Pyssel, pyssel, pyssel
_0506 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Pyssel, pyssel, pyssel

    Jag har hamnat i något sorts pyssel-läge så nu har jag scrappat/pysslat ihop julkort samt sex Pandurotomtar. Ganska stolt och nöjd över att min kreativa sida fått vakna till liv efter en lång törnrosasömn.

    Vill ni se mina alster? Gå till bloggen.
    Mamma till Elin och Emma.
  2. 1
    Pyssel, pyssel, pyssel Jag har hamnat i något sorts pyssel-läge så nu har jag scrappat/pysslat ihop julkort samt sex Pandurotomtar. Ganska stolt och nöjd över att min kreativa sida fått vakna till liv efter en lång törnrosasömn.

    Vill ni se mina alster? Gå till bloggen.
  3. Medlem sedan
    Jul 2004
    #2
    Kutar in i bloggen
  4. 2
    Kutar in i bloggen
  5. Medlem sedan
    Jul 2004
    #3
    Fint!!
    Har en del kort kvar.
    Hade inbokad pysselkväll.. men fick avboka eftersom jag fortfarande är lite för risig.

    Vad har Sargit för ett skönt pysseljobb??
    *nyfiken*

    Ledig något i mellandagarna??
  6. 3
    Fint!!
    Har en del kort kvar.
    Hade inbokad pysselkväll.. men fick avboka eftersom jag fortfarande är lite för risig.

    Vad har Sargit för ett skönt pysseljobb??
    *nyfiken*

    Ledig något i mellandagarna??
  7. Medlem sedan
    Nov 2002
    #4
    Jo, jag är faktiskt ledig. Jag och Elin är själva hemma mellan jul och nyår. Det blir som den gamla goda tiden. Vi kanske ska träffas?

    Sargit är församlingspedagog och imorgon har de pysselkväll i kyrkan som är öppet för alla. www.svenskakyrkan.se/marsta
    Det brukar vara smockat med folk och väldigt trevligt.
  8. 4
    Jo, jag är faktiskt ledig. Jag och Elin är själva hemma mellan jul och nyår. Det blir som den gamla goda tiden. Vi kanske ska träffas?

    Sargit är församlingspedagog och imorgon har de pysselkväll i kyrkan som är öppet för alla. www.svenskakyrkan.se/marsta
    Det brukar vara smockat med folk och väldigt trevligt.
  9. samandra
    #5
    superfint!
    Alltid lika kul att titta in hos er, jag kan fortfarande inte lämna svar på bloggen....måste vara min dator som inte gillar er blogg hihi.

    kram
  10. 5
    superfint!
    Alltid lika kul att titta in hos er, jag kan fortfarande inte lämna svar på bloggen....måste vara min dator som inte gillar er blogg hihi.

    kram
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Mystiskt... Men bra att du skriver lite här då! :-)
  12. 6
    Mystiskt... Men bra att du skriver lite här då! :-)
  13. Medlem sedan
    Jul 2004
    #7
    Ja jag vill ses!
    Hoppas bara att jag är frisk då.. börjar tappa hoppet på att någonsin bli fri från förkyldningen.
    *suck*

    Trevligt med pysselkväll.. förstår att många dyker upp. Kreativitet OCH smakväm
  14. 7
    Ja jag vill ses!
    Hoppas bara att jag är frisk då.. börjar tappa hoppet på att någonsin bli fri från förkyldningen.
    *suck*

    Trevligt med pysselkväll.. förstår att många dyker upp. Kreativitet OCH smakväm
  15. samandra
    #8
    Ja nog är det mystiskt allt. jo jag vill skriva här för att visa att jag vart inne hos er...så tråkigt att inte veta annars.
    själv får jag inga spår i min blogg och det är lite trist, men jag är nog en trist person!

    kram
  16. 8
    Ja nog är det mystiskt allt. jo jag vill skriva här för att visa att jag vart inne hos er...så tråkigt att inte veta annars.
    själv får jag inga spår i min blogg och det är lite trist, men jag är nog en trist person!

    kram
  17. Medlem sedan
    Nov 2003
    #9

    Hahahahaha...

    ja säääkert, fniss...

    Jag som tycker att jag är rätt så rolig, jag får heller inga spår i min blogg... Fast visserligen så är min blogg nog rätt så tråkig, haha...

    kram kram

    Anja
    Mamma till tre underbara barn. Kämpar ständigt med vikten
  18. 9
    Hahahahaha... ja säääkert, fniss...

    Jag som tycker att jag är rätt så rolig, jag får heller inga spår i min blogg... Fast visserligen så är min blogg nog rätt så tråkig, haha...

    kram kram

    Anja
  19. samandra
    #10
    tack för det raka ärliga svaret!

    haha
    kram
  20. 10
    tack för det raka ärliga svaret!

    haha
    kram
  21. Medlem sedan
    May 2000
    #11
    Inte illa pysslat! Vad söt Elin är och så fint hon klätt granen. *s* Sam var mycket skeptisk till hela luciatågstillställningen igår. Han stod stel som en pinne och grimaserade lite ibland åt allt fotoblixtrande, han skrek dock inte som tur var. Ska lägga in en bild i bloggen så fort de får ordning på sidan.

    http://esmeralda.blogg.se
  22. 11
    Inte illa pysslat! Vad söt Elin är och så fint hon klätt granen. *s* Sam var mycket skeptisk till hela luciatågstillställningen igår. Han stod stel som en pinne och grimaserade lite ibland åt allt fotoblixtrande, han skrek dock inte som tur var. Ska lägga in en bild i bloggen så fort de får ordning på sidan.

    http://esmeralda.blogg.se
  23. Medlem sedan
    Nov 2002
    #12
    Jag kan förstå varför hon skrek som besatt, det hade jag nog också gjort. Tänk själv; Man blir utrullad på en äng och i mörkret står en massa människor som man inte ser ansiktet på och som plötsligt börjar fotografera så att blixtarna slår i ett.
    Vilken mardröm. :-)
  24. 12
    Jag kan förstå varför hon skrek som besatt, det hade jag nog också gjort. Tänk själv; Man blir utrullad på en äng och i mörkret står en massa människor som man inte ser ansiktet på och som plötsligt börjar fotografera så att blixtarna slår i ett.
    Vilken mardröm. :-)
  25. Medlem sedan
    Sep 2000
    #13
    Spanat! Tackar för titten.
    Söt hon var som tomtegumma din lilla tjej!
  26. 13
    Spanat! Tackar för titten.
    Söt hon var som tomtegumma din lilla tjej!

Liknande trådar

  1. pyssel <3
    By kickik in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 18:16
  2. Pyssel
    By Lott@ in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-12-17, 10:29
  3. pyssel
    By blingoÅsa in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-02-14, 23:54
  4. Pyssel
    By Nitte in forum _0807 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-11-20, 14:00
  5. Dumdi-dum...pyssel pyssel *S*
    By Lena & Anton in forum Småbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-30, 12:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar