En liten hemlis...
_0511 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    En liten hemlis...

    .. eftrsom jag efter redan någon dag glömde att klicka i anonymrutan i det nya forumet, så är det väl bäst att jag avslöjar mig här oxå!

    Vilme ska bli storebror!!! Än så länge är allt väldigt nytt, men om det går som det ska anländer det en liten bebis (med storken hoppas jag) i Augusti! Detta var inte riktigt planerat, men nu när det har sjunkit in några dagar, så känns det jättekul! Kan bli tufft försat året med tätt mellan barnen, men sen har de nog mycket nytta och glädje av varandra!

    Det finns ingen här (vad jag vet iaf) som jag känner irl, så jag behöver inte oroa mig att ni ska avslöja min hemlis!

    Ha en bra helg!
    //Elin, mamma till Vilme 051121 och Eira 080601
  2. 1
    En liten hemlis... .. eftrsom jag efter redan någon dag glömde att klicka i anonymrutan i det nya forumet, så är det väl bäst att jag avslöjar mig här oxå!

    Vilme ska bli storebror!!! Än så länge är allt väldigt nytt, men om det går som det ska anländer det en liten bebis (med storken hoppas jag) i Augusti! Detta var inte riktigt planerat, men nu när det har sjunkit in några dagar, så känns det jättekul! Kan bli tufft försat året med tätt mellan barnen, men sen har de nog mycket nytta och glädje av varandra!

    Det finns ingen här (vad jag vet iaf) som jag känner irl, så jag behöver inte oroa mig att ni ska avslöja min hemlis!

    Ha en bra helg!
  3. Medlem sedan
    Sep 1999
    #2
    Nämen se där!! Jätte GRATTIS!! Ett nytt litet pyre som växer i magen... Ååå, underbart ju!
    Då blir det ganska precis lika tätt som jag har mellan mina äldsta tjejer. Det är 21 mån. mellan dem.
    Lite OT, men igår natt fick min bästa kompis en bebis i v. 31, hon mår jätte bra, men jag blev så himla sugen på en till. Var tvungen att gråta en skvätt, då jag tänkte på att det nog aldrig blir en till bebis här.
    Grattis igen!
  4. 2
    Nämen se där!! Jätte GRATTIS!! Ett nytt litet pyre som växer i magen... Ååå, underbart ju!
    Då blir det ganska precis lika tätt som jag har mellan mina äldsta tjejer. Det är 21 mån. mellan dem.
    Lite OT, men igår natt fick min bästa kompis en bebis i v. 31, hon mår jätte bra, men jag blev så himla sugen på en till. Var tvungen att gråta en skvätt, då jag tänkte på att det nog aldrig blir en till bebis här.
    Grattis igen!
  5. Medlem sedan
    Sep 2002
    #3
    Grattis! vad mysigt med en liten bebis till.
    Min erfarenhet är att syskon är till stor glädje. Att få syskon tidigt (innan man fyllt två år) innebär ofta mindre svartsjuka har jag läst.
    Blir lite avis för det är ju så mysigt med små bebisar och även att vara gravid (tycker iallafall jag).
    Grattis än en gång!
  6. 3
    Grattis! vad mysigt med en liten bebis till.
    Min erfarenhet är att syskon är till stor glädje. Att få syskon tidigt (innan man fyllt två år) innebär ofta mindre svartsjuka har jag läst.
    Blir lite avis för det är ju så mysigt med små bebisar och även att vara gravid (tycker iallafall jag).
    Grattis än en gång!
  7. Medlem sedan
    Sep 1999
    #4
    Jodå, så trode vi oxå... bara det att Louise 21 månader var otroligt svartsjuk, och det var ett tufft år i början.
  8. 4
    Jodå, så trode vi oxå... bara det att Louise 21 månader var otroligt svartsjuk, och det var ett tufft år i början.
  9. Medlem sedan
    Sep 1999
    #5
    Förresten, kul att "se" dig igen! var ett tag sedan..!
  10. 5
    Förresten, kul att "se" dig igen! var ett tag sedan..!
  11. Medlem sedan
    Mar 2005
    #6

    Grattis!

    Vad kul och spännande. Hoppas du får en bra graviditet. Rapportera gärna lite här om den så att vi bebissjuka kan sucka och drömma lite. (Fast själva graviditeten klarar jag mig personligen gärna utan eftersom jag alltid mått så illa men föder barn gör jag vilken dag som helst.)
    http://mylind.blogspot.com/

    Rebecca -94, Jennifer -02, Amanda -05, Ludvig 24/3-09
  12. 6
    Grattis! Vad kul och spännande. Hoppas du får en bra graviditet. Rapportera gärna lite här om den så att vi bebissjuka kan sucka och drömma lite. (Fast själva graviditeten klarar jag mig personligen gärna utan eftersom jag alltid mått så illa men föder barn gör jag vilken dag som helst.)
  13. Medlem sedan
    Mar 2005
    #7

    Instämmer

    Jag har också tänkt på dig och undrat vart du tagit vägen.
    http://mylind.blogspot.com/

    Rebecca -94, Jennifer -02, Amanda -05, Ludvig 24/3-09
  14. 7
    Instämmer Jag har också tänkt på dig och undrat vart du tagit vägen.
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8
    Grattis!! Vad mysigt med en augustibebis. Hoppas att du får må bra och orkar vara gravid med en liten vlide.
  16. 8
    Grattis!! Vad mysigt med en augustibebis. Hoppas att du får må bra och orkar vara gravid med en liten vlide.
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Grattis!!!!!

    Vad roligt att Vilme ska bli storebror! Och för er att få ett barn till. Hoppas du får må bra i fortsättningen.
  18. 9
    Grattis!!!!! Vad roligt att Vilme ska bli storebror! Och för er att få ett barn till. Hoppas du får må bra i fortsättningen.
  19. Medlem sedan
    Dec 1999
    #10
    Väldigt stort grattis från mej med!
  20. 10
    Väldigt stort grattis från mej med!
  21. Medlem sedan
    Jun 2004
    #11

    Åh, grattis!

    Vad roligt!!! Blir nästan avundsjuk även om vi inte planerat något syskon än på ett par år. Jag älskar att vara gravid och föda barn och hoppas verkligen att detta inte var sista gången...

    Återigen, stort grattis!
  22. 11
    Åh, grattis! Vad roligt!!! Blir nästan avundsjuk även om vi inte planerat något syskon än på ett par år. Jag älskar att vara gravid och föda barn och hoppas verkligen att detta inte var sista gången...

    Återigen, stort grattis!
  23. Medlem sedan
    Jan 2004
    #12
    Tror dessvärre det har mer med personlighet än med ålder att göra.
  24. 12
    Tror dessvärre det har mer med personlighet än med ålder att göra.
  25. Medlem sedan
    Jan 2004
    #13
    Stort grattis!

    Vad kul med ett litet syskon! Och jag är minsann inte så lite avis på dig som får vara gravid och föda igen! Skulle inte ha något emot att göra det igen men frågan är om jag/vi orkar med ett barn till.
  26. 13
    Stort grattis!

    Vad kul med ett litet syskon! Och jag är minsann inte så lite avis på dig som får vara gravid och föda igen! Skulle inte ha något emot att göra det igen men frågan är om jag/vi orkar med ett barn till.
  27. Medlem sedan
    Nov 2002
    #14

    Massor av grattis!!

    Vad roligt med en ny liten bebis =)
    Lycka till och hoppas du får må bra, så bra som man kan alltså.
    Kram
    Stolt mamma till Emma 030129 och Saga 051105
  28. 14
    Massor av grattis!! Vad roligt med en ny liten bebis =)
    Lycka till och hoppas du får må bra, så bra som man kan alltså.
    Kram

Liknande trådar

  1. en liten hemlis!
    By Malmborg in forum _0806 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-08-18, 20:00
  2. en liten hemlis!
    By Malmborg in forum _0805 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-09, 08:45
  3. En liten hemlis....
    By Anonym in forum _0307 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-16, 06:15
  4. En liten hemlis
    By -Sophia in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-23, 09:09
  5. Viskar en liten hemlis
    By Retsamma jag in forum _0112 Decemberbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2006-10-02, 22:41
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar