lägesrapport
Vikt
  1. Medlem sedan
    Dec 1999
    #1

    lägesrapport

    Nu är jag verkligen på G efter operationen har börjat ta 20 minuters promenader oftast 2 gånger om dagen.Visst jag kommer inte så långt ,men jag ggår iaf.
    Får ju fortfarande inte sitta,så det blir ju till att stå vid datron då och då.
    En kompis till mig som oxå viktväktar har ju satt lite press på mig.Konsulenten frågade nämligen henne hur det var med mig sist hon var där och min kära kompis sa då.Jo det går jättebra hon satsar på minus till lucia då hon kommer hit och väger sig.Så ja,jag satsar på det.Förresten fick jag ett vykort från min vv konsulent idag med ett recept på,det var väl gulligt.
    Men just nu känns det faktiskt bra...hoppas det håller i sig ett tag.

    Är det nån ny utmaning efter jul förresten?Sportlovs utmaning eller så?
  2. 1
    lägesrapport Nu är jag verkligen på G efter operationen har börjat ta 20 minuters promenader oftast 2 gånger om dagen.Visst jag kommer inte så långt ,men jag ggår iaf.
    Får ju fortfarande inte sitta,så det blir ju till att stå vid datron då och då.
    En kompis till mig som oxå viktväktar har ju satt lite press på mig.Konsulenten frågade nämligen henne hur det var med mig sist hon var där och min kära kompis sa då.Jo det går jättebra hon satsar på minus till lucia då hon kommer hit och väger sig.Så ja,jag satsar på det.Förresten fick jag ett vykort från min vv konsulent idag med ett recept på,det var väl gulligt.
    Men just nu känns det faktiskt bra...hoppas det håller i sig ett tag.

    Är det nån ny utmaning efter jul förresten?Sportlovs utmaning eller så?
  3. IngridMarie
    #2

    Minns ju inte vad det var

    men krya på dig
  4. 2
    Minns ju inte vad det var men krya på dig
  5. Medlem sedan
    Dec 1999
    #3
    Tack,diskbråcksoperation var det.
  6. 3
    Tack,diskbråcksoperation var det.
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Hej.
    Kul att höra att det går framåt,,,hoppas det fortsätter åt det hållet. Bra att komma ut på promenader även om du inte kommer så långt på dem,,,,,,,du rör ju iallafall på dig
    Ja efter julutmaningen (som slutar samma vecka som julafton är) kommer en jämnviktsutmaning som ska sträcka sig över jul, nyår och en bit in i januari.
    Då vill jag att bara de som satsar på att stå still i vikt är med. Sedan kär vi igång en vanlig utmaningen där man väljer helt fritt vad man vill göra. Den kommer alltså en bit in i januari. Men vill du vara med och jämnvikta så är du såklart välkommen på jämnviktsutmaningen.
  8. 4
    Hej.
    Kul att höra att det går framåt,,,hoppas det fortsätter åt det hållet. Bra att komma ut på promenader även om du inte kommer så långt på dem,,,,,,,du rör ju iallafall på dig
    Ja efter julutmaningen (som slutar samma vecka som julafton är) kommer en jämnviktsutmaning som ska sträcka sig över jul, nyår och en bit in i januari.
    Då vill jag att bara de som satsar på att stå still i vikt är med. Sedan kär vi igång en vanlig utmaningen där man väljer helt fritt vad man vill göra. Den kommer alltså en bit in i januari. Men vill du vara med och jämnvikta så är du såklart välkommen på jämnviktsutmaningen.
  9. Medlem sedan
    Dec 1999
    #5
    tack för erbjudandet,men här ska inte stås still i vikt ;-) .Hoppas på nedgång ju,men hoppar på nästa "vanliga"utmaning när den kommer.
  10. 5
    tack för erbjudandet,men här ska inte stås still i vikt ;-) .Hoppas på nedgång ju,men hoppar på nästa "vanliga"utmaning när den kommer.
  11. Medlem sedan
    Jan 2004
    #6
    Haha, man kan ju göra en fuling och skriva max ?,? i målrutan, och om man sedan får minus så dör man ju inte av det .) Det enda är att jag inte vill behöve räkna en massa på hur mycket minus det blivit och så på denna utmaning utan bara fylla i vad folk väger vecka efter vecka,,,,,,,,,,,vill ha lite mindre att räkna på när det är en period man vill umgås så mycket som möjligt med familjen.
    Men direkt efter helgerna så kommer det en "riktig" utmaning igen
  12. 6
    Haha, man kan ju göra en fuling och skriva max ?,? i målrutan, och om man sedan får minus så dör man ju inte av det .) Det enda är att jag inte vill behöve räkna en massa på hur mycket minus det blivit och så på denna utmaning utan bara fylla i vad folk väger vecka efter vecka,,,,,,,,,,,vill ha lite mindre att räkna på när det är en period man vill umgås så mycket som möjligt med familjen.
    Men direkt efter helgerna så kommer det en "riktig" utmaning igen
  13. Medlem sedan
    Dec 2002
    #7
    Skönt att du är på G igen!
  14. 7
    Skönt att du är på G igen!

Liknande trådar

  1. lägesrapport
    By peo2005 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-03-15, 13:50
  2. Lägesrapport
    By mej76 in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-11-15, 15:34
  3. Lägesrapport
    By ::Kiddan:: in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-11-08, 13:03
  4. Lägesrapport
    By en av nissorna in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-11-07, 12:27
  5. Lägesrapport del 2
    By troetter in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 08:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar