Svullna bröstkörtlar
_0707 Julibarn
  1. Freddy bf 20/7
    #1

    Svullna bröstkörtlar

    Har märkt att det är alldelens fullt av hårda spända knölar i brösten. Olika mycket på olika ställen i höger och vänster. Ska det vara så? Kände nog inte så mycket på brösten när jag väntade de andra två. Man blir ju lätt lite nojig. Är det fler som har spända bröst?
  2. 1
    Svullna bröstkörtlar Har märkt att det är alldelens fullt av hårda spända knölar i brösten. Olika mycket på olika ställen i höger och vänster. Ska det vara så? Kände nog inte så mycket på brösten när jag väntade de andra två. Man blir ju lätt lite nojig. Är det fler som har spända bröst?
  3. "Mysan"
    #2
    Hej!

    jag hoppas nån annan kan hjälpa dig. Jag har inte känt som du beskriver förutom att de är störe och lite spända men inga knölar. Fast jag tycker det låter som om det vore ett grav.syptom. Om du är orolig fråga på inskrivningssamtalet.

    /"Mysan"
  4. 2
    Hej!

    jag hoppas nån annan kan hjälpa dig. Jag har inte känt som du beskriver förutom att de är störe och lite spända men inga knölar. Fast jag tycker det låter som om det vore ett grav.syptom. Om du är orolig fråga på inskrivningssamtalet.

    /"Mysan"
  5. Medlem sedan
    Nov 2006
    #3
    Jag var, innan jag blev gravid, och kollade mina bröst eftersom jag hittat en knöl (som för övrigt bara var en svullen mjölkkörtel). Min läkare frågade först om jag var gravid eftersom det är vanligt att brösten blir knöliga då mjölkgångarna och -körtlarna svullnar för att förbereda sig på mjölkproduktion. Dina spända bröst låter precis som det hon beskrev för mig, så du behöver säkert inte oroa dig!
  6. 3
    Jag var, innan jag blev gravid, och kollade mina bröst eftersom jag hittat en knöl (som för övrigt bara var en svullen mjölkkörtel). Min läkare frågade först om jag var gravid eftersom det är vanligt att brösten blir knöliga då mjölkgångarna och -körtlarna svullnar för att förbereda sig på mjölkproduktion. Dina spända bröst låter precis som det hon beskrev för mig, så du behöver säkert inte oroa dig!
  7. Freddy bf 20/7
    #4
    Tack för svaren. Var på inskrivning idag och min bm sa precis samma sak. Ska försöka att släppa det nu och se fram mot fortsättningen med en liten till sommaren.
  8. 4
    Tack för svaren. Var på inskrivning idag och min bm sa precis samma sak. Ska försöka att släppa det nu och se fram mot fortsättningen med en liten till sommaren.

Liknande trådar

  1. Häxmjölk och svullna bröstkörtlar??
    By kickik75 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-19, 14:03
  2. Häxmjölk och svullna bröstkörtlar??
    By kickik75 in forum Bebissnack
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-04-19, 11:32
  3. Svullna bröstkörtlar..
    By Matilda med 3 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 07:44
  4. svullna bröstkörtlar - hjälp!
    By Joffa in forum Barnsjukdomar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 09:51
  5. Svullna bröstkörtlar...
    By Lindis m. Olivia - 01 & Elvina 051021 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 10:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar