Fredagskoll!
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Aug 1999
    #1

    Fredagskoll!

    här ju *skit* lugnt!!!

    Jaha vad gör ni??

    Vi ska köra M till pappa i dag, sen ska vi o shopa julklappar på lördag och på söndag ska micke åka och hämta lite flyttlådor som finns på hans jobb. Tjahapp det var den helgen det!
    ~Per aspera ad astra~ Genom svårigheterna mot stjärnorna

    Matilda 980427
    Thea 040711
    Liv 091124

    http://minimumsa.wordpress.com
  2. 1
    Fredagskoll! här ju *skit* lugnt!!!

    Jaha vad gör ni??

    Vi ska köra M till pappa i dag, sen ska vi o shopa julklappar på lördag och på söndag ska micke åka och hämta lite flyttlådor som finns på hans jobb. Tjahapp det var den helgen det!
  3. Medlem sedan
    Feb 2003
    #2

    Hrmmmm

    här kommer man in mitt i natten o tror att man ska få ta fredagskollen, men, naturligtvis har Å&M&Thea redan varit här Idag kommer några kompisar o firar min födelsedag, lite efter. i helgen ska jag ha sista planerade loppisen för i år. Annars vet jag inget speciellt som ska hända.
  4. 2
    Hrmmmm här kommer man in mitt i natten o tror att man ska få ta fredagskollen, men, naturligtvis har Å&M&Thea redan varit här Idag kommer några kompisar o firar min födelsedag, lite efter. i helgen ska jag ha sista planerade loppisen för i år. Annars vet jag inget speciellt som ska hända.
  5. Medlem sedan
    Jun 1998
    #3
    Grattis unga damen i efterskott!!


    Kram
  6. 3
    Grattis unga damen i efterskott!!


    Kram
  7. Medlem sedan
    Jun 1998
    #4
    Julpynta och sy julgardiner. Käka lite med gamla klasspolare imorgon och sedan bara vara under första advent.
  8. 4
    Julpynta och sy julgardiner. Käka lite med gamla klasspolare imorgon och sedan bara vara under första advent.
  9. Medlem sedan
    Nov 2005
    #5

    Helgen är fulltecknad här

    idag ska jag först till barnmedicin med kevin-sen ikväll ska min 15 åring o hans klass ha julbord för oss alla föräldrar o syskon.

    Imorrn ska Angelica på kalas o jag ska försöka fixa lite hemma på dan.
    På söndag ska vi till svärmor på 1:a advent middag som alla andra år...
  10. 5
    Helgen är fulltecknad här idag ska jag först till barnmedicin med kevin-sen ikväll ska min 15 åring o hans klass ha julbord för oss alla föräldrar o syskon.

    Imorrn ska Angelica på kalas o jag ska försöka fixa lite hemma på dan.
    På söndag ska vi till svärmor på 1:a advent middag som alla andra år...
  11. Medlem sedan
    Feb 2003
    #6

    Tack! Det värmde :)

    Igår blev jag kallad "Tant" för det var visst det jag blev Blev även välkomnad till "Gyllene Medelåldern" USCH vad gammal jag kännde mig då, fast det gör jag inte alls egentligen, hihi!
  12. 6
    Tack! Det värmde :) Igår blev jag kallad "Tant" för det var visst det jag blev Blev även välkomnad till "Gyllene Medelåldern" USCH vad gammal jag kännde mig då, fast det gör jag inte alls egentligen, hihi!
  13. Medlem sedan
    Jan 2000
    #7
    Har faktiskt fått upp stjärnor o ljusstakar nu på eftermiddan, och även röda gardiner i köket. I morgon ska Melker spela innebandy, och när han kommer hem tänkte vi baka peppisar. På söndag tända första ljuset o inte göra ett dyft
    På tisdag ska jag börja jobba (gulp) halvtid, så jag ska bara bara snuffa på Alvida de här dagarna

    ************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  14. 7
    Har faktiskt fått upp stjärnor o ljusstakar nu på eftermiddan, och även röda gardiner i köket. I morgon ska Melker spela innebandy, och när han kommer hem tänkte vi baka peppisar. På söndag tända första ljuset o inte göra ett dyft
    På tisdag ska jag börja jobba (gulp) halvtid, så jag ska bara bara snuffa på Alvida de här dagarna

    ************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  15. Medlem sedan
    Sep 2004
    #8

    Ikväll

    blir det ju Idol-final såklart!!! Och imorgon jobbar Tomas så det blir till att själv roa barnen, ska väl skjutsa Isak tll bas´keten och sen tänkte jag baka lussebullar med barnen på em. på söndag blir det adventsgudstjänst och ev julmarknad här i "byn" på eftermiddagen. Och så nånstans ska jag hinna med lite skolarbete... Det var min helg det!
  16. 8
    Ikväll blir det ju Idol-final såklart!!! Och imorgon jobbar Tomas så det blir till att själv roa barnen, ska väl skjutsa Isak tll bas´keten och sen tänkte jag baka lussebullar med barnen på em. på söndag blir det adventsgudstjänst och ev julmarknad här i "byn" på eftermiddagen. Och så nånstans ska jag hinna med lite skolarbete... Det var min helg det!
  17. Medlem sedan
    Jan 2001
    #9

    lugnt, hoppas jag

    Hugo har basket som vanligt på lördag, i övrigt har vi inga planer.
    Jag har varit så trött de senaste dagarna, så jag hoppas på att få vila mycket.
    Vendla verkade litet konstig nu på kvällen, så jag undrar om hon håller på att bli sjuk... Hoppas att det inte är något besvärligt...
  18. 9
    lugnt, hoppas jag Hugo har basket som vanligt på lördag, i övrigt har vi inga planer.
    Jag har varit så trött de senaste dagarna, så jag hoppas på att få vila mycket.
    Vendla verkade litet konstig nu på kvällen, så jag undrar om hon håller på att bli sjuk... Hoppas att det inte är något besvärligt...
  19. Medlem sedan
    Sep 2002
    #10
    ja vi måste försöka få lite mer fart på sidan, men antar att alla har fullt upp med annat.

    Vi har precis kommit hem från scouternas julmarknad i Missionskyrkan däe vi ätit oss stoppmätta på julgröt och skinkmacka. Imorgon ska Alexander träna bandy, Paulina gå på kalas. Jag måste stryka och städa, sätta upp de sista ljusstakarna. Se´n ska vi fira Ivo på kvällen. Mamma och pappa sover över. På söndag är det simskola sen ska jag jobba på em...lite fullt upp är det...dessutom är jag superduperförkyld så helst skulle jag bara vilja dra nå´t gammalt över mig och mörklägga
  20. 10
    ja vi måste försöka få lite mer fart på sidan, men antar att alla har fullt upp med annat.

    Vi har precis kommit hem från scouternas julmarknad i Missionskyrkan däe vi ätit oss stoppmätta på julgröt och skinkmacka. Imorgon ska Alexander träna bandy, Paulina gå på kalas. Jag måste stryka och städa, sätta upp de sista ljusstakarna. Se´n ska vi fira Ivo på kvällen. Mamma och pappa sover över. På söndag är det simskola sen ska jag jobba på em...lite fullt upp är det...dessutom är jag superduperförkyld så helst skulle jag bara vilja dra nå´t gammalt över mig och mörklägga
  21. Medlem sedan
    Jun 1998
    #11
    Glömde juh
    Oscar kunde inte träna igår för han har ramlat utför vår trappa och stukat handleden. Inte kul aj,aj,aj
  22. 11
    Glömde juh
    Oscar kunde inte träna igår för han har ramlat utför vår trappa och stukat handleden. Inte kul aj,aj,aj
  23. Medlem sedan
    Sep 2004
    #12

    Usch då!!

    Stackars lite stor kille!! Inte kul alls! Hoppas att han snart blir bättre. Isak var inte heller och tränade igår, han var alldeles för trött... och jag med, barnen har varit på dagis/fritids före 7 varje dag denna veckan så vi tog det luuugnt igår.
    Slönt att det inte blev värre än en stukad handled i alla fall.
    *Kram*
  24. 12
    Usch då!! Stackars lite stor kille!! Inte kul alls! Hoppas att han snart blir bättre. Isak var inte heller och tränade igår, han var alldeles för trött... och jag med, barnen har varit på dagis/fritids före 7 varje dag denna veckan så vi tog det luuugnt igår.
    Slönt att det inte blev värre än en stukad handled i alla fall.
    *Kram*
  25. Medlem sedan
    Jun 1998
    #13
    Precis, det värsta var att han föll med Saga i famnen. Vi var barnvakter till en liten cp-skadad kille och jag bad Oscar att hjälpa syrran ner. De sista två stegen så faller han och hon blir mer rädd än ledsen. Jag skäller och tystnar tvärt när han visar sin handled som redan då hade börjat svullna.
    Som tröst fick han en fusktatuering, ett halsband med en lyckodrake i och en självlysande dödskalle. Och hu som jag skämdes över mitt beteende.
  26. 13
    Precis, det värsta var att han föll med Saga i famnen. Vi var barnvakter till en liten cp-skadad kille och jag bad Oscar att hjälpa syrran ner. De sista två stegen så faller han och hon blir mer rädd än ledsen. Jag skäller och tystnar tvärt när han visar sin handled som redan då hade börjat svullna.
    Som tröst fick han en fusktatuering, ett halsband med en lyckodrake i och en självlysande dödskalle. Och hu som jag skämdes över mitt beteende.
  27. Medlem sedan
    May 2000
    #14

    Vi (jag) har jobbat

    på friluftsfrämjandets bytesmarknad hela helgen. Som vanligt handlade jag mer än jag blev av med, men det är ju så svårt att låta bli. En ridväst till Johanna för 300 kronor. En HellyHansen skaljacka till mig typ NY för 75 spänn osv. Är också nöjd att jag lyckades kränga Elsas gamla goretex kängor för hundra spänn. De såg faktiskt ut som nya trots att hon hade dem hela förra vintern. När jag köpte dem för 350:- och sålde dem för en hundring blev det rätt ok pris. Blev också av med lite andra skor samt några par grillor.
    Annars har vi bakat pepparkakor och tvättat minst hundra maskiner tvätt.
  28. 14
    Vi (jag) har jobbat på friluftsfrämjandets bytesmarknad hela helgen. Som vanligt handlade jag mer än jag blev av med, men det är ju så svårt att låta bli. En ridväst till Johanna för 300 kronor. En HellyHansen skaljacka till mig typ NY för 75 spänn osv. Är också nöjd att jag lyckades kränga Elsas gamla goretex kängor för hundra spänn. De såg faktiskt ut som nya trots att hon hade dem hela förra vintern. När jag köpte dem för 350:- och sålde dem för en hundring blev det rätt ok pris. Blev också av med lite andra skor samt några par grillor.
    Annars har vi bakat pepparkakor och tvättat minst hundra maskiner tvätt.

Liknande trådar

  1. Fredagskoll!!!
    By Åkervindan in forum Singelmingel
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-03-26, 22:12
  2. Fredagskoll:)
    By loppatoppa in forum _98 Alla barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 14:45
  3. Kör en fredagskoll då
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-05-25, 19:35
  4. HA!! Fredagskoll!!
    By Ebba & kidsen in forum _98 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-11-17, 20:36
  5. *~*Fredagskoll*~*
    By Minimumsa in forum _98 Alla barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-11-04, 16:28
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar