Simborgarmärket!!!
_00 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    Simborgarmärket!!!

    Igår på simskolan simmade Evelina 200 meter och kom hem med hela 4 märken. Blåa & Röda krabban, Guldsälen och SIMBORGARMÄRKET!!! Snacka om att hon kände sig stolt, och jag blev nästan ännu stoltare som mamma.

    Simfröken sa också att hon inte får gå kvar i "simskolan" men får gärna gå på märkestagning i stora bassängen till våren så nu ser vi fram emot nästa utmaning.
    Evelina älskar att simma och att leka i vattnet så det ska vi fortsätta med tills hon inte vill mer.

    Så nu ska jag sätta upp hennes märkessköld på väggen i barnens rum så att hon ser sina märken hela tiden.

    /Nettis
  2. 1
    Simborgarmärket!!! Igår på simskolan simmade Evelina 200 meter och kom hem med hela 4 märken. Blåa & Röda krabban, Guldsälen och SIMBORGARMÄRKET!!! Snacka om att hon kände sig stolt, och jag blev nästan ännu stoltare som mamma.

    Simfröken sa också att hon inte får gå kvar i "simskolan" men får gärna gå på märkestagning i stora bassängen till våren så nu ser vi fram emot nästa utmaning.
    Evelina älskar att simma och att leka i vattnet så det ska vi fortsätta med tills hon inte vill mer.

    Så nu ska jag sätta upp hennes märkessköld på väggen i barnens rum så att hon ser sina märken hela tiden.

    /Nettis
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Duktig Tjej!!!
    Visst blir man stolt! Det får man ju bli över sina små tycker jag... Louise har hela sin tavla full med märken, hon får heller inte gå kvar i simskolan sedan förra terminen. Hon tog ju simborgar märket redan då hon var 5. Nu är det mellan systers tur att lära sig simma... Tror dock inte hon blir lika tidig som storasyster,
  4. 2
    Duktig Tjej!!!
    Visst blir man stolt! Det får man ju bli över sina små tycker jag... Louise har hela sin tavla full med märken, hon får heller inte gå kvar i simskolan sedan förra terminen. Hon tog ju simborgar märket redan då hon var 5. Nu är det mellan systers tur att lära sig simma... Tror dock inte hon blir lika tidig som storasyster,
  5. Medlem sedan
    Aug 2000
    #3
    Simmärken är bra! Jag önskar att det fanns mer sådant t.ex i trafiken osv. Det fanns ju förr med barnens trafikklubb. Mina barn älskar att ta simmmärken, tyvärr finns här ingen märkesklubb eller sådant men man kan träna själv och sedan visa upp för en badvakt så får man (köpa) sitt märke.
  6. 3
    Simmärken är bra! Jag önskar att det fanns mer sådant t.ex i trafiken osv. Det fanns ju förr med barnens trafikklubb. Mina barn älskar att ta simmmärken, tyvärr finns här ingen märkesklubb eller sådant men man kan träna själv och sedan visa upp för en badvakt så får man (köpa) sitt märke.
  7. Medlem sedan
    Mar 2004
    #4
    Vad roligt, man får grattulera, klart man blir stolt som mamma=)
  8. 4
    Vad roligt, man får grattulera, klart man blir stolt som mamma=)

Liknande trådar

  1. Simborgarmärket tog min stolta dotter
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-08-21, 01:19
  2. simborgarmärket
    By tarantella in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-07-27, 14:28
  3. Simborgarmärket!
    By Helen m. M-01 & M-04 in forum _01 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-09, 12:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar