Fler som försöker
_01 Vårbarn
  1. Vårmamma
    #1

    Fler som försöker

    skaffa syskon?
  2. 1
    Fler som försöker skaffa syskon?
  3. Medlem sedan
    Mar 1999
    #2
    Inte vi, men lycka till! Här är bebisverkstan stängd! Jag är nöjd med Linnéa och Isabelle. Nu känns det ju som att det börjar bli lättare och lättare, Isabelle är ju 1 år nu. Att börja om på ny kula igen med bebis och allt.. nej tack!
    /Pernilla med Linnéa -01 och Isabelle -05
  4. 2
    Inte vi, men lycka till! Här är bebisverkstan stängd! Jag är nöjd med Linnéa och Isabelle. Nu känns det ju som att det börjar bli lättare och lättare, Isabelle är ju 1 år nu. Att börja om på ny kula igen med bebis och allt.. nej tack!
    /Pernilla med Linnéa -01 och Isabelle -05
  5. Medlem sedan
    Sep 2000
    #3
    Nix pix, hade vi börjat tidigare hade jag nog lobbat hos karl för fler, men som det är nu har jag ingen chans med heltidsjobb och en karl som är lika slut han med. Mest han som säger stopp, men ahde jag haft en karl som absolut velat hade vi kanske satsat på en till, men då för ett år sedan

    Lycka till, väntar med spänning på att fö höra hur det gått och vem du är
  6. 3
    Nix pix, hade vi börjat tidigare hade jag nog lobbat hos karl för fler, men som det är nu har jag ingen chans med heltidsjobb och en karl som är lika slut han med. Mest han som säger stopp, men ahde jag haft en karl som absolut velat hade vi kanske satsat på en till, men då för ett år sedan

    Lycka till, väntar med spänning på att fö höra hur det gått och vem du är
  7. Medlem sedan
    Sep 2002
    #4
    Inte här inte. 2 är vad jag orkar med. Minstingen har varit ett trotsmonster i snart ett år nu så eventuellt bebisilningar går snabbt över.
  8. 4
    Inte här inte. 2 är vad jag orkar med. Minstingen har varit ett trotsmonster i snart ett år nu så eventuellt bebisilningar går snabbt över.
  9. Medlem sedan
    Jul 2000
    #5
    Inte vi, eftersom vi har en liten halvåring som vi njuter för fulla muggar av. :-)

    Och med tanke på att hon tog tid på sig att komma (kämpade i ett år innan plusset kom på stickan), min myyyycket höga ålder ;-) samt att det väl egentligen inte var en drömförlossning, så är jag nog tämligen nöjd med mina två prinsessor.
  10. 5
    Inte vi, eftersom vi har en liten halvåring som vi njuter för fulla muggar av. :-)

    Och med tanke på att hon tog tid på sig att komma (kämpade i ett år innan plusset kom på stickan), min myyyycket höga ålder ;-) samt att det väl egentligen inte var en drömförlossning, så är jag nog tämligen nöjd med mina två prinsessor.
  11. Medlem sedan
    Dec 2003
    #6

    Inte vi...

    vi är SÅ klara med bebisar... nu njuter vi av att ha "stora" barn.....
    Anette 97_72,2_70
    Vägdag lördagar
  12. 6
    Inte vi... vi är SÅ klara med bebisar... nu njuter vi av att ha "stora" barn.....
  13. Medlem sedan
    Jul 2000
    #7
    Theos lillebror ska komma innom 6 veckor :-)
    Så håll tummarna nu att allt går bra!
    Lycka till.

    Sofia
  14. 7
    Theos lillebror ska komma innom 6 veckor :-)
    Så håll tummarna nu att allt går bra!
    Lycka till.

    Sofia
  15. Vårmamma
    #8
    Jaha då verkar jag vara ensam om detta.
  16. 8
    Jaha då verkar jag vara ensam om detta.
  17. Medlem sedan
    Feb 2000
    #9

    Nej inte alls ensam!!

    Det finns säkert andra som vill skaffa fler barn. Vi tillhör inte kategorin dock! Jag är helt nöjd med att ha min minsta i skolan från och med augusti.
    Birks & Kalles mamma
  18. 9
    Nej inte alls ensam!! Det finns säkert andra som vill skaffa fler barn. Vi tillhör inte kategorin dock! Jag är helt nöjd med att ha min minsta i skolan från och med augusti.
  19. Frukostfrallan
    #10
    Vi vill gärna ha fler, men inte riktigt än.
  20. 10
    Vi vill gärna ha fler, men inte riktigt än.
  21. Medlem sedan
    Nov 2000
    #11
    Vi har redan bidragit med en hel skara Tre får räcka...men det är härligt planera för graviditet, att vara gravid och föda barn...*avis*
    Lycka till
  22. 11
    Vi har redan bidragit med en hel skara Tre får räcka...men det är härligt planera för graviditet, att vara gravid och föda barn...*avis*
    Lycka till
  23. Linda m. Agosa
    #12
    Är ju höggravid nu och har redan två syskon till Agosa så nej nu tänker vi inte försöka mera. Men jag önskar dig lycka till!
    Linda
  24. 12
    Är ju höggravid nu och har redan två syskon till Agosa så nej nu tänker vi inte försöka mera. Men jag önskar dig lycka till!
    Linda
  25. Medlem sedan
    Feb 2000
    #13
    Nämen! Det har jag totalt missat, eller har jag bara glömt bort att det var så..!? Altzheimer light slår ut vissa funktioner allt som oftast.

    Stor kram får du i alla fall. Jobbar gubben kvar på KI?
  26. 13
    Nämen! Det har jag totalt missat, eller har jag bara glömt bort att det var så..!? Altzheimer light slår ut vissa funktioner allt som oftast.

    Stor kram får du i alla fall. Jobbar gubben kvar på KI?
  27. Linda m. Agosa
    #14
    Så det är inte bara jag som lider av altzheimer light
    Jovisst, Hardy kämpar på på KI och trivs väldigt bra. Vad jobbar du med nu Wiveka, vad jag kommer ihåg var du väl egen företagare men nu är jag kanske ute och cyklar? Mår killarna bra?
    Ha det så bra
    Kramar
    Linda
  28. 14
    Så det är inte bara jag som lider av altzheimer light
    Jovisst, Hardy kämpar på på KI och trivs väldigt bra. Vad jobbar du med nu Wiveka, vad jag kommer ihåg var du väl egen företagare men nu är jag kanske ute och cyklar? Mår killarna bra?
    Ha det så bra
    Kramar
    Linda
  29. Medlem sedan
    Feb 2000
    #15
    Så nära att jag minsann kan äta lunch med Hardy varje dag om jag vill... Pilutta dig du!

    Jag har ju börjat jobba på barnröntgen på Astrid Lindgrens Barnsjukhus. Här mår alla bra men mer än mina TVÅ killar klarar jag inte. Jag beundrar dig som orkar.
  30. 15
    Så nära att jag minsann kan äta lunch med Hardy varje dag om jag vill... Pilutta dig du!

    Jag har ju börjat jobba på barnröntgen på Astrid Lindgrens Barnsjukhus. Här mår alla bra men mer än mina TVÅ killar klarar jag inte. Jag beundrar dig som orkar.
  31. Medlem sedan
    Nov 1999
    #16

    nej,

    jag är mkt nöjd med mina tre, varav vårbarnet är den äldsta...
    Elina med Märta aug. 06, Wilhelm apr. 04 & Ida feb. 01

    ~ www.alms.blogg.se ~
  32. 16
    nej, jag är mkt nöjd med mina tre, varav vårbarnet är den äldsta...
  33. Medlem sedan
    Sep 2002
    #17
    Nämen gud så kul, en liten skrutt till hos dig. När är det dags?
  34. 17
    Nämen gud så kul, en liten skrutt till hos dig. När är det dags?
  35. Linda m. Agosa
    #18
    Jo nu är det jätteskoj. I början var det jobbigt att ta in men bara att se barnens glädje gör jättemycket. Och det här är nog första gången som nåt syskon förstår att det växer ett sykon i mig. Bebisen är beräknad till 20 januari fast jag tror det blir en decemberbebbe.
  36. 18
    Jo nu är det jätteskoj. I början var det jobbigt att ta in men bara att se barnens glädje gör jättemycket. Och det här är nog första gången som nåt syskon förstår att det växer ett sykon i mig. Bebisen är beräknad till 20 januari fast jag tror det blir en decemberbebbe.
  37. Medlem sedan
    Nov 2000
    #19

    Näpp!

    Njuter också av att ha två barn som blir mer o mer självständiga. Skulle inte vilja börja om med amning o nattvak igen, huga!
    Carina m. Hugo (-01) & Elias (-04)
  38. 19
    Näpp! Njuter också av att ha två barn som blir mer o mer självständiga. Skulle inte vilja börja om med amning o nattvak igen, huga!
  39. Medlem sedan
    Aug 2000
    #20
    Men Linda!
    Det har jag också missat!! Så härligt!! Storgrattis och lycka till!

    Tina m Jacob o systrarna
  40. 20
    Men Linda!
    Det har jag också missat!! Så härligt!! Storgrattis och lycka till!

    Tina m Jacob o systrarna
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Fler som försöker få sitt tredje barn?
    By Linkmamman in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-03-06, 08:18
  2. Några fler som försöker stå?
    By cessan78 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 19:00
  3. Fler tankar o lite fler svar..
    By Ann-Louise in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-07-20, 07:25
  4. Fler som försöker
    By Decembermamma03 in forum _0312 Decemberbarn
    Svar: 19
    Senaste inlägg: 2006-12-21, 15:28
  5. Försöker och försöker bajsa!
    By Skrynklan in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 16:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar