känns tråkigt att köpa något för köpandets skull. Vill ju att det ska vara nåt riktigt passande och roligt till honom. Snälla ni har ni tips?
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    Har du möjlighet att fota o ladda upp en bild på rummet, så kanske man lättare kommer på "rums-present"

    Vet annars inte vad 8-åringakillar gillar.. men pysselböcker, modellbil eller modellplan (sånt som man bygger ihop själv), något sällskapsspel eller dataspel, en cd-/radio-/musikspelare (som stå på rummet... alltså en bärbar). Någon dvd-film eller biobiljetter.
    Ja.. det var vad jag kom på.. som har noll koll
  4. 2
    Har du möjlighet att fota o ladda upp en bild på rummet, så kanske man lättare kommer på "rums-present"

    Vet annars inte vad 8-åringakillar gillar.. men pysselböcker, modellbil eller modellplan (sånt som man bygger ihop själv), något sällskapsspel eller dataspel, en cd-/radio-/musikspelare (som stå på rummet... alltså en bärbar). Någon dvd-film eller biobiljetter.
    Ja.. det var vad jag kom på.. som har noll koll
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3
    Spelet Twister är väl
    Kanske en Lava-lampa till rummet, om han inte redan har en
  6. 3
    Spelet Twister är väl
    Kanske en Lava-lampa till rummet, om han inte redan har en
  7. Medlem sedan
    Jul 2004
    #4
    Twister är väl KUL FÖR EN 8-ÅRING. ... så skulle det stå
  8. 4
    Twister är väl KUL FÖR EN 8-ÅRING. ... så skulle det stå
  9. Medlem sedan
    Dec 2004
    #5
    han har en loftsäng, rummet är smalt så jag skulle vilja få tag på ett skrivbord att hänga på under sängen. Pysselböcker va en superbra ide. mp3 har jag funderat på men det skulle nog hans morfar köpa... det andra du tipsa om har han redan
  10. 5
    han har en loftsäng, rummet är smalt så jag skulle vilja få tag på ett skrivbord att hänga på under sängen. Pysselböcker va en superbra ide. mp3 har jag funderat på men det skulle nog hans morfar köpa... det andra du tipsa om har han redan
  11. Medlem sedan
    Dec 2004
    #6
    Det har han redan tyvärr *suck* Jösses vad grejer han har. han får dessutom paket från så många i släkten så det blir en del...Ska försöka hitta på vad dom kan köpa oxå. Svårt är bara förnamnet..
  12. 6
    Det har han redan tyvärr *suck* Jösses vad grejer han har. han får dessutom paket från så många i släkten så det blir en del...Ska försöka hitta på vad dom kan köpa oxå. Svårt är bara förnamnet..
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7

    Vilken prisklass...

    talar vi om

    Något som ungar, spec pojkar tror jag i den åldern gillar är väl dataspel, tvspel o just nu framför allt såna här handkonsoller!

    Emil ska få gameboy advande DS lite i julklapp. Kostar runt 1500 kr. Finns ju billigare varianter men denna ska vara den bästa!

    Ser ut så här... jag har beställt det vita Finns massor av spel till och alla spel som funkar till gameboy advance (alla olika andra konsoller) funkar till detta oxå. Jättebra!

    Bara ett tips... Jag VET att vår jul kommer bli MYCKET uppskattad tack vare detta spel iallafall Det blir det enda han får dessutom, haha...
    Bifogade bilder Bifogade bilder
  14. 7
    Vilken prisklass... talar vi om

    Något som ungar, spec pojkar tror jag i den åldern gillar är väl dataspel, tvspel o just nu framför allt såna här handkonsoller!

    Emil ska få gameboy advande DS lite i julklapp. Kostar runt 1500 kr. Finns ju billigare varianter men denna ska vara den bästa!

    Ser ut så här... jag har beställt det vita Finns massor av spel till och alla spel som funkar till gameboy advance (alla olika andra konsoller) funkar till detta oxå. Jättebra!

    Bara ett tips... Jag VET att vår jul kommer bli MYCKET uppskattad tack vare detta spel iallafall Det blir det enda han får dessutom, haha...
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8
    Ikea har ett snygg vitlackat litet nätt skrivbord för 5-600 bara. Det är skitbra. Ska köpa ett själv.
  16. 8
    Ikea har ett snygg vitlackat litet nätt skrivbord för 5-600 bara. Det är skitbra. Ska köpa ett själv.
  17. Medlem sedan
    Dec 2003
    #9
    Kom på nåt som nån sa förrut, Trollerilåda eller på Claes Olsson brukar dem ha lite elektronikfix.

    Vad har dem i skolan, samlarkort, gogos eller annat. Pokémonbollar är poppis här som samlarobjekt.

    Spel, Lilla Melodifestivalskiva, dataspelet till julkalendern.
  18. 9
    Kom på nåt som nån sa förrut, Trollerilåda eller på Claes Olsson brukar dem ha lite elektronikfix.

    Vad har dem i skolan, samlarkort, gogos eller annat. Pokémonbollar är poppis här som samlarobjekt.

    Spel, Lilla Melodifestivalskiva, dataspelet till julkalendern.
  19. Medlem sedan
    Dec 2003
    #10
    Sen kanske det är dags för en mobil... eller är det tidigt? Det beror lite på om han går hem själv efter skolan osv.
  20. 10
    Sen kanske det är dags för en mobil... eller är det tidigt? Det beror lite på om han går hem själv efter skolan osv.
  21. Medlem sedan
    Dec 2000
    #11
    Mina snart 7-åringar önskar sig bilbana, bandyklubbor och så är alltid pennor och sånt poppis!

    Bok?

    Tycker att det är jättesvårt att hitta på till mina killar nu när de är i den här åldern!
  22. 11
    Mina snart 7-åringar önskar sig bilbana, bandyklubbor och så är alltid pennor och sånt poppis!

    Bok?

    Tycker att det är jättesvårt att hitta på till mina killar nu när de är i den här åldern!
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12

    Menar du Mikael...

    det vill jag oxå ha sen när vi flyttat. Är sååå nätt o litet. Perfekt t datorn!
    Bifogade bilder Bifogade bilder
  24. 12
    Menar du Mikael... det vill jag oxå ha sen när vi flyttat. Är sååå nätt o litet. Perfekt t datorn!
  25. Medlem sedan
    Dec 2003
    #13
    Ja precis! Och så kan man köpa en hylla att ha uppepå tror jag..
  26. 13
    Ja precis! Och så kan man köpa en hylla att ha uppepå tror jag..
  27. Medlem sedan
    Dec 2003
    #14
    Nä, jag vettesjutton om det är den... kanskei nte ändå... Men nåt liknande kanske
  28. 14
    Nä, jag vettesjutton om det är den... kanskei nte ändå... Men nåt liknande kanske
  29. Medlem sedan
    Nov 1999
    #15
    Kanske något spel?
    Här kommer det bli UNO och junior monopol. Bbarnalfapet är också poppis. Klocka både till armen och väckarklocka. Pyssleböcker å annat pyssligt. Inte riktigt på det klara vad som hamnar under granen eller när hon fyller. Det är ju lite kämpigt när allt händer samtidigt.
    Vet att det finns små "burkar" med olika typer av expriment, något sådant kanske skulle passa. Cd-skivor.
    Lycka till i presentletandet.
  30. 15
    Kanske något spel?
    Här kommer det bli UNO och junior monopol. Bbarnalfapet är också poppis. Klocka både till armen och väckarklocka. Pyssleböcker å annat pyssligt. Inte riktigt på det klara vad som hamnar under granen eller när hon fyller. Det är ju lite kämpigt när allt händer samtidigt.
    Vet att det finns små "burkar" med olika typer av expriment, något sådant kanske skulle passa. Cd-skivor.
    Lycka till i presentletandet.
  31. Medlem sedan
    Dec 2004
    #16
    Å det blir nog som du säger en mkt uppskattat julklapp. oscar spelar data spel men bara lite. Han tycker det är ganska tråkigt. Han är mer en lek kille. Han är en funderare.... Han älskar att leka med sina traktorer men han har redan så många. han ska nog få en fjärrstyrd lite traktor för att han tycker det är så kul. Ficklampa och romerska bågar och trisslotter har han önskat så det ska han få. Men sen vet jag inte....hittar ju inget kul till han.
  32. 16
    Å det blir nog som du säger en mkt uppskattat julklapp. oscar spelar data spel men bara lite. Han tycker det är ganska tråkigt. Han är mer en lek kille. Han är en funderare.... Han älskar att leka med sina traktorer men han har redan så många. han ska nog få en fjärrstyrd lite traktor för att han tycker det är så kul. Ficklampa och romerska bågar och trisslotter har han önskat så det ska han få. Men sen vet jag inte....hittar ju inget kul till han.
  33. Medlem sedan
    Dec 2004
    #17
    Han gillar tyvärr inte samlar kort och trolleri låda samt spel har han. men skrivbordet du tipsa om har jag faktiskt sett å funderar lite på. överdelen hade en whiteboardtavla jag tror han kommer älska. Dataspelet till julkalendern va ju en toppenide
  34. 17
    Han gillar tyvärr inte samlar kort och trolleri låda samt spel har han. men skrivbordet du tipsa om har jag faktiskt sett å funderar lite på. överdelen hade en whiteboardtavla jag tror han kommer älska. Dataspelet till julkalendern va ju en toppenide
  35. Medlem sedan
    Dec 2004
    #18
    Han vill väldigt gärna ha en mobil men tyvärr tillåter inte hans mamma det än på några år
  36. 18
    Han vill väldigt gärna ha en mobil men tyvärr tillåter inte hans mamma det än på några år
  37. Medlem sedan
    Dec 2004
    #19
    Böcker har han massor och bilbana bandyklubbor har han...men pennor och sudd å tejp kan jag ju köpa det är ju alltid sånt som går åt. lite pysselgrejor...
  38. 19
    Böcker har han massor och bilbana bandyklubbor har han...men pennor och sudd å tejp kan jag ju köpa det är ju alltid sånt som går åt. lite pysselgrejor...
  39. Medlem sedan
    Dec 2004
    #20
    ja men expriment va ju en kanon ide och uno vet jag att jag gilla som barn...bara att ut å shoppa imorrn å hoppas jag hittar grejorna
  40. 20
    ja men expriment va ju en kanon ide och uno vet jag att jag gilla som barn...bara att ut å shoppa imorrn å hoppas jag hittar grejorna

Liknande trådar

  1. Tips på present?
    By DollyLolly in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-01-25, 19:00
  2. Tips om dop present
    By Zornia in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-04-17, 14:25
  3. Tips på 70 års present
    By KarolinaA in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-30, 19:58
  4. present-tips
    By anonymt namn in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-28, 22:13
  5. OT tips på 40 års present...
    By MiaKL,S03+K06 in forum Vikt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-08-19, 19:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar