Fixerad eller ej?
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2005
    #1

    Fixerad eller ej?

    Vilka har fixerade pyren i magen??
    Svara gärna i överskriften!
  2. 1
    Fixerad eller ej? Vilka har fixerade pyren i magen??
    Svara gärna i överskriften!
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Hu/Ruckbar *imt*
  4. 2
    Hu/Ruckbar *imt*
  5. Medlem sedan
    Mar 2005
    #3
    Känner mig lite korkad, för jag vet inte vad du menar när du skriver "svara gärna i överskriften" Duh....

    Trot eller ej, men jag VAR ganska haj på datorer och datorsnack typ 96/97 när jag träffade min man...online *stolt*...men, jag känner mig numer lite stenålders

    Jo, bebben ligger med huvudet ner men rörligt. BM tror att den har kilat ner sig till ruckbart till den 22:a då jag ska dit igen....
    Drygt att ha BF 30/12, eller hur?

    //MammaCizzi
  6. 3
    Känner mig lite korkad, för jag vet inte vad du menar när du skriver "svara gärna i överskriften" Duh....

    Trot eller ej, men jag VAR ganska haj på datorer och datorsnack typ 96/97 när jag träffade min man...online *stolt*...men, jag känner mig numer lite stenålders

    Jo, bebben ligger med huvudet ner men rörligt. BM tror att den har kilat ner sig till ruckbart till den 22:a då jag ska dit igen....
    Drygt att ha BF 30/12, eller hur?

    //MammaCizzi
  7. Medlem sedan
    Nov 2001
    #4
    Hu/Ruckbar sist hos BM.
  8. 4
    Hu/Ruckbar sist hos BM.
  9. Medlem sedan
    Jan 2005
    #5
    Haha...ingen fara jag menade att man skulle skriva svaret först av allt så att man ser redan innan man öppnar inlägget, men det spelar ju egentligen ingen roll....det var mer för att få en översikt liksom, om du förstår?

    Ja, just nu känns det lite drygt eftersom mina hormoner gör mig till en riktigt hemsk människa... det här är min sista graviditet någonsin så jag borde verkligen bara njuta men jag är så arg och ledsen hela tiden att jag nu börjar hoppas på att pyret ska kika ut snart så att jag kan bli normal igen...

    När kom Nova? Altså vilken vecka?
  10. 5
    Haha...ingen fara jag menade att man skulle skriva svaret först av allt så att man ser redan innan man öppnar inlägget, men det spelar ju egentligen ingen roll....det var mer för att få en översikt liksom, om du förstår?

    Ja, just nu känns det lite drygt eftersom mina hormoner gör mig till en riktigt hemsk människa... det här är min sista graviditet någonsin så jag borde verkligen bara njuta men jag är så arg och ledsen hela tiden att jag nu börjar hoppas på att pyret ska kika ut snart så att jag kan bli normal igen...

    När kom Nova? Altså vilken vecka?
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Visst hette hon Nova? Hjälp...jag e så gravidförvirrad...hoppas det var rätt!
  12. 6
    Visst hette hon Nova? Hjälp...jag e så gravidförvirrad...hoppas det var rätt!
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7
    HETER! *imt*
  14. 7
    HETER! *imt*
  15. Medlem sedan
    May 2003
    #8
    Huvud/rörligt
  16. 8
    Huvud/rörligt
  17. fantasymoon
    #9

    knappt ruckbar

    Troligen har han fixerat sig nu under dagarna som har gått. Får se det på tisdag.
  18. 9
    knappt ruckbar Troligen har han fixerat sig nu under dagarna som har gått. Får se det på tisdag.
  19. Medlem sedan
    Feb 2001
    #10
    fullt rörlig
  20. 10
    fullt rörlig
  21. Medlem sedan
    Dec 2002
    #11
    ru för 1½v sedan MEN enligt min bm spelar det ingen roll om bebisen är fixerad eller ej, om man tänker på när den kan födas. Bebisen kan födas även om den inte är fix, vilket jag inte visste eller hade tänkt nåt på.
    annica med oscar 0407 & lucas 0612
    www.branting.org
  22. 11
    ru för 1½v sedan MEN enligt min bm spelar det ingen roll om bebisen är fixerad eller ej, om man tänker på när den kan födas. Bebisen kan födas även om den inte är fix, vilket jag inte visste eller hade tänkt nåt på.
  23. Medlem sedan
    Dec 1998
    #12

    Fixerad

    sedan ett bra tag.
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  24. 12
    Fixerad sedan ett bra tag.
  25. Medlem sedan
    Mar 2005
    #13
    Javisst heter hon Nova!!! Hennes BF var den 5 dec, förlossningen började den 1:a, hon kom den 2:a december. Själv då? Kom dina tidigare?

    Det känns lite som om bebben gärna får dröja bara ett par dagar....för sin egen skull alltså *skrattar* Men för min del så får den gärna komma NU!

    Och tack snälla du för att du förklarade vad du menade...*fnissar generat* Nu måste jag skriva igen bara för det

    kram,
    CC
  26. 13
    Javisst heter hon Nova!!! Hennes BF var den 5 dec, förlossningen började den 1:a, hon kom den 2:a december. Själv då? Kom dina tidigare?

    Det känns lite som om bebben gärna får dröja bara ett par dagar....för sin egen skull alltså *skrattar* Men för min del så får den gärna komma NU!

    Och tack snälla du för att du förklarade vad du menade...*fnissar generat* Nu måste jag skriva igen bara för det

    kram,
    CC
  27. Medlem sedan
    Mar 2005
    #14
    Hu/Rörligt


    Yes! I got it right!
    //CC
  28. 14
    Hu/Rörligt


    Yes! I got it right!
    //CC
  29. Medlem sedan
    Jan 2005
    #15
    Nä det behöver du inte!!
    Mina kom 7, 12 och 13 dagar före bf.... så egentligen borde denna komma före slutet av nästa helg tycker man juh? eller?

    ja, jag känner som du....bäst vore egentligen att vänta lite men ja själv skulle nog faktisk kunna tänka mig att föda redan nu...

    Va bra att jag hade rätt kunde blivit jobbigt annars... hihi
  30. 15
    Nä det behöver du inte!!
    Mina kom 7, 12 och 13 dagar före bf.... så egentligen borde denna komma före slutet av nästa helg tycker man juh? eller?

    ja, jag känner som du....bäst vore egentligen att vänta lite men ja själv skulle nog faktisk kunna tänka mig att föda redan nu...

    Va bra att jag hade rätt kunde blivit jobbigt annars... hihi
  31. Medlem sedan
    Jul 2002
    #16
    Här ska det visst vara fixerat...enligt läkaren..
  32. 16
    Här ska det visst vara fixerat...enligt läkaren..
  33. fantasymoon
    #17
    ok.. vad betyder *imt*?? Jag har försökt lista ut det i flera dagar nu..
  34. 17
    ok.. vad betyder *imt*?? Jag har försökt lista ut det i flera dagar nu..
  35. Medlem sedan
    Jan 2005
    #18
    Inget mer att tillägga... tror jag det är... Betyder i alla fall att meddelandet inte fortsätter så att man ska slippa att öppna inlägget...
  36. 18
    Inget mer att tillägga... tror jag det är... Betyder i alla fall att meddelandet inte fortsätter så att man ska slippa att öppna inlägget...
  37. fantasymoon
    #19
    ah.. oki.. Tack.
  38. 19
    ah.. oki.. Tack.
  39. Medlem sedan
    Jul 2005
    #20

    rörlig här

    ddd
    Mizaja m 5, Josef 12/12-06
  40. 20
    rörlig här ddd
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Rörlig, ruckbar eller fixerad?
    By rian81 in forum _1107 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-06-30, 15:25
  2. Fixerad eller inte??
    By Matilda med 3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 19:00
  3. rörlig ruckbar eller fixerad...?
    By pufflan in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 17:26
  4. Fixerad eller helt upp-och-ner?
    By Zandra m Aniara&Eli in forum _0605 Majbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-05-08, 15:51
  5. Fixerad eller inte..
    By Petra & kärlekarna in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-01-03, 22:34
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar