Julklappsdags
_0510 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2005
    #1

    Julklappsdags

    idag har har jag vab och tänkte åka och shoppa julklappar. Jesper sover en stärkande tupplur på farstun ute i ruskvädret innan.
    Har fixat hälften, så det är inte så mycket kvar.
    Vad gör ni andra idag?
    Det är bara döda fiskar som simmar medströms...
  2. 1
    Julklappsdags idag har har jag vab och tänkte åka och shoppa julklappar. Jesper sover en stärkande tupplur på farstun ute i ruskvädret innan.
    Har fixat hälften, så det är inte så mycket kvar.
    Vad gör ni andra idag?
  3. Medlem sedan
    May 2001
    #2

    Vab

    och ska också åka i väg en sväng. Min syster är en snabbis i stan på jobb, så jag ska dit med julklappar och få med mig en påse hem. Praktiskt att slippa skicka. Tur jag inte hann göra det, för jag trodde ju inte jag skulle hinna träffa henne.
  4. 2
    Vab och ska också åka i väg en sväng. Min syster är en snabbis i stan på jobb, så jag ska dit med julklappar och få med mig en påse hem. Praktiskt att slippa skicka. Tur jag inte hann göra det, för jag trodde ju inte jag skulle hinna träffa henne.
  5. Medlem sedan
    Jul 2005
    #3
    Visst é vab bra!
  6. 3
    Visst é vab bra!
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    VAB här med! Fast inte just idag för idag är en ledig dag för mig o då har jag ju barnen hemma i alla fall men igår Vabbade jag och i morgon o på fredag ska jag också vabba .. Ida är inte tillräckligt piggelin för att gå på dagis än. Eventuellt ska vi hem till min syster en sväng idag på eftermiddagen, hon bor 5 minuter härifrån.

    Och nyss ringde de och meddelar att de kommer med min nya (kommun) dator i morgon kväll så då kommer jag att ha att göra .. tjoohoooo!
  8. 4
    VAB här med! Fast inte just idag för idag är en ledig dag för mig o då har jag ju barnen hemma i alla fall men igår Vabbade jag och i morgon o på fredag ska jag också vabba .. Ida är inte tillräckligt piggelin för att gå på dagis än. Eventuellt ska vi hem till min syster en sväng idag på eftermiddagen, hon bor 5 minuter härifrån.

    Och nyss ringde de och meddelar att de kommer med min nya (kommun) dator i morgon kväll så då kommer jag att ha att göra .. tjoohoooo!
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Vi ska på lucia på dagis på eftermiddagen men annars planerar jag att ta det rätt lugnt. Hoppas att du hittar det du ska!
    Kram!
  10. 5
    Vi ska på lucia på dagis på eftermiddagen men annars planerar jag att ta det rätt lugnt. Hoppas att du hittar det du ska!
    Kram!
  11. Medlem sedan
    May 2001
    #6
    Fast jag känner mig som en tjuv, som ska åka iväg med henne, när jag är hemma från jobbet och vabbar. Skulle ju aldrig ha gjort det om jag inte trodde hon orkade med det. Är stor skillnad att orka två timmar i en vagn och nio timmar på dagis. Hon lär ju sova dessutom, men ändå. Men hur kommer det sig att du vabbar om han ändå är hemma?
  12. 6
    Fast jag känner mig som en tjuv, som ska åka iväg med henne, när jag är hemma från jobbet och vabbar. Skulle ju aldrig ha gjort det om jag inte trodde hon orkade med det. Är stor skillnad att orka två timmar i en vagn och nio timmar på dagis. Hon lär ju sova dessutom, men ändå. Men hur kommer det sig att du vabbar om han ändå är hemma?
  13. Medlem sedan
    Jul 2005
    #7
    Maken är sjukskriven 75 %, så jag måste vara hemma vissa dagar. Både jag och Jesper är ju piggelinus!
  14. 7
    Maken är sjukskriven 75 %, så jag måste vara hemma vissa dagar. Både jag och Jesper är ju piggelinus!
  15. Medlem sedan
    May 2001
    #8
    Aha! Då förstår jag att du kan åka och shoppa med gott samvete. Jag är ju hemma för att Sara är förkyld.
  16. 8
    Aha! Då förstår jag att du kan åka och shoppa med gott samvete. Jag är ju hemma för att Sara är förkyld.
  17. Medlem sedan
    Dec 2001
    #9
    Liv är ju hemma med svinkoppor så vi har mest varit i tvättstugan på fm. Och en sväng till vårdcentralen och handlat lite på vägen hem. Nicolai har jag precis lagt, han ligger och "sjunger" i sin säng och Liv ser på film och jag andas ut med en kopp te!
  18. 9
    Liv är ju hemma med svinkoppor så vi har mest varit i tvättstugan på fm. Och en sväng till vårdcentralen och handlat lite på vägen hem. Nicolai har jag precis lagt, han ligger och "sjunger" i sin säng och Liv ser på film och jag andas ut med en kopp te!
  19. Medlem sedan
    Aug 2001
    #10
    Jag nyser och har legat i soffan nästan hela dagen. Isabelle har varit på inskolning och snart ska vi gå ner och titta på när storebror är stjärngosse.
  20. 10
    Jag nyser och har legat i soffan nästan hela dagen. Isabelle har varit på inskolning och snart ska vi gå ner och titta på när storebror är stjärngosse.
  21. Medlem sedan
    Jul 2005
    #11
    det mesta! Var precis lagom
  22. 11
    det mesta! Var precis lagom

Liknande trådar

  1. Julklappsdags
    By maylin in forum _97 Alla barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-25, 18:56
  2. Julklappsdags!
    By maylin in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-10-09, 13:12
  3. Julklappsdags?
    By Bian in forum _96 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-11-16, 16:44
  4. Julklappsdags?
    By Bian in forum _97 Alla barn
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2006-11-14, 09:12
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar