Tänder
_0605 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Tänder

    Nu har Viggo fått sina första tänder. Två tänder där nere har tittat fram. Det har hänt en del de senaste veckorna.
    Viggo som inte ville vända sig förut vänder sig nu från rygg till mage och han kan sitta, men han orkar inte så långa stunder i taget. Det är inte så att han välter så ofta men han säger ifrån efter en stund.
    Han har inte "pratat" på ganska länge utan antagligen varit koncentrerad på motoriken, men nu så pratar han jättemycket igen.

    Sen så har vi tagit tag i de stökiga nätterna och nu mera tar min man nätterna och målet är att Viggo bara får äta en gång per natt och det har faktiskt fungerat riktigt bra de flesta nätter. Han är gladare på dagarna och jag med.

    S har varit sjuk i en vecka nu med feber som kommer och går. Vi börjar snart bli tokiga allihop av att bara vara hemma.

    Idag är det 1:a december, hurra!
    myssli med S 2003 & V 2006
  2. 1
    Tänder Nu har Viggo fått sina första tänder. Två tänder där nere har tittat fram. Det har hänt en del de senaste veckorna.
    Viggo som inte ville vända sig förut vänder sig nu från rygg till mage och han kan sitta, men han orkar inte så långa stunder i taget. Det är inte så att han välter så ofta men han säger ifrån efter en stund.
    Han har inte "pratat" på ganska länge utan antagligen varit koncentrerad på motoriken, men nu så pratar han jättemycket igen.

    Sen så har vi tagit tag i de stökiga nätterna och nu mera tar min man nätterna och målet är att Viggo bara får äta en gång per natt och det har faktiskt fungerat riktigt bra de flesta nätter. Han är gladare på dagarna och jag med.

    S har varit sjuk i en vecka nu med feber som kommer och går. Vi börjar snart bli tokiga allihop av att bara vara hemma.

    Idag är det 1:a december, hurra!
  3. Medlem sedan
    Feb 1998
    #2
    Hej där i väster!

    Kan ju sälla mig till er "tok-stuga" för här har det oxå varit/är sjukt!

    Jag har varit hemma (läs inne) hela veckan med Filippa som snorat och snörvlat och hostat.

    Så utråkad och sällskapsjuk jag är nu!

    Min lilla dam har inte heller varit någon fröjd att sällskapa med eftersom minsta motgång innebär total-bryt!

    Vi kan väl hoppas på att sjukstugan är slut nästa vecka så vi kan ses igen?!

    Här har jag även tvingat maken att käka en kur med enchinaguard...han är ju den som blir döende så fort nån hostar här!
  4. 2
    Hej där i väster!

    Kan ju sälla mig till er "tok-stuga" för här har det oxå varit/är sjukt!

    Jag har varit hemma (läs inne) hela veckan med Filippa som snorat och snörvlat och hostat.

    Så utråkad och sällskapsjuk jag är nu!

    Min lilla dam har inte heller varit någon fröjd att sällskapa med eftersom minsta motgång innebär total-bryt!

    Vi kan väl hoppas på att sjukstugan är slut nästa vecka så vi kan ses igen?!

    Här har jag även tvingat maken att käka en kur med enchinaguard...han är ju den som blir döende så fort nån hostar här!

Liknande trådar

  1. tappade tänder, nya tänder?
    By PiaD1978 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-03-13, 21:10
  2. Tänder
    By lotwe in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-10, 14:53
  3. Vilka här har tänder/inte tänder och
    By ullen in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-11-05, 12:32
  4. tänder...
    By fru ragge in forum _0709 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-29, 16:34
  5. Tänder?
    By miffot in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 22:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar