Alltså det här med julkort
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Alltså det här med julkort

    Vi har för första gången tänkt skicka julkort med barna på... o det var ju inte lätt. Har tagit drösvis med bilder, men blir ju inte nöjd *gahhhh*
    Har lagt in några bevis i mitt album om någon vill se

    ************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  2. 1
    Alltså det här med julkort Vi har för första gången tänkt skicka julkort med barna på... o det var ju inte lätt. Har tagit drösvis med bilder, men blir ju inte nöjd *gahhhh*
    Har lagt in några bevis i mitt album om någon vill se

    ************************
    Anna m Melker, Eskil & Alvida
  3. Medlem sedan
    Jan 2001
    #2

    inte lätt, men kul att få

    Nej, det är inte lätt att få flera barn att bli bra på samma kort!
    Men kortet du valde tyckte jag var riktigt bra. Något på bara Alvida var också bra, men det är ju inget roligt om bara ett av barnen får vara med.

    Jag tycker det är roligt när folk skickar julkort på sina barn. Och vi brukar alltid skicka sådana; men visst är det svårt att få dem bra.
  4. 2
    inte lätt, men kul att få Nej, det är inte lätt att få flera barn att bli bra på samma kort!
    Men kortet du valde tyckte jag var riktigt bra. Något på bara Alvida var också bra, men det är ju inget roligt om bara ett av barnen får vara med.

    Jag tycker det är roligt när folk skickar julkort på sina barn. Och vi brukar alltid skicka sådana; men visst är det svårt att få dem bra.
  5. Medlem sedan
    Sep 1998
    #3
    Var inne och kikade! Kortet ni valt blir jättebra. Mysigt när barnen har fått vara en figur var.

    Clara hade en precis likadan luciakrona som Alvina när hon var liten. Fick sin på sin ettårsdag...ja, ni vet...hon fyller ju på Lucia. Fast Clara kunde bara tänka sig att ha sin på utanpå mössan utomhus så den inte kändes. *s* Inne var den mest rolig rekvisita som man kunder göra annat med.
  6. 3
    Var inne och kikade! Kortet ni valt blir jättebra. Mysigt när barnen har fått vara en figur var.

    Clara hade en precis likadan luciakrona som Alvina när hon var liten. Fick sin på sin ettårsdag...ja, ni vet...hon fyller ju på Lucia. Fast Clara kunde bara tänka sig att ha sin på utanpå mössan utomhus så den inte kändes. *s* Inne var den mest rolig rekvisita som man kunder göra annat med.
  7. Medlem sedan
    Sep 2004
    #4

    Jättefint! Tycker ni lyckats

    bra!! DET har INTE vi!!! Jag blir smått galen och alla barnen ledsnade totalt så det blev verkligen ingen fin bild ALLS!!! *suck* Isak började "fotograferingen" med att deklarera: JAg tänker i alla fall INTE vara med!!... Den inställningen smittade sedan av sig.... Undrar just om det blir något julkort alls i år..
  8. 4
    Jättefint! Tycker ni lyckats bra!! DET har INTE vi!!! Jag blir smått galen och alla barnen ledsnade totalt så det blev verkligen ingen fin bild ALLS!!! *suck* Isak började "fotograferingen" med att deklarera: JAg tänker i alla fall INTE vara med!!... Den inställningen smittade sedan av sig.... Undrar just om det blir något julkort alls i år..

Liknande trådar

  1. Digitala julkort, alltså epost?
    By eastcoastmom in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-13, 00:02
  2. Alltså det här med julkort...
    By ~Trixie~ in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-22, 13:05
  3. Alltså detta med julkort
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-04, 15:54
  4. Alltså, ang bloggar/julkort
    By Malin1979 in forum _0607 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 13:29
  5. Alltså, ang. julkort
    By fia in forum Hem & fritid
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 10:44
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar