Så duktiga båda två!!!
Hem & fritid
  1. Gretah
    #1

    Så duktiga båda två!!!

    För mej spelade det ingen roll vem som vann. Båda var lika bra, fast på olika sätt. Men jag tyckte faktiskt att Markus version av vinnarlåten var snäppet bättre. =)

    Jättekul att se och höra Daniel, Darin, Sebastian och Agnes! Sebastian...Vilken vacker man!
  2. 1
    Så duktiga båda två!!! För mej spelade det ingen roll vem som vann. Båda var lika bra, fast på olika sätt. Men jag tyckte faktiskt att Markus version av vinnarlåten var snäppet bättre. =)

    Jättekul att se och höra Daniel, Darin, Sebastian och Agnes! Sebastian...Vilken vacker man!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2

    Känner samma sak!

    Jag hade blivit lika glad om Erik vann, båda är så otroligt duktiga och ödmjuka som människor! Men med tanke på hur det sett ut tidigare år så behöver nog inte Erik oroa sig för framtiden..

    Blir nog ett skivkontrakt till honom med!
    ~Mamma till två småtjejer! Moa-03 & Wilma-06~
  4. 2
    Känner samma sak! Jag hade blivit lika glad om Erik vann, båda är så otroligt duktiga och ödmjuka som människor! Men med tanke på hur det sett ut tidigare år så behöver nog inte Erik oroa sig för framtiden..

    Blir nog ett skivkontrakt till honom med!
  5. Medlem sedan
    May 2000
    #3

    Sebastian ja!!

    så duktig & vilken sexig man
    "Lyckan är inte en station som man kommer fram till, utan ett sätt att resa"
    M. Runbeck
  6. 3
    Sebastian ja!! så duktig & vilken sexig man
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Sebastian ja.. mycket fin o vilken bra låt han hade..

    Tycker också Marcus version av den dåliga låten var bättre.. han gjorde den mkt mer intressant än Erik..
  8. 4
    Sebastian ja.. mycket fin o vilken bra låt han hade..

    Tycker också Marcus version av den dåliga låten var bättre.. han gjorde den mkt mer intressant än Erik..
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    Ja Sebastian ja, vilken man
    Det var ju han som skulle vinna i fjol.
    Kul att se han igen
  10. 5
    Ja Sebastian ja, vilken man
    Det var ju han som skulle vinna i fjol.
    Kul att se han igen
  11. Medlem sedan
    Jun 2003
    #6
    ja jag höll kanske aningen snäppet liiite mer på Markus då, för han verkar va sån otrligt härligt underbart spontan och kul och mysig person.
    Men annars var jag kolugn för det spelade ingen större roll vem som vann för mig de var så bra båda!

    Tycker fortfarande Sebastian borde vunnit förra säsongen, Agnes är så DÖTRIST :-(
  12. 6
    ja jag höll kanske aningen snäppet liiite mer på Markus då, för han verkar va sån otrligt härligt underbart spontan och kul och mysig person.
    Men annars var jag kolugn för det spelade ingen större roll vem som vann för mig de var så bra båda!

    Tycker fortfarande Sebastian borde vunnit förra säsongen, Agnes är så DÖTRIST :-(
  13. Medlem sedan
    Feb 2000
    #7

    Kan bara hålla med!!

    De var båda väldigt duktiga, men Markus version av vinnar låten var bättre. JAg som innan trodde att det skulle var en låt som mer passar Erik bättre. Jag och sonen ringde var sin gång och röstade på MArkus faktiskt.

    Och ååh vad bra låpte var idag när jag hörde den på radion! Jag bara ryser så fort den kommer. Tycket markus har sån otrolig röst!!
    Kramar från Heidi m Linus och Lova
  14. 7
    Kan bara hålla med!! De var båda väldigt duktiga, men Markus version av vinnar låten var bättre. JAg som innan trodde att det skulle var en låt som mer passar Erik bättre. Jag och sonen ringde var sin gång och röstade på MArkus faktiskt.

    Och ååh vad bra låpte var idag när jag hörde den på radion! Jag bara ryser så fort den kommer. Tycket markus har sån otrolig röst!!
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Ja herregud, Sebastian har sån utstrålning tycker jag. Och ja han är otroligt vacker! Rös allt lite när dom visade lite av Life on Mars från förra året.
  16. 8
    Ja herregud, Sebastian har sån utstrålning tycker jag. Och ja han är otroligt vacker! Rös allt lite när dom visade lite av Life on Mars från förra året.
  17. Medlem sedan
    Sep 2002
    #9
    Håller med på bägge punkter!

    Sebastian sjunger som en gud och är grymt vacker och sexig, ännu mer i verkligheten. En kram av honom så är man inte människa på en vecka sedan.

    Och Markus har definitivt mer speciell röst än Erik som sjunger bra, men lite slätstruket emellanåt.
  18. 9
    Håller med på bägge punkter!

    Sebastian sjunger som en gud och är grymt vacker och sexig, ännu mer i verkligheten. En kram av honom så är man inte människa på en vecka sedan.

    Och Markus har definitivt mer speciell röst än Erik som sjunger bra, men lite slätstruket emellanåt.

Liknande trådar

  1. Av båda får man
    By AJ aj in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-25, 12:45
  2. Går ej att ha båda
    By anonymt namn in forum Bokstavsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-05-16, 08:02
  3. Kan båda äga ett hus
    By - Miko - in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-09-04, 21:19
  4. Går ni båda 2
    By Tjatmoster in forum Ordet är fritt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-07-04, 14:32
  5. Duktiga duktiga Eddie!
    By elsan in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 08:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar