Ångest!
Känsliga snack
  1. Vågar inte
    #1

    Ångest!

    Har ångest och mår riktigt dåligt.
    Ska opereras om en vecka, en operation jag egentligen längtar efter. Eller ja längtar och längtar, men en som förhoppningsvis gör så att jag slipper smärtan jag levt med 24/7 de senaste 6 åren.

    Har socialfobi och medicineras med Zoloft, har förvisso blivit bättre i mitt måeende men när det kommer till sjukhusbesök och saker jag inte varit med om ja då får jag sån ångest och magen blir i upprorstillstånd vilket resulterar i mera ångest.

    Vad ska man göra för att må bättre, försöker tänka på annat, men tanken vandrar ändå tillbaka till de facto att jag ska opereras.
  2. 1
    Ångest! Har ångest och mår riktigt dåligt.
    Ska opereras om en vecka, en operation jag egentligen längtar efter. Eller ja längtar och längtar, men en som förhoppningsvis gör så att jag slipper smärtan jag levt med 24/7 de senaste 6 åren.

    Har socialfobi och medicineras med Zoloft, har förvisso blivit bättre i mitt måeende men när det kommer till sjukhusbesök och saker jag inte varit med om ja då får jag sån ångest och magen blir i upprorstillstånd vilket resulterar i mera ångest.

    Vad ska man göra för att må bättre, försöker tänka på annat, men tanken vandrar ändå tillbaka till de facto att jag ska opereras.
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Tänker på dig och skickar massor av styrkekramar

    KRAM
  4. 2
    Tänker på dig och skickar massor av styrkekramar

    KRAM
  5. Vågar inte
    #3
    Tack!

    Det kan behövas
    Egentligen vet jag ju att det inte är ngn fara, men hjärnan lever sitt egna lilla liv med "tänk om" osv. Den borde ju ta till sig alla ggr det går bra och hur jag klarar av de sakerna istället för att hänga upp sig på "tänk om".

    Kramar tbx!!
  6. 3
    Tack!

    Det kan behövas
    Egentligen vet jag ju att det inte är ngn fara, men hjärnan lever sitt egna lilla liv med "tänk om" osv. Den borde ju ta till sig alla ggr det går bra och hur jag klarar av de sakerna istället för att hänga upp sig på "tänk om".

    Kramar tbx!!
  7. Medlem sedan
    Nov 1999
    #4

    skickar dig

    många stärkande peppkramar. Lycka till med op.
  8. 4
    skickar dig många stärkande peppkramar. Lycka till med op.

Liknande trådar

  1. Ångest
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-02-07, 20:17
  2. Pust! ångest ångest
    By Mustardseed in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-10-16, 15:15
  3. Ångest
    By Snart41 in forum Gravidsnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-01, 15:30
  4. Ångest nu
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-11-06, 23:19
  5. ångest ångest ågest...
    By -jenna- in forum Känsliga snack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-01-09, 09:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar