När Stella blir stor
_0403 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2003
    #1

    När Stella blir stor

    Igår berättade Stella för mig att när hon blir stor ska hon få stora tuttar.
    Jaha, vad ska du ha dem till då?, frågade jag.
    Känna på dem!

    Ha ha. Det känns som något en artonårig kille skulle svarat på vad han skulle göra om han blev tjej för en dag.
  2. 1
    När Stella blir stor Igår berättade Stella för mig att när hon blir stor ska hon få stora tuttar.
    Jaha, vad ska du ha dem till då?, frågade jag.
    Känna på dem!

    Ha ha. Det känns som något en artonårig kille skulle svarat på vad han skulle göra om han blev tjej för en dag.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2

    Leka med pappas kulor

    Ja... det är vad Jonna ska göra när hon blir stor! Låter sådär halvbra eller hur.... Man är rätt snabb med att förklara om Pappas kul-spel (en stor trä-bräda med vita och svarta kulor där man ska få 5 i rad) som damen ääääälskar att plocka med!

    Ack ja ack ja. Det här lär väl inte va det sista tokiga som våra ungar berättar! Ser fram emot att få garva vidare. Det blir sannerligen roligare och roligare för varje dag med barn.
  4. 2
    Leka med pappas kulor Ja... det är vad Jonna ska göra när hon blir stor! Låter sådär halvbra eller hur.... Man är rätt snabb med att förklara om Pappas kul-spel (en stor trä-bräda med vita och svarta kulor där man ska få 5 i rad) som damen ääääälskar att plocka med!

    Ack ja ack ja. Det här lär väl inte va det sista tokiga som våra ungar berättar! Ser fram emot att få garva vidare. Det blir sannerligen roligare och roligare för varje dag med barn.
  5. Medlem sedan
    Jul 2003
    #3
    Ha ha. Det var roligt. Det tycker jag verkar vara en lämplig sysselsättning när hon blir stor. Erbjud henne det när hon blir 14 och måste åka in till stan.
  6. 3
    Ha ha. Det var roligt. Det tycker jag verkar vara en lämplig sysselsättning när hon blir stor. Erbjud henne det när hon blir 14 och måste åka in till stan.

Liknande trådar

  1. Vad ska jag bli när jag blir stor?
    By Elpida in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2011-04-28, 21:03
  2. Tjoho, Stella blir storasyster
    By sarabanan in forum _0403 Marsbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-08-21, 18:54
  3. Vad ska jag bli när jag blir stor?
    By Malenkaja in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-09, 16:12
  4. Det blir operation på Stella
    By annahpo in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-02-03, 14:19
  5. Vad ska jag bli när jag blir stor??
    By Morran m. tre in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-10-25, 12:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar