Det verkar som jag är gravid!
_0502 Februaribarn
  1. En till
    #1

    Det verkar som jag är gravid!

    Jag testade + i onsdags och kan inte rikrigt förstå att vi ska få ett barn till.
    Har haft lite blödningar i slutet på förra veckan och i helgen,men nu är de borta. Börjar nog tro på att vi lyckats redan denna gång.
  2. 1
    Det verkar som jag är gravid! Jag testade + i onsdags och kan inte rikrigt förstå att vi ska få ett barn till.
    Har haft lite blödningar i slutet på förra veckan och i helgen,men nu är de borta. Börjar nog tro på att vi lyckats redan denna gång.
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    NÄMEN, Grattis!!! Vad kul!!! Hur länge ska du hålla oss på halster?
  4. 2
    NÄMEN, Grattis!!! Vad kul!!! Hur länge ska du hålla oss på halster?
  5. En till
    #3
    Är du nyfiken? Hi hi hi
  6. 3
    Är du nyfiken? Hi hi hi
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    #4
    Grattis!!
    Vad roligt för er!!!
    Snart måste du ju också berätta vem du är såklart
  8. 4
    Grattis!!
    Vad roligt för er!!!
    Snart måste du ju också berätta vem du är såklart
  9. Helena m Y
    #5
    Grattis! Om du är samma som skrev här förutom om blödningarna så vet jag i alla fall i vilken kategori som jag ska leta. Eftersom du i så fall är med i en annan grupp som jag är med i... Men sen stannar min fantasi alldeles och egentligen har jag noll koll . GRATTIS i alla fall!
  10. 5
    Grattis! Om du är samma som skrev här förutom om blödningarna så vet jag i alla fall i vilken kategori som jag ska leta. Eftersom du i så fall är med i en annan grupp som jag är med i... Men sen stannar min fantasi alldeles och egentligen har jag noll koll . GRATTIS i alla fall!
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6
    Grattis!!! Är det den jag tror.....*funderar så det knakar* Känns som om alla som vill ha fler redan är gravida förrutom jag och en till..... Men det är säkert flera stycken jag inte kommer på nu....

    GRATTIS i vilket fall!!!!!! Jätte kul!
  12. 6
    Grattis!!! Är det den jag tror.....*funderar så det knakar* Känns som om alla som vill ha fler redan är gravida förrutom jag och en till..... Men det är säkert flera stycken jag inte kommer på nu....

    GRATTIS i vilket fall!!!!!! Jätte kul!
  13. Medlem sedan
    Oct 1999
    #7

    Grattis!!

    Vad spännande!!! Och jag som är så trög kan för mitt liv inte komma på vem du är...får tänka lite sen*S*
  14. 7
    Grattis!! Vad spännande!!! Och jag som är så trög kan för mitt liv inte komma på vem du är...får tänka lite sen*S*
  15. Medlem sedan
    Dec 2002
    #8
    Grattis!

    Vad roligt! Håller tummarna massor för er. Jag hade också blödningar i början av den förra graviditeten (som gick bra) och det är tydligen 25% av kvinnorna som har det utan att något är konstigt.

    Kram och lycka till!
  16. 8
    Grattis!

    Vad roligt! Håller tummarna massor för er. Jag hade också blödningar i början av den förra graviditeten (som gick bra) och det är tydligen 25% av kvinnorna som har det utan att något är konstigt.

    Kram och lycka till!
  17. En till
    #9
    Du har gissat rätt. Vi kunde inte vänta på er.
  18. 9
    Du har gissat rätt. Vi kunde inte vänta på er.
  19. En till
    #10
    Du har så rätt, jag finns med i en annan grupp som du brukar hålla till i. Ska snart skriva vem jag är. Vill vänta ett par dagar till.
  20. 10
    Du har så rätt, jag finns med i en annan grupp som du brukar hålla till i. Ska snart skriva vem jag är. Vill vänta ett par dagar till.
  21. En till
    #11
    Hur mycket blödde du då? Och hur länge?
  22. 11
    Hur mycket blödde du då? Och hur länge?
  23. Medlem sedan
    Oct 2002
    #12
    GRATTIS! Vad roligt. Ser framemot att få veta vem du är!
  24. 12
    GRATTIS! Vad roligt. Ser framemot att få veta vem du är!
  25. Medlem sedan
    Nov 2001
    #13
    Spännande! GRATTIS!!!!!! Jag undrar så vem du är. Mina Saida-känningar pekar ju åt ett visst håll... Det har ju getts lite ledtrådar här Men jag gissar i hemlighet så kan jag säga att jag hade rätt sen oavsett vem du är

    Grattis igen! Och du, du väntar barn, INTE missfall!!! *delar med mig av mantrat jag upprepade när jag väntade Tuva*
  26. 13
    Spännande! GRATTIS!!!!!! Jag undrar så vem du är. Mina Saida-känningar pekar ju åt ett visst håll... Det har ju getts lite ledtrådar här Men jag gissar i hemlighet så kan jag säga att jag hade rätt sen oavsett vem du är

    Grattis igen! Och du, du väntar barn, INTE missfall!!! *delar med mig av mantrat jag upprepade när jag väntade Tuva*
  27. Medlem sedan
    Nov 2001
    #14
    Är det bara du och jag som vill ha en till som inte är gravida? Nää, några fler finns det väl?

    Risken/chansen att det blir fler här är ju pytteliten. Och ännu mindre blev den när jag fick en snuskig bild via mail från ett pervo Idag när min jobbarkompis pratade skinka så såg jag *uäk* framför mig.
  28. 14
    Är det bara du och jag som vill ha en till som inte är gravida? Nää, några fler finns det väl?

    Risken/chansen att det blir fler här är ju pytteliten. Och ännu mindre blev den när jag fick en snuskig bild via mail från ett pervo Idag när min jobbarkompis pratade skinka så såg jag *uäk* framför mig.
  29. Medlem sedan
    May 2004
    #15
    AHA!!! GRATTIS!!!!!! Wow! Det gick undan vill jag lova Vad kul!!

    Kramar!
  30. 15
    AHA!!! GRATTIS!!!!!! Wow! Det gick undan vill jag lova Vad kul!!

    Kramar!
  31. Medlem sedan
    May 2004
    #16
    Hehe! Jag hade ju räknat bort dig efter svadorna jag fick efter mailet
    Jag uttryckte mig väl lite fel oxå, jag menade vi som har långt framskridna planer på att skaffa fler. Inte, vi som håller på att tjôta hål i hövvet på våran gubbe för att få en till

    Kram från pervot
  32. 16
    Hehe! Jag hade ju räknat bort dig efter svadorna jag fick efter mailet
    Jag uttryckte mig väl lite fel oxå, jag menade vi som har långt framskridna planer på att skaffa fler. Inte, vi som håller på att tjôta hål i hövvet på våran gubbe för att få en till

    Kram från pervot
  33. Medlem sedan
    Jan 2000
    #17
    Inte gravid här
    Fast iofs vet jag inte om jag vill ha en till heller.....

    Usch finns det snuskiga pervon på dethär snacket!!?!? Låter ju förfärligt
  34. 17
    Inte gravid här
    Fast iofs vet jag inte om jag vill ha en till heller.....

    Usch finns det snuskiga pervon på dethär snacket!!?!? Låter ju förfärligt
  35. Medlem sedan
    Mar 2004
    #18
    Oj! Grattis! Man blir ju nyfis...
  36. 18
    Oj! Grattis! Man blir ju nyfis...
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19
    Jag har min teori
    Men jag ser fram emot att du "kommer ut" så jag får se om jag har rätt!
  38. 19
    Jag har min teori
    Men jag ser fram emot att du "kommer ut" så jag får se om jag har rätt!
  39. En till
    #20
    Tror nog du har gissat rätt . Vi har ju nämnt att jag försöker tidigare.
  40. 20
    Tror nog du har gissat rätt . Vi har ju nämnt att jag försöker tidigare.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Oj, då verkar det som jag är gravid...
    By syskon 09 in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-12-28, 13:54
  2. Oj, då verkar det som jag är gravid...
    By syskon 09 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-12-27, 22:33
  3. Det verkar som om jag är gravid...
    By Maia in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-07, 18:03
  4. verkar inte bli gravid mer
    By mamma igen? in forum Svårt att bli gravid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-07-08, 20:08
  5. verkar vara gravid...
    By tezze in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-07, 10:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar