Vårdbidrag
Autismspektrum
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    Vårdbidrag

    Nu har jag äntligen skrivit klart vårdbidragsansökan och är så nöjd, så nöjd. Imorgon ska den lämnas in!

    Jag har redan vårdbidrag för Malte så det blev dubbelt jobbigt nu för jag blev tvungen att söka igen för både Malte och Liv och det blev en låång ansökan. Hoppas verkligen att de bedömmer vår situation med merarbete och kostnader på ett rättvist sätt. Eller , he, he, så länge de bedömmer det som jag vill så är jag nöjd :-) Känns nervöst att vänta på beslutet bara.
    ~Sannslös, Chanslös men inte besegrad~
  2. 1
    Vårdbidrag Nu har jag äntligen skrivit klart vårdbidragsansökan och är så nöjd, så nöjd. Imorgon ska den lämnas in!

    Jag har redan vårdbidrag för Malte så det blev dubbelt jobbigt nu för jag blev tvungen att söka igen för både Malte och Liv och det blev en låång ansökan. Hoppas verkligen att de bedömmer vår situation med merarbete och kostnader på ett rättvist sätt. Eller , he, he, så länge de bedömmer det som jag vill så är jag nöjd :-) Känns nervöst att vänta på beslutet bara.
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Jag håller tummarna för att de ska göra samma bedömning som du!
  4. 2
    Jag håller tummarna för att de ska göra samma bedömning som du!

Liknande trådar

  1. vårdbidrag...???
    By gnuttan in forum Bokstavsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-10-06, 09:44
  2. Vårdbidrag
    By viguni in forum Diabetes
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-04-11, 05:14
  3. Vårdbidrag?
    By katwah in forum Bokstavsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-28, 09:51
  4. om vårdbidrag och vab
    By mamma S in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-19, 21:39
  5. vårdbidrag och as
    By doriz in forum Vårdbidrag/försäkringar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-10, 20:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar