Hoppstol
_0608 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2005
    #1

    Hoppstol

    Hej!! E de nån här ine som har en hoppstol.. Rekommenderar ni dom? Bra dåligt? Skriv gärna till mej.
  2. 1
    Hoppstol Hej!! E de nån här ine som har en hoppstol.. Rekommenderar ni dom? Bra dåligt? Skriv gärna till mej.
  3. Medlem sedan
    Jun 2006
    #2
    Menar du hoppgunga? Har ingen än men har önskat i julklapp till Stella, en sån man hänger i dörrposten.
    En del säger att de kan vara osäkra men när vi frågade på våran babyproffsen-butik så sa han att den hade hållt för honom att hänga i...*fniss*
    Tror det skrivs mkt skit om sådana här grejer för att tidningarna ska sälja lösnummer...
  4. 2
    Menar du hoppgunga? Har ingen än men har önskat i julklapp till Stella, en sån man hänger i dörrposten.
    En del säger att de kan vara osäkra men när vi frågade på våran babyproffsen-butik så sa han att den hade hållt för honom att hänga i...*fniss*
    Tror det skrivs mkt skit om sådana här grejer för att tidningarna ska sälja lösnummer...
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Nä en hoppstol Såg en på toysrus å vart så sugen att köpa en Jooo dom gör ju de tidningarna..

    Tillhör juligruppen å de va nån som sa att de va nån här inne som har en hoppstol..
  6. 3
    Nä en hoppstol Såg en på toysrus å vart så sugen att köpa en Jooo dom gör ju de tidningarna..

    Tillhör juligruppen å de va nån som sa att de va nån här inne som har en hoppstol..
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Ok, det vet jag inte vad det är, har väl missat det...
  8. 4
    Ok, det vet jag inte vad det är, har väl missat det...
  9. Medlem sedan
    Dec 2005
    #5
    Tror det var Bekka som skrev om en sån... Låter skoj tycker jag med!
  10. 5
    Tror det var Bekka som skrev om en sån... Låter skoj tycker jag med!
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Ja

    vi har en Fisher Price Jumperoo, som är ett slags hoppgunga på ben. Vet att den funnits på Babyland och Toys 'r us, men är osäker på om den går att hitta ny längre. Såg den inte på FP*s hemsida i alla fall. Vi köpte en begagnad. Ny kostade förut 900:- och uppåt, så begagnat är ganska trevligt för plånboken också...
    Bekka med stjärnorna - Mira, Vega, Castor & Sirius
  12. 6
    Ja vi har en Fisher Price Jumperoo, som är ett slags hoppgunga på ben. Vet att den funnits på Babyland och Toys 'r us, men är osäker på om den går att hitta ny längre. Såg den inte på FP*s hemsida i alla fall. Vi köpte en begagnad. Ny kostade förut 900:- och uppåt, så begagnat är ganska trevligt för plånboken också...
  13. Medlem sedan
    Feb 2006
    #7
    Babyproffsen i Umeå säljer dem fortfarande!
  14. 7
    Babyproffsen i Umeå säljer dem fortfarande!

Liknande trådar

  1. Hoppstol
    By annika85 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-30, 05:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar