Dubbla känslor
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2004
    #1

    Dubbla känslor

    Sitter här och ser en nybliven tvååring springa omkring. Hon är jättesnorig och har rinnande ögon, men hon är glad och busig precis som vanligt.
    Precis efter att hon öppnat sina presenter imorse fick vi veta att våra bästa vänner fått missfall, för andra gången i år. Sorgen avlöste glädjen. En sådan motsägelsefull dag! Jag är lyckligt lottad som får se mitt yrväder skratta, gråta, hoppa, skrika, dansa, leva. Jag är verkligen lyckligt lottad.
    bigmouth med edith & charlie
  2. 1
    Dubbla känslor Sitter här och ser en nybliven tvååring springa omkring. Hon är jättesnorig och har rinnande ögon, men hon är glad och busig precis som vanligt.
    Precis efter att hon öppnat sina presenter imorse fick vi veta att våra bästa vänner fått missfall, för andra gången i år. Sorgen avlöste glädjen. En sådan motsägelsefull dag! Jag är lyckligt lottad som får se mitt yrväder skratta, gråta, hoppa, skrika, dansa, leva. Jag är verkligen lyckligt lottad.
  3. Medlem sedan
    Feb 2004
    #2

    Jobbigt!

    Först vill jag säga garttis till Edith som fyller två idag! HURRA!

    Men vad jobbigt med dina vänners missfall jättetråkigt när sånt händer. Man blir så påmind om sin egen lycka!
  4. 2
    Jobbigt! Först vill jag säga garttis till Edith som fyller två idag! HURRA!

    Men vad jobbigt med dina vänners missfall jättetråkigt när sånt händer. Man blir så påmind om sin egen lycka!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3

    Usch då

    Vad jobbigt för era vänner!

    Men stort grattis på Ediths stora dag idag iaf!
  6. 3
    Usch då Vad jobbigt för era vänner!

    Men stort grattis på Ediths stora dag idag iaf!
  7. Medlem sedan
    Dec 2002
    #4
    Ett stort grattis till Edith! Men jag förstår hur du känner... Vi är verkligen lyckligt lottade som fick bära våra barn hela vägen
  8. 4
    Ett stort grattis till Edith! Men jag förstår hur du känner... Vi är verkligen lyckligt lottade som fick bära våra barn hela vägen
  9. Medlem sedan
    May 2004
    #5
    Förstår precis hur du känner. Nära vänner till oss har drabbats av fem eller sex (har tyvärr tappat räkningen) missfall men har inte gett upp hoppet om ett litet mirakelbarn. Så sorgligt att de ska behöva gå igenom en sådan förlust gång på gång.

    Grattis lilla Edith på 2-årsdagen! Tänk att de blivit så stora nu!
    Blomman ~ storstadstjej och mamma~
  10. 5
    Förstår precis hur du känner. Nära vänner till oss har drabbats av fem eller sex (har tyvärr tappat räkningen) missfall men har inte gett upp hoppet om ett litet mirakelbarn. Så sorgligt att de ska behöva gå igenom en sådan förlust gång på gång.

    Grattis lilla Edith på 2-årsdagen! Tänk att de blivit så stora nu!
  11. Medlem sedan
    Apr 2004
    #6
    Tack till alla som svarat och gratulerat Edith. Det känns fortfarande väldigt tungt och svårt att inte kunna hjälpa till på något sätt. Nu när vardagen åter är här och hela familjen är sjuk och har dåligt med ork är det lätt att bryta ihop, men då försöker jag tänka på att det kunde varit värre.
  12. 6
    Tack till alla som svarat och gratulerat Edith. Det känns fortfarande väldigt tungt och svårt att inte kunna hjälpa till på något sätt. Nu när vardagen åter är här och hela familjen är sjuk och har dåligt med ork är det lätt att bryta ihop, men då försöker jag tänka på att det kunde varit värre.

Liknande trådar

  1. Dubbla känslor
    By Busan! in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-04-08, 21:22
  2. Dubbla känslor
    By Mizen_m_IoT in forum Allvarligt sjuka
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-28, 10:50
  3. Dubbla känslor
    By Minchi in forum _0901 Januaribarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2008-12-26, 18:50
  4. Dubbla känslor
    By lena m 3 barn in forum Föräldraskap
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-07-07, 08:27
  5. Dubbla känslor
    By LaMa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-10, 09:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar