Skridskor!
_0407 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2004
    #1

    Skridskor!

    Igår halkade jag ut som årets bambi på isen med familjen på skridskor i hasorna.. SÅ kul vi hade men ajojaj vad ont det gjorde i fötterna.. Leon åkte väl inte själv precis men vi ger det ett par veckor till så åker han nog bättre än både mamma och pappa! Vad har ni hittat på??
  2. 1
    Skridskor! Igår halkade jag ut som årets bambi på isen med familjen på skridskor i hasorna.. SÅ kul vi hade men ajojaj vad ont det gjorde i fötterna.. Leon åkte väl inte själv precis men vi ger det ett par veckor till så åker han nog bättre än både mamma och pappa! Vad har ni hittat på??
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2

    *asg*

    Den synen hade jag kunnat betala för att se! *s*

    Här har det varit ganska lugnt. Var på julskyltningen nere i byn igår, satt upp ljus i utegranen som vi högg ner förra helgen... lite smått & gott...

    Idag har jag och Tindra gjort "snöiga kottar" dvs sprayat snöspray på pinjekottar... Det tyckte Tindra var jättekul så hon passade på att spraya lite i en adventsstake också...

    Vad häftigt att Leon står på skridskor! Det får nog Tindra-vilding snällt vänta med till nästa år... Hon har ingen "man-kan-slå-ihjäl-sig"-skräck alls...
    (¯`*•.¸ღ Linda med Tindra 040727 och Mattis 080208 ღ¸.•*´¯)
    Många människor tror att de tänker när de i själva verket bara sorterar om bland sina fördomar...


    Min sida!
    Vårt bröllop!
    God Jul!



    Gamla bloggar:
    min blogg...
    ...och hundbloggen!
    Renoveringsbloggen!
    Graviditeten!
  4. 2
    *asg* Den synen hade jag kunnat betala för att se! *s*

    Här har det varit ganska lugnt. Var på julskyltningen nere i byn igår, satt upp ljus i utegranen som vi högg ner förra helgen... lite smått & gott...

    Idag har jag och Tindra gjort "snöiga kottar" dvs sprayat snöspray på pinjekottar... Det tyckte Tindra var jättekul så hon passade på att spraya lite i en adventsstake också...

    Vad häftigt att Leon står på skridskor! Det får nog Tindra-vilding snällt vänta med till nästa år... Hon har ingen "man-kan-slå-ihjäl-sig"-skräck alls...
  5. Medlem sedan
    Mar 2004
    #3
    *skrattar* Ja, det var garanterat en syn . Har inte åkt på åtminstonde 10 år *ler*. Leon har inte heller någon spärr å det är det vi tänkt utnyttja . HV-målvakten (vars son går på Leons dagis) menar att det är lättare att lära sig innan man blir rädd så vi kör på det. Tänkte lära honom åka skidor senare i vinter så håll en tumme .

    Mysig med julskyltning.. Vi skippade det i år eftersom den låg redan innan första advent här och vår julstämmning inte alls infunnit sig..
    Pinjekottar?! Vad är det? Det lät fint och enkelt *gillar*. Får väl köpa sprutsnö i väntan på äkta . *kram*
  6. 3
    *skrattar* Ja, det var garanterat en syn . Har inte åkt på åtminstonde 10 år *ler*. Leon har inte heller någon spärr å det är det vi tänkt utnyttja . HV-målvakten (vars son går på Leons dagis) menar att det är lättare att lära sig innan man blir rädd så vi kör på det. Tänkte lära honom åka skidor senare i vinter så håll en tumme .

    Mysig med julskyltning.. Vi skippade det i år eftersom den låg redan innan första advent här och vår julstämmning inte alls infunnit sig..
    Pinjekottar?! Vad är det? Det lät fint och enkelt *gillar*. Får väl köpa sprutsnö i väntan på äkta . *kram*
  7. sol¤
    #4

    Mysigt

    Låter ju urkul och mysigt. Linus får skridskor i julklapp så jag kanske också skall ta mig en "bambi-tur" i vinter.

    Vad duktig Leon är som kan åka (eller vad man nu kallar det när man är så liten). Vi funderar på att pröva slalomskidor till Alfred i vinter (men hyra).
  8. 4
    Mysigt Låter ju urkul och mysigt. Linus får skridskor i julklapp så jag kanske också skall ta mig en "bambi-tur" i vinter.

    Vad duktig Leon är som kan åka (eller vad man nu kallar det när man är så liten). Vi funderar på att pröva slalomskidor till Alfred i vinter (men hyra).

Liknande trådar

  1. Nya skridskor stl 27
    By Änglar & Troll in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-02-14, 12:40
  2. Skridskor.....
    By Sanna, William&Linus in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-19, 13:29
  3. Skridskor
    By kallo in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-11-28, 21:33
  4. Skridskor (OT)
    By Line32 in forum Småbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-11-25, 22:18
  5. Skridskor
    By jannice_ in forum Småbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-18, 09:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar