Morgonens upprop!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Morgonens upprop!

    Godmorgon på er, jag är här utan minsta lilla känning... Någon som har nåt på gång?
  2. 1
    Morgonens upprop! Godmorgon på er, jag är här utan minsta lilla känning... Någon som har nåt på gång?
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    inga känningar alls *imt*
    annica med oscar 0407 & lucas 0612
    www.branting.org
  4. 2
    inga känningar alls *imt*
  5. Medlem sedan
    Feb 2004
    #3
    Inga känningar alls..
    Jag får alltid sammandragningar mot kvällen men sen på morgonen e dom helt borta.. det e nog för att man är helt slut mot kvällen och utvilad på morgonen..
  6. 3
    Inga känningar alls..
    Jag får alltid sammandragningar mot kvällen men sen på morgonen e dom helt borta.. det e nog för att man är helt slut mot kvällen och utvilad på morgonen..
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4

    Lugnt här också..

    Igår var det helt "vilt". Hade sammandragningar/småvärkar hela dagen och kvällen och även när jag gick och la mig för att sova. Men nu är de helt borta som vanligt..*ler*
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  8. 4
    Lugnt här också.. Igår var det helt "vilt". Hade sammandragningar/småvärkar hela dagen och kvällen och även när jag gick och la mig för att sova. Men nu är de helt borta som vanligt..*ler*
  9. Medlem sedan
    Oct 2003
    #5
    jag är här.. ska till bm idag
    Kram
  10. 5
    jag är här.. ska till bm idag
    Kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Nääää Ingenting här, och jag har bestämt mig för att helt enkelt ställa in mig på att ingenting kommer att hända innan bf 7/12. Idag ska jag försäka få upp julgardinerna och adventsljusstakarna och så, det vore skönt att ha det gjort!
  12. 6
    Nääää Ingenting här, och jag har bestämt mig för att helt enkelt ställa in mig på att ingenting kommer att hända innan bf 7/12. Idag ska jag försäka få upp julgardinerna och adventsljusstakarna och så, det vore skönt att ha det gjort!
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7
    Inget här heller, hade några obehagliga förvärkar igårkväll, men nu är dom borta.
    Mamma Miot
  14. 7
    Inget här heller, hade några obehagliga förvärkar igårkväll, men nu är dom borta.
  15. Medlem sedan
    Jun 2006
    #8
    Nope här är det som i det lugnaste vatten
  16. 8
    Nope här är det som i det lugnaste vatten
  17. Medlem sedan
    Nov 2001
    #9
    Jag är kvar. Hade mycket förvärkar igårkväll, men har sovit gott och har inga större känningar just nu...
  18. 9
    Jag är kvar. Hade mycket förvärkar igårkväll, men har sovit gott och har inga större känningar just nu...
  19. Medlem sedan
    Feb 2001
    #10
    De känningar jag har är.


    SÅ FÖRKYLD
    jag är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk
    orkar inte ens gå till dagis med barnen idag.
    de får vara hemma jag bara kan inte gå ut och iväg..
    kommer jag att orka....
    Jo det gör jag nog..
    men jag är såååå förkyld syndast om mig ihela världen
  20. 10
    De känningar jag har är.


    SÅ FÖRKYLD
    jag är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk
    orkar inte ens gå till dagis med barnen idag.
    de får vara hemma jag bara kan inte gå ut och iväg..
    kommer jag att orka....
    Jo det gör jag nog..
    men jag är såååå förkyld syndast om mig ihela världen
  21. Medlem sedan
    May 2002
    #11

    Väldigt trött men här

    Har inte sovit så mycket inatt, både pga denna hemska förkylning som jag och barnen har, men också pga brännsåret på magen. Har värsta träningsvärken efter att ha hostat hela natten. Nu vill jag bli frisk!!!!

    Ha en bra dag.
    kram Åsa
  22. 11
    Väldigt trött men här Har inte sovit så mycket inatt, både pga denna hemska förkylning som jag och barnen har, men också pga brännsåret på magen. Har värsta träningsvärken efter att ha hostat hela natten. Nu vill jag bli frisk!!!!

    Ha en bra dag.
    kram Åsa
  23. Medlem sedan
    Jun 2006
    #12
    Näää. Ingenting
    m
  24. 12
    Näää. Ingenting
    m
  25. Medlem sedan
    Jan 2005
    #13
    Nop, inget på G här *imt*
  26. 13
    Nop, inget på G här *imt*
  27. Medlem sedan
    Feb 2006
    #14
    Här är det inget på G och jag hostar tills jag spyr så jag vill INTE föda ännu. Har tvättstugan idag och imorgon fyller min lilla tös 5 år så jag väntar gärna tills på söndag
  28. 14
    Här är det inget på G och jag hostar tills jag spyr så jag vill INTE föda ännu. Har tvättstugan idag och imorgon fyller min lilla tös 5 år så jag väntar gärna tills på söndag
  29. Medlem sedan
    Mar 2005
    #15

    Njea...

    Nog ingenting på G men har haft "mensvärk" sen jag vaknade i morse tidigt...
    Men men det är väl bara förkänningar somvanligt..
  30. 15
    Njea... Nog ingenting på G men har haft "mensvärk" sen jag vaknade i morse tidigt...
    Men men det är väl bara förkänningar somvanligt..
  31. Medlem sedan
    Feb 2005
    #16
    Lungt här också förutom envis och retsam molvärk.
  32. 16
    Lungt här också förutom envis och retsam molvärk.
  33. Medlem sedan
    Apr 2006
    #17
    Som vanligt... lite molvärk. Har haft sammandragningar var 5:e minut från det jag gick och la mig igår kväll vid 23-tiden framtills nu imorse när jag gick upp. Och nu är dom såklart helt borta... vet inte vad man ska tro... Får nog ställa in mig på nyårsafton, fast då ännu hellre nyårsdag.

    Kram
  34. 17
    Som vanligt... lite molvärk. Har haft sammandragningar var 5:e minut från det jag gick och la mig igår kväll vid 23-tiden framtills nu imorse när jag gick upp. Och nu är dom såklart helt borta... vet inte vad man ska tro... Får nog ställa in mig på nyårsafton, fast då ännu hellre nyårsdag.

    Kram
  35. Medlem sedan
    May 2004
    #18

    Näpp!

    inget här heller!
    Carola med Elliot och Lucas.
  36. 18
    Näpp! inget här heller!
  37. awesome
    #19
    Inga känningar här!
  38. 19
    Inga känningar här!
  39. Medlem sedan
    May 2005
    #20

    ingenting alls

    Vaknade med stenhård mage men det gick över så fort blåsan var tömd. Suck kommer att gå över minst en månad känns det som... Men då är det ju bara sex veckor kvar nu... :/
  40. 20
    ingenting alls Vaknade med stenhård mage men det gick över så fort blåsan var tömd. Suck kommer att gå över minst en månad känns det som... Men då är det ju bara sex veckor kvar nu... :/
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Morgonens tre plus tre!
    By Poppis in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-09-08, 14:45
  2. Morgonens tre plus tre!
    By Poppis in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-07, 19:41
  3. Morgonens 3+3 då...
    By RHWH in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-09-06, 16:58
  4. Morgonens 3 + 3
    By Poppis in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-01, 07:33
  5. Morgonens + och -
    By Nette m. E o G in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-27, 12:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar