julklappar?
_98 Alla barn
  1. Medlem sedan
    Sep 2002
    #1

    julklappar?

    Vet att frågan varit uppe tidigare men nu är det ju lite närmare jul Så vad får era 98-or i år? Jag är inne på en mp3 men Ivo tycker han är för liten för en så´n. Vad tror ni? Annars blir det en discolampa. ny ryggsäck + lite smått o gott
    scraplotte.blogspot.com Lottes scrap
    lottebloggar.wordpress.com mitt liv - ett organiserat kaos
    dorahund.wordpress.com Dora utforskar
  2. 1
    julklappar? Vet att frågan varit uppe tidigare men nu är det ju lite närmare jul Så vad får era 98-or i år? Jag är inne på en mp3 men Ivo tycker han är för liten för en så´n. Vad tror ni? Annars blir det en discolampa. ny ryggsäck + lite smått o gott
  3. Medlem sedan
    Jun 1998
    #2
    Oscar får en mp3-spelare av oss. Hellre att han lyssnar på det han vill än vi ska bli "terrade" hela tiden
    Annars får han en samlings-cd med Iron Maiden (därav mp3-spelare för mer sånt), en ny finskjorta, lego, planscher och spel till PS2. En ny konsol får han till spelet eftersom det har pajat. Sen kommer jag nog inte ihåg mer.
  4. 2
    Oscar får en mp3-spelare av oss. Hellre att han lyssnar på det han vill än vi ska bli "terrade" hela tiden
    Annars får han en samlings-cd med Iron Maiden (därav mp3-spelare för mer sånt), en ny finskjorta, lego, planscher och spel till PS2. En ny konsol får han till spelet eftersom det har pajat. Sen kommer jag nog inte ihåg mer.
  5. Medlem sedan
    Sep 2004
    #3

    Ja, du vet

    ju vad jag tycker om MP3 splare.. Klart han inte är för liten!!! Isak gillade sin skarpt i början, men det var nog lite nyhetens behag för nu lyssnar han nästan aldrig på den.
    FÖ ska Isak få: Pärlor och genómskinliga pärlplattor och ett medföljande program som gör att man skriva ut bilder från datorn så att de blir i samma färgskala som de medföljande pärlorna. Så då kan man ju göra fina pärltavlor! passar nog min pyssliga kille. Sen ska han få trickskidor, trollerigreor, kläder, technik lego, och ett spel till x-boxen. Pretty much detta, men jag kan ha glömt nåt... såg i ett reklam utskick att intersport har nedsatt pris på "air hockey" spel, sånt gillar Isak så jag kanske tipsar hans pappa om det...
  6. 3
    Ja, du vet ju vad jag tycker om MP3 splare.. Klart han inte är för liten!!! Isak gillade sin skarpt i början, men det var nog lite nyhetens behag för nu lyssnar han nästan aldrig på den.
    FÖ ska Isak få: Pärlor och genómskinliga pärlplattor och ett medföljande program som gör att man skriva ut bilder från datorn så att de blir i samma färgskala som de medföljande pärlorna. Så då kan man ju göra fina pärltavlor! passar nog min pyssliga kille. Sen ska han få trickskidor, trollerigreor, kläder, technik lego, och ett spel till x-boxen. Pretty much detta, men jag kan ha glömt nåt... såg i ett reklam utskick att intersport har nedsatt pris på "air hockey" spel, sånt gillar Isak så jag kanske tipsar hans pappa om det...
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4

    psp2

    rebecca har just köpte en psp2 så det blir väl ett minneskort, en till handkontroll och någto/några spel, Sen vill hon ha böcker och kläder.
  8. 4
    psp2 rebecca har just köpte en psp2 så det blir väl ett minneskort, en till handkontroll och någto/några spel, Sen vill hon ha böcker och kläder.
  9. Medlem sedan
    Mar 2000
    #5

    Tim får

    radiostyrd svävare, air blade eller vad det heter?, DVD spelare, 1 tröja, innebandymål, Dinosuriespel tillsammans med systern, färgpennor, glitterpennor,
  10. 5
    Tim får radiostyrd svävare, air blade eller vad det heter?, DVD spelare, 1 tröja, innebandymål, Dinosuriespel tillsammans med systern, färgpennor, glitterpennor,
  11. Helena,bettan
    #6
    Faktiskt också en MP3-spelare:-))Jag har sytt sagohästar till Bettan i olika färger och snickrat en stor hage.Ett årskort till slalombacken,klocka samt nya skridskor är det hon får.Saker som vi egentligen skulle köpa ändå.
  12. 6
    Faktiskt också en MP3-spelare:-))Jag har sytt sagohästar till Bettan i olika färger och snickrat en stor hage.Ett årskort till slalombacken,klocka samt nya skridskor är det hon får.Saker som vi egentligen skulle köpa ändå.
  13. Medlem sedan
    Nov 2005
    #7

    Jonathan ska få

    ett års prenumeration på Kalle Anka i år av oss.Och nåt klädesplagg.

    Mp3 spelare fick han förra julen o det var en mycket uppskattad present-används flitigt än idag speciellt då vi åker bil o när han åker skolbussen.

    Så för liten tycker jag verkligen inte din är.
  14. 7
    Jonathan ska få ett års prenumeration på Kalle Anka i år av oss.Och nåt klädesplagg.

    Mp3 spelare fick han förra julen o det var en mycket uppskattad present-används flitigt än idag speciellt då vi åker bil o när han åker skolbussen.

    Så för liten tycker jag verkligen inte din är.
  15. Medlem sedan
    Sep 2002
    #8
    Hej där - vat ett tag sen Astrid får ett stort dockskåp http://www.dockvran.se/dockskap.shtml det stora röda, sen massor med böcker o lite cd skivor. Olivia får en digitalkamera liten modell med inbyggd Mp3 o böcker hon med! Dansmatta får de m playstation2spel.
  16. 8
    Hej där - vat ett tag sen Astrid får ett stort dockskåp http://www.dockvran.se/dockskap.shtml det stora röda, sen massor med böcker o lite cd skivor. Olivia får en digitalkamera liten modell med inbyggd Mp3 o böcker hon med! Dansmatta får de m playstation2spel.
  17. Medlem sedan
    Oct 1998
    #9
    En mobiltelefon planerar vi att Kalle ska få. Vi försöker hitta en enkel modell och så billig som möjligt så man inte blir jätteledsen om den skulle komma bort. Vi har sagt upp fritids från nyår och tanken är att han ska börja åka buss (eller vad det nu kan tänkas bli, skolan ska ordna nått, vi har ju rätt till skolskjuts) och då känns det bra med telefon.

    I övrigt ska jag försöka få tag i brynjeringar, han gillar storebrors, och sen blir det lite småkrafs :-)
  18. 9
    En mobiltelefon planerar vi att Kalle ska få. Vi försöker hitta en enkel modell och så billig som möjligt så man inte blir jätteledsen om den skulle komma bort. Vi har sagt upp fritids från nyår och tanken är att han ska börja åka buss (eller vad det nu kan tänkas bli, skolan ska ordna nått, vi har ju rätt till skolskjuts) och då känns det bra med telefon.

    I övrigt ska jag försöka få tag i brynjeringar, han gillar storebrors, och sen blir det lite småkrafs :-)

Liknande trådar

  1. Julklappar
    By jullängtan in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-23, 15:30
  2. Julklappar??????????
    By PiaD1978 in forum _0712 Decemberbarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-12-21, 09:07
  3. julklappar?
    By cogito in forum Medelålders 45+
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-12-20, 09:44
  4. Julklappar
    By Tigerlily in forum Ordet är fritt
    Svar: 29
    Senaste inlägg: 2008-12-18, 15:33
  5. Mer om julklappar
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-22, 22:53
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar