låt inte era barn läsa
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    Sep 2003
    #1

    låt inte era barn läsa

    magi av angie sage..vilken bedrövligt dåligt skriven bok, den borde aldrig ha blivit utgiven men antagligen ville förlaget rida påmagi vågen..

    det är beklämmande att man kan trycka vilket skit som helst bara för att det är till barn/ungdom..

    visst man ska väl inte förvänta sig att det finns en till hp där ute men detta...jag är visserligen 34 år men läser barn ungdom ibland mycket för att kolla vad som finns och för att det är lite kul och det brukar vara BRA skrivet och det är lätt att förstå hur ban kan gilla detta men detta är så dåligt skrivet så det är inte sant!!
    www.twilightmoms.se för dig som gillar twilight och är över 18 år...
  2. 1
    låt inte era barn läsa magi av angie sage..vilken bedrövligt dåligt skriven bok, den borde aldrig ha blivit utgiven men antagligen ville förlaget rida påmagi vågen..

    det är beklämmande att man kan trycka vilket skit som helst bara för att det är till barn/ungdom..

    visst man ska väl inte förvänta sig att det finns en till hp där ute men detta...jag är visserligen 34 år men läser barn ungdom ibland mycket för att kolla vad som finns och för att det är lite kul och det brukar vara BRA skrivet och det är lätt att förstå hur ban kan gilla detta men detta är så dåligt skrivet så det är inte sant!!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Vad trist

    Den som jag kommer få i julklapp ju!
    Jaja vi får väl se vad jag tycker då...kommer dock få den som ljudbok ibland kan ju det vara bättre

    Har du läst Artemis Fowl föresten? Har för mig att du hade det...har du läst hans andra böcker? (Jag har läst mellan himmel och helvete och den var bra...dock inte lika bra som Artemisböckerna )
  4. 2
    Vad trist

    Den som jag kommer få i julklapp ju!
    Jaja vi får väl se vad jag tycker då...kommer dock få den som ljudbok ibland kan ju det vara bättre

    Har du läst Artemis Fowl föresten? Har för mig att du hade det...har du läst hans andra böcker? (Jag har läst mellan himmel och helvete och den var bra...dock inte lika bra som Artemisböckerna )
  5. Medlem sedan
    Sep 2003
    #3
    ska bli intressant å höra vad du tycker..jag gav upp och skummade genom boken och läste slutet.jag pallad einte att läsa mer

    nää artemis har jag missat det måsta jag kolla upp tack..
  6. 3
    ska bli intressant å höra vad du tycker..jag gav upp och skummade genom boken och läste slutet.jag pallad einte att läsa mer

    nää artemis har jag missat det måsta jag kolla upp tack..
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Den kanske blir bra i bilen då...kommer ju få ca 15minuters bilfärd till dagis enkel väg...blir 1timme om dagen i bil

    Har du missat Artemis...skäms på dig!
  8. 4
    Den kanske blir bra i bilen då...kommer ju få ca 15minuters bilfärd till dagis enkel väg...blir 1timme om dagen i bil

    Har du missat Artemis...skäms på dig!

Liknande trådar

  1. Kan era barn läsa?
    By Nissa in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 13:29
  2. Hur lär man ett barn att läsa?
    By mollybolly in forum Barn som yrke
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2008-12-14, 13:00
  3. När lärde sig era barn läsa?
    By ejjvi in forum Ordet är fritt
    Svar: 33
    Senaste inlägg: 2008-12-08, 09:00
  4. Hur läsa läxa med barn?
    By Malou in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 15:51
  5. Kan inte läsa om barn som.......
    By karre in forum Många barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-05, 18:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar