Bäbisen är ju så slö!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Bäbisen är ju så slö!

    Från att ha varit den vildaste bäbis av de fyra till en liten slöis!!

    Tycker det är jobbigt, vill att det ska sparka och buffa massor!

    Är era också mycket "slöare"???
  2. 1
    Bäbisen är ju så slö! Från att ha varit den vildaste bäbis av de fyra till en liten slöis!!

    Tycker det är jobbigt, vill att det ska sparka och buffa massor!

    Är era också mycket "slöare"???
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Nej min har inte blivit så mycket jätteslöare
    jag hade faktiskt ringt och frågat om det skiljer mycket från innan.
    för säkerhets skull bara.
  4. 2
    Nej min har inte blivit så mycket jätteslöare
    jag hade faktiskt ringt och frågat om det skiljer mycket från innan.
    för säkerhets skull bara.
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Japp

    min bebis har blivit slöare de senaste veckorna, mot vad den var tidigare. Jag känner den varje dag iaf och det är huvudsaken, och i vissa perioder kan den vara vild. Enligt bm så är det helt normalt, eftersom det är trångt i magen nu..
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  6. 3
    Japp min bebis har blivit slöare de senaste veckorna, mot vad den var tidigare. Jag känner den varje dag iaf och det är huvudsaken, och i vissa perioder kan den vara vild. Enligt bm så är det helt normalt, eftersom det är trångt i magen nu..
  7. Medlem sedan
    Apr 2006
    #4
    Jepps... sen igår har det inte varit mycket rörelser överhuvudtaget där inne. Nästan så man mörbultar magen för att få nån respons. Säkert fullt normalt, att dom varvar ner och förbereder innan ankomst.

    Kram
  8. 4
    Jepps... sen igår har det inte varit mycket rörelser överhuvudtaget där inne. Nästan så man mörbultar magen för att få nån respons. Säkert fullt normalt, att dom varvar ner och förbereder innan ankomst.

    Kram
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Ja!! Vi var lite oroliga i morse när bebisen inte rörde sig ALLS eller reagerade på knuffar... Till slut, efter drygt en timme fick vi en liiiiten spark och blev överlyckliga! Innan har hon också varit riktigt vild och tyckte det var mycket bättre för man slapp vara orolig hela tiden..
  10. 5
    Ja!! Vi var lite oroliga i morse när bebisen inte rörde sig ALLS eller reagerade på knuffar... Till slut, efter drygt en timme fick vi en liiiiten spark och blev överlyckliga! Innan har hon också varit riktigt vild och tyckte det var mycket bättre för man slapp vara orolig hela tiden..
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Jo, min är lite mindre vild i synnerhet på dagarna, men på kvällarna är det fortfarande väldig aktivitet därinne. Hela magen skakar i sidled.
  12. 6
    Jo, min är lite mindre vild i synnerhet på dagarna, men på kvällarna är det fortfarande väldig aktivitet därinne. Hela magen skakar i sidled.
  13. Medlem sedan
    May 2005
    #7

    riktigt trög är han

    Det började i fredags då han lugnade ner sig rejält bara över en natt och så har han fortsatt. Det är som att han inte är intresserad av att röja om som han gjorde förut. Känner någon fot och större rörelse då och då så jag vet att han har det bra i alla fall. De ska ju också lugna ner sig innan det är dags så jag hoppas att det är det som gör det.
  14. 7
    riktigt trög är han Det började i fredags då han lugnade ner sig rejält bara över en natt och så har han fortsatt. Det är som att han inte är intresserad av att röja om som han gjorde förut. Känner någon fot och större rörelse då och då så jag vet att han har det bra i alla fall. De ska ju också lugna ner sig innan det är dags så jag hoppas att det är det som gör det.
  15. Medlem sedan
    May 2004
    #8
    Jo vi hade ju en vilde i magen förut men nu är han lugnare men han vänder och vrider massa på sig men inga sparkar alls. När Aurora var i den här åldern i magen så hade hon hicka varje kväll kl 22 och sträckte och drog hela tiden men det här är MKT lugnare!
  16. 8
    Jo vi hade ju en vilde i magen förut men nu är han lugnare men han vänder och vrider massa på sig men inga sparkar alls. När Aurora var i den här åldern i magen så hade hon hicka varje kväll kl 22 och sträckte och drog hela tiden men det här är MKT lugnare!

Liknande trådar

  1. Bäbisen
    By kerras in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 18:56
  2. Bäbisen!
    By Camellis in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 14:49
  3. bäbisen
    By hena in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-03-04, 21:10
  4. Bäbisen rör sig...
    By Landsbyggsmamman in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 13:39
  5. bäbisen mår..
    By kristinak in forum _0602 Februaribarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-10-26, 09:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar