Fredag igen
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jun 1998
    #1

    Fredag igen

    Och andra advent på söndag. Ute spöregnar det och julen känns fortfarande ganska avlägsen. I helgen jobbar Nicke, Oscar vill baka pepparkakor och vi ska på 30-årskalas. Vad ska ni andra göra?


    Kram
  2. 1
    Fredag igen Och andra advent på söndag. Ute spöregnar det och julen känns fortfarande ganska avlägsen. I helgen jobbar Nicke, Oscar vill baka pepparkakor och vi ska på 30-årskalas. Vad ska ni andra göra?


    Kram
  3. Medlem sedan
    Aug 1999
    #2
    Det blir inte mkt inte, Micke jobbar natt både i natt och i morgon, sen går han på igen söndag em... så det var den helgen, beroende på väder och vind så håller vi oss antingen hemma eller åker till stan i morgon kanske!
  4. 2
    Det blir inte mkt inte, Micke jobbar natt både i natt och i morgon, sen går han på igen söndag em... så det var den helgen, beroende på väder och vind så håller vi oss antingen hemma eller åker till stan i morgon kanske!
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    ja du... det

    rasar på i ett rasande tempo!! Hur kan det vara andra advent redan?!

    Ikväll kommer en kompis med man hit och vi ska väl bara äta lite gott och umgås. Imorgon har Isak innebandyturnering (så det blir ingen basket imorgon heller) heladagen. jag ska jobba natt natten till söndag och således sova på söndag och så tjaaa det var den helgen det!!
    *trevlig andra advent!*
  6. 3
    ja du... det rasar på i ett rasande tempo!! Hur kan det vara andra advent redan?!

    Ikväll kommer en kompis med man hit och vi ska väl bara äta lite gott och umgås. Imorgon har Isak innebandyturnering (så det blir ingen basket imorgon heller) heladagen. jag ska jobba natt natten till söndag och således sova på söndag och så tjaaa det var den helgen det!!
    *trevlig andra advent!*
  7. Medlem sedan
    May 2000
    #4

    Imorgon åker jag

    till Stockholm med jobbet. Vi ska gå på REA julshow och äta julbord. Det gör absolut ingenting. Sen på söndag är det lussebak och julkortspyssel som gäller.
  8. 4
    Imorgon åker jag till Stockholm med jobbet. Vi ska gå på REA julshow och äta julbord. Det gör absolut ingenting. Sen på söndag är det lussebak och julkortspyssel som gäller.
  9. Medlem sedan
    Jan 2000
    #5
    Pepparkaksbak, julmarknad, innebandy och julkortsskrivning är vad vi ska hinna med i helgen.

    ************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  10. 5
    Pepparkaksbak, julmarknad, innebandy och julkortsskrivning är vad vi ska hinna med i helgen.

    ************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  11. Medlem sedan
    Sep 2002
    #6
    simtävling för Alexander imorgon. Så håll tummarna! Paulnia hade balettuppvisning idag, de var så söta
    Jag ska jobba både lör och sön em så tiden kommer säkert rusa iväg den här helgen också
  12. 6
    simtävling för Alexander imorgon. Så håll tummarna! Paulnia hade balettuppvisning idag, de var så söta
    Jag ska jobba både lör och sön em så tiden kommer säkert rusa iväg den här helgen också
  13. Medlem sedan
    Jan 2001
    #7

    julförberedelser

    På söndag har söndagsskolan julavslutning.
    Därutöver blir det litet julförberedelser, baka kakor, kanske köpa julklappar, skriva julkort...
  14. 7
    julförberedelser På söndag har söndagsskolan julavslutning.
    Därutöver blir det litet julförberedelser, baka kakor, kanske köpa julklappar, skriva julkort...
  15. Medlem sedan
    Sep 1998
    #8
    Mitt-i-helgenrapport från oss!
    I fredags kväll bakade vi pepparkakor och i morse var det simskoleavslutning för lillebror.

    På da´n var Clara på sin allra första friidrottsträning. Vad bra det kommer bli för henne! Trots att hon hoppade in i en befintlig grupp hängde hon med och fattade galoppen snabbt. Skönt att hon kommit med i en idrott där hon verkar trivas och som hon tycker är kul.

    Just nu har maken fått för sig att han ska grilla.8) Inte bara krokusen i rabatten som fått vårkänslor.

    I morgon blir det mest fixa med lie allt möjligt. Handla, städa, sätta upp de förhoppningsvis nyinköpta gardinerna i vardagsrummet som ännu inte blivit av, osv.
  16. 8
    Mitt-i-helgenrapport från oss!
    I fredags kväll bakade vi pepparkakor och i morse var det simskoleavslutning för lillebror.

    På da´n var Clara på sin allra första friidrottsträning. Vad bra det kommer bli för henne! Trots att hon hoppade in i en befintlig grupp hängde hon med och fattade galoppen snabbt. Skönt att hon kommit med i en idrott där hon verkar trivas och som hon tycker är kul.

    Just nu har maken fått för sig att han ska grilla.8) Inte bara krokusen i rabatten som fått vårkänslor.

    I morgon blir det mest fixa med lie allt möjligt. Handla, städa, sätta upp de förhoppningsvis nyinköpta gardinerna i vardagsrummet som ännu inte blivit av, osv.
  17. Medlem sedan
    Aug 1999
    #9
    Sen rapport, men vi var på 90-årskalas på andra sidan Sverige. Alla tre barnen uppförde sig riktigt bra

    På vägen tillbaka hann vi julhandla lite också.

    Bra helg - utom att allt det praktiska i form av veckoplanering, tvätt etc inte blev gjort...
  18. 9
    Sen rapport, men vi var på 90-årskalas på andra sidan Sverige. Alla tre barnen uppförde sig riktigt bra

    På vägen tillbaka hann vi julhandla lite också.

    Bra helg - utom att allt det praktiska i form av veckoplanering, tvätt etc inte blev gjort...

Liknande trådar

  1. Fredag igen!!
    By Åsa m A, M & Klara in forum _0211 Novemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-01-26, 20:25
  2. Hej och hå - fredag igen!
    By Vimse in forum Mat & dryck
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-01-08, 16:47
  3. Ja så var det fredag igen då...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-22, 11:46
  4. Fredag igen! :)
    By Ronja31 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-12-07, 22:16
  5. Fredag igen
    By Kickan med A&A in forum _98 Alla barn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2007-03-25, 10:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar