Nying :-)
_0708 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2006
    #1

    Nying :-)

    Är lite smått förvirrad och denna lilla bebis eller blivande bebis är ett mysterium... Enligt sista mens är han/hon beräknad till 11:e augusti... Fast ser man till alla symtom så borde jag nu vara i v.8-9...

    Hur har ni andra det med symtom?? Själv har jag mått illa i en månad och illamåendet börjar gå över nu men jag är känslig för lukter och brösten ömmar samt har växt och det har även magen.... och har molvärk till och från....

    Är väl bara att se tiden an... Huvudsaken är att det bor ett litet litet gryn i min mage :-)
  2. 1
    Nying :-) Är lite smått förvirrad och denna lilla bebis eller blivande bebis är ett mysterium... Enligt sista mens är han/hon beräknad till 11:e augusti... Fast ser man till alla symtom så borde jag nu vara i v.8-9...

    Hur har ni andra det med symtom?? Själv har jag mått illa i en månad och illamåendet börjar gå över nu men jag är känslig för lukter och brösten ömmar samt har växt och det har även magen.... och har molvärk till och från....

    Är väl bara att se tiden an... Huvudsaken är att det bor ett litet litet gryn i min mage :-)
  3. Medlem sedan
    Apr 2005
    #2

    GRATTIS och välkommen hit!

    En liten skummis med andra ord.. Vi får väl se hur långt gången du är sen då...

    Jag har inte så mycket symptom än så länge, mer än att brösten ömmar.. men det kommer väl antar jag! Förra gången mådde jag prima hela tiden, smen sån tur kan man vcäl inte ha två gånger??
    //Elin, mamma till Vilme 051121 och Eira 080601
  4. 2
    GRATTIS och välkommen hit! En liten skummis med andra ord.. Vi får väl se hur långt gången du är sen då...

    Jag har inte så mycket symptom än så länge, mer än att brösten ömmar.. men det kommer väl antar jag! Förra gången mådde jag prima hela tiden, smen sån tur kan man vcäl inte ha två gånger??
  5. Medlem sedan
    Dec 2006
    #3
    :-) mycket skummis jo... eller så har hela kroppen gått in i chocktillstånd....

    Samma lika sist var det inga problem alls... kände inte av graviditeten alls förutom när jag försökte äta godis eller fet mat....

    Nu har jag mått konstant illa i en månad...
  6. 3
    :-) mycket skummis jo... eller så har hela kroppen gått in i chocktillstånd....

    Samma lika sist var det inga problem alls... kände inte av graviditeten alls förutom när jag försökte äta godis eller fet mat....

    Nu har jag mått konstant illa i en månad...
  7. Mamma m 2
    #4
    Grattis!!!

    Vad menar du med alla symptom som i v 8-9? Brukar det va olika beroende på v? Har inte märkt nått sånt tidigare och nu är jag gravid med nr 3 *L*

    Kanske kan du boka tid fr VUl om du ville veta exakt eller ja nästan exakt vilken v du i *L*
  8. 4
    Grattis!!!

    Vad menar du med alla symptom som i v 8-9? Brukar det va olika beroende på v? Har inte märkt nått sånt tidigare och nu är jag gravid med nr 3 *L*

    Kanske kan du boka tid fr VUl om du ville veta exakt eller ja nästan exakt vilken v du i *L*
  9. Medlem sedan
    Dec 2006
    #5
    :-)
    Menade att magen/brösten inte borde ha svällt så mkt som de redan har gjort samt det jäkla illamåendet och känsligheten mot lukter.... det har kommit mkt senare för mig tidigare

    Kändes inte som BM tog mig på allvar alls så får se om vi kan göra ett VUL. Kul när man tycker illa om en person redan innan man möt den :-(
  10. 5
    :-)
    Menade att magen/brösten inte borde ha svällt så mkt som de redan har gjort samt det jäkla illamåendet och känsligheten mot lukter.... det har kommit mkt senare för mig tidigare

    Kändes inte som BM tog mig på allvar alls så får se om vi kan göra ett VUL. Kul när man tycker illa om en person redan innan man möt den :-(
  11. Medlem sedan
    Mar 2006
    #6
    Grattis och välkommen.

    Här har jag symtomer som trötthet, ont i brösten och illamående lite då och då.. Men jag vet inte hur det ska vara, väntar 1 barnet..

    Hoppas att du får någon reda..
  12. 6
    Grattis och välkommen.

    Här har jag symtomer som trötthet, ont i brösten och illamående lite då och då.. Men jag vet inte hur det ska vara, väntar 1 barnet..

    Hoppas att du får någon reda..
  13. Mamma m 2
    #7
    Aha, nu förstår jag *L* Vad tråkigt om du inte kommer att komma överens med din BM, det är ju så viktigt. Kan inte du byta sen om det nu blir så.
  14. 7
    Aha, nu förstår jag *L* Vad tråkigt om du inte kommer att komma överens med din BM, det är ju så viktigt. Kan inte du byta sen om det nu blir så.
  15. Medlem sedan
    Dec 2006
    #8
    GRATTIS än en gång!

    Lycka till me bebben.....!

    O ni andra oxå självklart som läser detta!

    Kramar
  16. 8
    GRATTIS än en gång!

    Lycka till me bebben.....!

    O ni andra oxå självklart som läser detta!

    Kramar

Liknande trådar

  1. Nying här
    By Zalmiac in forum _0905 Majbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-09-23, 18:49
  2. Hej hej! nying här!
    By botti in forum Många barn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 00:00
  3. Nying här!
    By *Hoppsan* in forum _0710 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 01:32
  4. Nying!
    By bromba in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 17:58
  5. En nying!
    By -LillaMy- in forum Föräldraskap
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-01-06, 20:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar