blir man trött av antibiotika?
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2006
    #1

    blir man trött av antibiotika?

    jag äter det pga min rosacea (kollade upp det hos hudläkare o det var precis vad jag trott att det var).

    Ska äta detta i 3-6 månader...tycker det känns så länge men de säger att det är det enda som hjälper mot detta + tvätta och smörja med milda krämer m.m...typ clinique eller exuviance som även säljs hos hudläkaren...det sistnämda är säkert svindyrt men jag har önskat mig i julklapp av svärmor.

    Känner mig så otroligt trött jämt fast jag är utvilad...
  2. 1
    blir man trött av antibiotika? jag äter det pga min rosacea (kollade upp det hos hudläkare o det var precis vad jag trott att det var).

    Ska äta detta i 3-6 månader...tycker det känns så länge men de säger att det är det enda som hjälper mot detta + tvätta och smörja med milda krämer m.m...typ clinique eller exuviance som även säljs hos hudläkaren...det sistnämda är säkert svindyrt men jag har önskat mig i julklapp av svärmor.

    Känner mig så otroligt trött jämt fast jag är utvilad...
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Jag har hört

    att man kan bli det i alla fall. Kanske står i fass?
  4. 2
    Jag har hört att man kan bli det i alla fall. Kanske står i fass?
  5. Medlem sedan
    Oct 2002
    #3

    Jag brukar bli det

    ... var iofs länge sen jag åt det nu, undefär två år sen. Läste om det i min dagbok igår faktiskt (har en sån där 5-årsdagbok med en sida för varje datum). Hade fått det mot begynnande lunginflammation och bihåleinflammation. Och jag skrev också att jag var trött... fast det kan ju även varit trötthet pga diagnoserna.
    "...If you don't know everything, you must go on with what you do know..."
    "Dovie'andi se tovya sagain"


    ****************************** *********************
    Mamma till busgrabbarna David (aug.-03) och Simon (okt.-05)

    14 kg lättare sedan augusti 2006
  6. 3
    Jag brukar bli det ... var iofs länge sen jag åt det nu, undefär två år sen. Läste om det i min dagbok igår faktiskt (har en sån där 5-årsdagbok med en sida för varje datum). Hade fått det mot begynnande lunginflammation och bihåleinflammation. Och jag skrev också att jag var trött... fast det kan ju även varit trötthet pga diagnoserna.
  7. Medlem sedan
    Jan 2006
    #4
    Absolut!!! Det är en av de vanligaste biverkningarna på olika antibiotika o penicillin-sorter.

    Hoppas du blir bättre.
    Kram Cina
  8. 4
    Absolut!!! Det är en av de vanligaste biverkningarna på olika antibiotika o penicillin-sorter.

    Hoppas du blir bättre.
    Kram Cina

Liknande trådar

  1. Blir så trött på att vara trött, nu har
    By JaCal in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-12-08, 17:45
  2. Trött.. Ibland blir man trött..
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2009-07-02, 15:26
  3. Jag är så j*vla trött på antibiotika
    By auroraleigh in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-20, 18:45
  4. Vad TRÖTT jag blir!
    By maisy in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-03-19, 15:50
  5. Jag blir så trött!!
    By Zinita in forum Autismspektrum
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-04-18, 15:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar