Vet inte om jag vågar berätta
_0602 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Vet inte om jag vågar berätta

    än men, jag gör det ändå. Arvid har ju somjag tidigare berättat strulat på nätterna så vi hörr på att bryta i hop här hemma. Nu har vi på bvc inrådan flyttat in honom i "eget" rum (dvs han sover i olivers rum och oliver inne hos oss.) de frösta nätterna eller egentligen fram till för 3 dagar sedan har det strulat lite grenn men ändå var betydligt skillnad mot innan.

    Sedan 3 nätter tillbaka....tro det eller ej, så har han sovit HELA nötter *jippie* mellan kloickan 19.30 ungefär fram till s ca kockan 05.30 utan ettt endaste avbrott alls. Då när han vaknat har vi hämtat in honom till oss med en flaska välling och sen har han somnat om och sovt tills klockan 07.30

    *underbart* hoppas det håller i sig bara

    ville bara berätta...
    Annelie med Bröderna Bus
    Oliver 021220 & Arvid 060223
  2. 1
    Vet inte om jag vågar berätta än men, jag gör det ändå. Arvid har ju somjag tidigare berättat strulat på nätterna så vi hörr på att bryta i hop här hemma. Nu har vi på bvc inrådan flyttat in honom i "eget" rum (dvs han sover i olivers rum och oliver inne hos oss.) de frösta nätterna eller egentligen fram till för 3 dagar sedan har det strulat lite grenn men ändå var betydligt skillnad mot innan.

    Sedan 3 nätter tillbaka....tro det eller ej, så har han sovit HELA nötter *jippie* mellan kloickan 19.30 ungefär fram till s ca kockan 05.30 utan ettt endaste avbrott alls. Då när han vaknat har vi hämtat in honom till oss med en flaska välling och sen har han somnat om och sovt tills klockan 07.30

    *underbart* hoppas det håller i sig bara

    ville bara berätta...
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Men hallå??...hur stavar jag då? Som en kratta *fniss* Ja, så går det när man egentligen borde ligga å sussa istället för att sitt här å klinka

    god natt å kramis
  4. 2
    Men hallå??...hur stavar jag då? Som en kratta *fniss* Ja, så går det när man egentligen borde ligga å sussa istället för att sitt här å klinka

    god natt å kramis
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    Åh vad underbart för er! Jag blir sugen på att göra något liknande...men vet inte riktigt hur. Vi samsover med August och då blir det svårt att få honom att sova i eget rum. Eller, har han ju alltid "eget" rum i början av hans nätter, alltså innan vi går och lägger oss. Men då vaknar han ännu mer än när ngn av oss ligger bredvid.
    Vad skönt för er!!
  6. 3
    Åh vad underbart för er! Jag blir sugen på att göra något liknande...men vet inte riktigt hur. Vi samsover med August och då blir det svårt att få honom att sova i eget rum. Eller, har han ju alltid "eget" rum i början av hans nätter, alltså innan vi går och lägger oss. Men då vaknar han ännu mer än när ngn av oss ligger bredvid.
    Vad skönt för er!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2003
    #4
    Åh vad skönt! När Maja fick eget rum för en dryg månad sedan så sov hon och vi mycket mycket bättre!!!! Hoppas det håller i sig!

    Kram C!
  8. 4
    Åh vad skönt! När Maja fick eget rum för en dryg månad sedan så sov hon och vi mycket mycket bättre!!!! Hoppas det håller i sig!

    Kram C!
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    Vad skönt det verkar!!! Härligt! Här strular det sjukt mycket med sömnen, Victor vaknar typ hela tiden:/ Han sover redan i eget rum och har gjort det sedan han föddes så det kan vi ju inte prova.. Vi har provat att ha honom hos oss också, men det är ingen skillnad Hoppas att tiden gör sitt helöt enkelt och att det blir bättre snart! Skönt för er!!!
  10. 5
    Vad skönt det verkar!!! Härligt! Här strular det sjukt mycket med sömnen, Victor vaknar typ hela tiden:/ Han sover redan i eget rum och har gjort det sedan han föddes så det kan vi ju inte prova.. Vi har provat att ha honom hos oss också, men det är ingen skillnad Hoppas att tiden gör sitt helöt enkelt och att det blir bättre snart! Skönt för er!!!
  11. Medlem sedan
    Jan 2000
    #6

    Vad bra!!!!

    Vad bra att ni kom till rätta med sovandet. Olle har sovit i eget rum sedan han var 5 månader. Han sover oftast väldigt bra. Det var en natt förra veckan när han vakna ett par gånger, jag tror att det var tänder på g. Då fick han ligga i vår säng, men det vill han INTE. Han for omkring och kunde inte koppla av. Efter 2 timmar var jag så trött och irriterad på honom. Då gick jag in med honom i hans säng. Gissa vad som hände? Jo, han drog en lång suck, vände som om mot sin nalle och somnade bums!!
    Nalle och egen säng är enl. Olle bättre än mamma och pappas säng!! Så det så!)
    kram.
  12. 6
    Vad bra!!!! Vad bra att ni kom till rätta med sovandet. Olle har sovit i eget rum sedan han var 5 månader. Han sover oftast väldigt bra. Det var en natt förra veckan när han vakna ett par gånger, jag tror att det var tänder på g. Då fick han ligga i vår säng, men det vill han INTE. Han for omkring och kunde inte koppla av. Efter 2 timmar var jag så trött och irriterad på honom. Då gick jag in med honom i hans säng. Gissa vad som hände? Jo, han drog en lång suck, vände som om mot sin nalle och somnade bums!!
    Nalle och egen säng är enl. Olle bättre än mamma och pappas säng!! Så det så!)
    kram.

Liknande trådar

  1. vågar inte berätta
    By Anonym in forum Gravidsnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2012-03-31, 15:04
  2. Vågar väl inte berätta för då ändras det
    By Landsbyggsmamman in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-05-21, 18:46
  3. vågar jag berätta??
    By H med E in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-09-24, 09:06
  4. Vågar jag berätta?
    By Vovven med 2 valpar in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 17:28
  5. Vågar inte berätta för fadern!
    By Förvirrad in forum Ensamförälder
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-04-06, 21:55
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar