Ja ha igår kväll kom hon.....
Svårt att bli gravid
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Ja ha igår kväll kom hon.....

    Igår kväll kom mensen, j..... skit!
    Ja nu gälelr det att få till det i julhelgen då, antar att det är ÄL runt julafton, tur att vi ska vara hemma och inte sova borta

    Mensen kom vid 22-23 tiden igår kväll, räknar jag gårdagaen 10/12 som mensens första dag eller ska jag räkna dagens datum, hur gör ni när den kommer så sent på dygnet?
  2. 1
    Ja ha igår kväll kom hon..... Igår kväll kom mensen, j..... skit!
    Ja nu gälelr det att få till det i julhelgen då, antar att det är ÄL runt julafton, tur att vi ska vara hemma och inte sova borta

    Mensen kom vid 22-23 tiden igår kväll, räknar jag gårdagaen 10/12 som mensens första dag eller ska jag räkna dagens datum, hur gör ni när den kommer så sent på dygnet?
  3. Medlem sedan
    Oct 1999
    #2

    Alltså, eftersom

    jag oftast börjar mina mensar med bruna flytningar så räknar jag ju inte dag 1 förrän blodet kommer. Fick du störtblödning direkt eller? jag tror att jag räknat från dagen efter, faktiskt....

    Lycka till med julmyset!

    Kram
    Majjen
    ~*~ Ju mer jag tänker på saken, dess tydligare tycks det mig att livet helt enkelt är till för att levas ~*~ JW von Goethe
  4. 2
    Alltså, eftersom jag oftast börjar mina mensar med bruna flytningar så räknar jag ju inte dag 1 förrän blodet kommer. Fick du störtblödning direkt eller? jag tror att jag räknat från dagen efter, faktiskt....

    Lycka till med julmyset!

    Kram
    Majjen
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Jag fick inte störtblödning direkt, men det kom ändå blod från första droppen och inga flytningar. Ja man vet ju ändå på ett ungefär när Äl är, man får väl helgardera
  6. 3
    Jag fick inte störtblödning direkt, men det kom ändå blod från första droppen och inga flytningar. Ja man vet ju ändå på ett ungefär när Äl är, man får väl helgardera
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Mensen kom här igår också, tyvärr!

    Vilket innebär att vi också kommer att ha ÄL kring julafton. Vi har dock inte lika stor tur att få vara hemma som ni för vi kommer vara borta i en hel vecka från den 22:a så vi får se till att vara kreativa!

    Hoppas att du och jag får tur och gör varsin julbebis!

    Kram E
  8. 4
    Mensen kom här igår också, tyvärr!

    Vilket innebär att vi också kommer att ha ÄL kring julafton. Vi har dock inte lika stor tur att få vara hemma som ni för vi kommer vara borta i en hel vecka från den 22:a så vi får se till att vara kreativa!

    Hoppas att du och jag får tur och gör varsin julbebis!

    Kram E
  9. Medlem sedan
    Nov 2002
    #5
    Då blir det en Mysig jul för er i dubbel bemärkelse i alla fall !! KRAM VÄNNEN
  10. 5
    Då blir det en Mysig jul för er i dubbel bemärkelse i alla fall !! KRAM VÄNNEN

Liknande trådar

  1. Igår kväll så var jag och min
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2007-08-10, 09:26
  2. Igår kväll kom det
    By MYZOXE! in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 09:14
  3. igår kväll när....
    By eva_n m linnea&elin in forum Ur barnamun
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-05, 12:09
  4. Kom hem igår kväll...
    By euphoria in forum Resesnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-12-11, 22:43
  5. Igår kväll tog...
    By Becka + 3 barn in forum _00 Alla barn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-04-28, 13:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar