Upprop
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Upprop

    Godmorgon flickor!
    Hoppas att ni fått sova eller fått föda i natt! Själv har jag sovit som en stock och månen har inte haft ngn inverkan....
    Är på dag 40+3 och alltid redo!
    Här öser regnet ner, trist. Tänkte ge mig ut och köpa ett par klappar från barnen till mormor som hon ska få när hon kommer hit för att titta på bebisen, när nu det blir?
    Vad ska ni hitta på?
  2. 1
    Upprop Godmorgon flickor!
    Hoppas att ni fått sova eller fått föda i natt! Själv har jag sovit som en stock och månen har inte haft ngn inverkan....
    Är på dag 40+3 och alltid redo!
    Här öser regnet ner, trist. Tänkte ge mig ut och köpa ett par klappar från barnen till mormor som hon ska få när hon kommer hit för att titta på bebisen, när nu det blir?
    Vad ska ni hitta på?
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Äsch, du hann först! Jo, jag är här fortfarande, inte en känning så långt ögat kan nå Jag tvättar idag, ska ner en snabbis på stan sen, men det blir verkligen bara fram och tillbaka, pallar inte med sånt längre...
  4. 2
    Äsch, du hann först! Jo, jag är här fortfarande, inte en känning så långt ögat kan nå Jag tvättar idag, ska ner en snabbis på stan sen, men det blir verkligen bara fram och tillbaka, pallar inte med sånt längre...
  5. Medlem sedan
    Feb 2001
    #3
    Men så här tidigt *gääääsp*
    Jodå jag är här
    Idag ska jag med UL se bäbisens läge..
    jag hoppas så den ligger rätt och lydigt långt ned
    Men det bökas fasligt i magen ibland så man blir ju tveksam.
  6. 3
    Men så här tidigt *gääääsp*
    Jodå jag är här
    Idag ska jag med UL se bäbisens läge..
    jag hoppas så den ligger rätt och lydigt långt ned
    Men det bökas fasligt i magen ibland så man blir ju tveksam.
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Jag är här. På plusdag 1 och börjar redan misströsta!!! Månen hade ingen inverkan här heller...
  8. 4
    Jag är här. På plusdag 1 och börjar redan misströsta!!! Månen hade ingen inverkan här heller...
  9. Medlem sedan
    Jun 2006
    #5
    Jag ännu en dag är jag kvar...... (av många)
  10. 5
    Jag ännu en dag är jag kvar...... (av många)
  11. Medlem sedan
    Dec 1998
    #6

    Jag är också

    här! Sov ovanligt bra inatt, trots månen. Och ingen bebis i sikte alls..*suck*.
    Men det är väl bara dumt att gå och vänta innan man ens nått bf kanske..
    Ska ner på skolan snart, en himla massa C uppsats jobb idag.
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  12. 6
    Jag är också här! Sov ovanligt bra inatt, trots månen. Och ingen bebis i sikte alls..*suck*.
    Men det är väl bara dumt att gå och vänta innan man ens nått bf kanske..
    Ska ner på skolan snart, en himla massa C uppsats jobb idag.
  13. Medlem sedan
    Sep 2003
    #7
    Ja jag är här, har BF idag, får se om nått händer
    Mamma Miot
  14. 7
    Ja jag är här, har BF idag, får se om nått händer
  15. Medlem sedan
    Mar 2005
    #8
    25 dagar kvar...ja, här är allt lugnt!

    Jag sov skitdåligt, och kanske kan skylla på månen??!

    Otroligt glad åt att bebisen ligger rätt (som vi fick reda på igår) men blir lite lätt stressad över att mitt munsårsherpes har börjat sprida sig i mitt eksem i ansiktet.......SUCK! Det brukar hända ett par gånger/år, vilket det redan HAR gjort detta år...men nu blossar det väl upp igen pga stress kring min graviditet.
    Kul att se ut som om man har böldpest de sista dagarna på jobbet

    Ha en bra dag allihop!
    //MamaCizzi
  16. 8
    25 dagar kvar...ja, här är allt lugnt!

    Jag sov skitdåligt, och kanske kan skylla på månen??!

    Otroligt glad åt att bebisen ligger rätt (som vi fick reda på igår) men blir lite lätt stressad över att mitt munsårsherpes har börjat sprida sig i mitt eksem i ansiktet.......SUCK! Det brukar hända ett par gånger/år, vilket det redan HAR gjort detta år...men nu blossar det väl upp igen pga stress kring min graviditet.
    Kul att se ut som om man har böldpest de sista dagarna på jobbet

    Ha en bra dag allihop!
    //MamaCizzi
  17. Medlem sedan
    Feb 2006
    #9
    Då säger jag Grattis på bf-dagen! Även om inget händer på några dagar så vet du ju att det är nära nu
  18. 9
    Då säger jag Grattis på bf-dagen! Även om inget händer på några dagar så vet du ju att det är nära nu
  19. Medlem sedan
    May 2002
    #10

    Här!

    Ska ju in och kolla hur bebben ligger idag så håll tummarna för att den ligger åt rätt håll:-)

    kram Åsa
  20. 10
    Här! Ska ju in och kolla hur bebben ligger idag så håll tummarna för att den ligger åt rätt håll:-)

    kram Åsa
  21. Medlem sedan
    Oct 2003
    #11
    jag är här..!
    MEn har haft en del känningar!
    Kram
  22. 11
    jag är här..!
    MEn har haft en del känningar!
    Kram
  23. Medlem sedan
    Feb 2006
    #12
    Tar till både tummar och tår för alla som behöver det
  24. 12
    Tar till både tummar och tår för alla som behöver det
  25. Medlem sedan
    Feb 2006
    #13
    Spännande! Nu måste du rapportera kontinuerligt, annars spricker vi av nyfikenhet
  26. 13
    Spännande! Nu måste du rapportera kontinuerligt, annars spricker vi av nyfikenhet
  27. Medlem sedan
    Jul 2005
    #14

    jag är här

    Hade lite värkar till och från i går kväll men sov bort dom i natt som vanligt Är på +3 idag
    Mizaja m 5, Josef 12/12-06
  28. 14
    jag är här Hade lite värkar till och från i går kväll men sov bort dom i natt som vanligt Är på +3 idag
  29. Medlem sedan
    Apr 2006
    #15
    Godmorgon!

    Har väl sovit hyfsat gott inatt iallafall. Men eftermiddagen och kvällen igår var inte trevlig, eller jo det var den ju, den jag känning om bebis. Men sen bara *poff* 23.30 är alla känningarna borta precis när jag tänkte, snart kör vi in.

    Är så j*vla trött på att ha en kropp som luras hela tiden... nu kommer sammandragningarna med 5 minuters mellanrum igen... *aarrgghh*

    Kram

    Ps. Ska se om Ikea-grejen funkar, tänkte åka dit igår, men tror vi gör det idag istället. Får se om min mamma kan följa med i eftermiddag.
  30. 15
    Godmorgon!

    Har väl sovit hyfsat gott inatt iallafall. Men eftermiddagen och kvällen igår var inte trevlig, eller jo det var den ju, den jag känning om bebis. Men sen bara *poff* 23.30 är alla känningarna borta precis när jag tänkte, snart kör vi in.

    Är så j*vla trött på att ha en kropp som luras hela tiden... nu kommer sammandragningarna med 5 minuters mellanrum igen... *aarrgghh*

    Kram

    Ps. Ska se om Ikea-grejen funkar, tänkte åka dit igår, men tror vi gör det idag istället. Får se om min mamma kan följa med i eftermiddag.
  31. Medlem sedan
    Oct 2003
    #16
    jag lovar!
  32. 16
    jag lovar!
  33. Medlem sedan
    Jul 2002
    #17
    Godmorgon!... ja här sitter även jag... men jag är ju inte övertidare så jag har ingen förhoppning om att få tidigare... sovit sådär...:/ vaknat ett par gånger... väckt av dottern som satt & grät i sin säng...hon har en benägenhet att ligga & gråta tills man vaknar & sne måste man bära kudde & täcke till vår säng...

    det vore så enkelt om hon kom själv & bara kröp ner, jag vaknar så många gången ändå...

    Idag är väl på tapeten att tat lugnt...lyssan på bok kanske... tvätta ...ja det vanliga..
  34. 17
    Godmorgon!... ja här sitter även jag... men jag är ju inte övertidare så jag har ingen förhoppning om att få tidigare... sovit sådär...:/ vaknat ett par gånger... väckt av dottern som satt & grät i sin säng...hon har en benägenhet att ligga & gråta tills man vaknar & sne måste man bära kudde & täcke till vår säng...

    det vore så enkelt om hon kom själv & bara kröp ner, jag vaknar så många gången ändå...

    Idag är väl på tapeten att tat lugnt...lyssan på bok kanske... tvätta ...ja det vanliga..
  35. Medlem sedan
    Jul 2002
    #18
    Ja hoppas att bäbis ligger som h*n ska..... här bökas det också fasligt mycket ibland... men får för mig att bäbis ligger med armar & ben åt höger...& huvud ner då förståss...
  36. 18
    Ja hoppas att bäbis ligger som h*n ska..... här bökas det också fasligt mycket ibland... men får för mig att bäbis ligger med armar & ben åt höger...& huvud ner då förståss...
  37. Medlem sedan
    Jul 2002
    #19
    Håller tummen att bäbis ligger som h*n ska..

    Kram!!
  38. 19
    Håller tummen att bäbis ligger som h*n ska..

    Kram!!
  39. Medlem sedan
    May 2004
    #20
    Hej, jag är här utan förlossningskänningar men mkt graviditeteskänningar SÅ svullen i ben/ fötter o ont i fogar och ischias

    Ska snart iväg och gosa på min kompis lille 2 kilos kille på bb, sen utv samtal på dagis sen ska jag t frissan o färga/ klippa håret som min man beställt och betalt till mig eftersom jag kännt mig så stor & "ful" sista tiden...
  40. 20
    Hej, jag är här utan förlossningskänningar men mkt graviditeteskänningar SÅ svullen i ben/ fötter o ont i fogar och ischias

    Ska snart iväg och gosa på min kompis lille 2 kilos kille på bb, sen utv samtal på dagis sen ska jag t frissan o färga/ klippa håret som min man beställt och betalt till mig eftersom jag kännt mig så stor & "ful" sista tiden...
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Upprop!!!
    By hoppfull in forum _0706 Junibarn
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2007-09-19, 09:40
  2. Upprop!
    By Kajsa-Lisa in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 08:59
  3. Upprop
    By amia in forum _05 Vårbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-30, 23:53
  4. Upprop
    By Tira in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-10-23, 11:56
  5. Upprop...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-13, 08:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar