Konstanta tröttheten..
_0704 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Apr 2005
    #1

    Konstanta tröttheten..

    Jag har precis varit hos andra besöket på mvc.
    Fick verkligen grunden till varför jag är så trött, mitt hb hade sjunkit med raketfart!
    Nu var det 10 veckor sedan jag träffade bm sist och hon sa att det var kort tid att få en sådan sänkning på.
    Men faktum är att jag mätte hb:t på gynakuten för bara 3 veckor sedan och då var det bra.
    På 3 veckor har det alltså sjunkit från 130 till 102! Hur katten gick det till undrar jag?
    Har börjat äta mina duroferon igen.

    Annars såg allt bra ut.
    Hoppas ni får en skön kväll tjejer.
    Charlie 060109 & Amadeus 070425
  2. 1
    Konstanta tröttheten.. Jag har precis varit hos andra besöket på mvc.
    Fick verkligen grunden till varför jag är så trött, mitt hb hade sjunkit med raketfart!
    Nu var det 10 veckor sedan jag träffade bm sist och hon sa att det var kort tid att få en sådan sänkning på.
    Men faktum är att jag mätte hb:t på gynakuten för bara 3 veckor sedan och då var det bra.
    På 3 veckor har det alltså sjunkit från 130 till 102! Hur katten gick det till undrar jag?
    Har börjat äta mina duroferon igen.

    Annars såg allt bra ut.
    Hoppas ni får en skön kväll tjejer.
  3. Medlem sedan
    Feb 2001
    #2
    Oj då!
    Hoppas tabletterna hjälper!

    Kanske är det samma sak som hänt med mig då? förutom min genomförkylning då som också spelar in och gör att man blir trött

    Kram!
  4. 2
    Oj då!
    Hoppas tabletterna hjälper!

    Kanske är det samma sak som hänt med mig då? förutom min genomförkylning då som också spelar in och gör att man blir trött

    Kram!
  5. Medlem sedan
    May 2005
    #3
    Hoppla!!
    Det var värst! Äter du allsidigt?
    Mina hb värden har också hoppat friskt, bäst fick jag sista gången då jag helt slutat äta niferex, skumt..
  6. 3
    Hoppla!!
    Det var värst! Äter du allsidigt?
    Mina hb värden har också hoppat friskt, bäst fick jag sista gången då jag helt slutat äta niferex, skumt..
  7. Medlem sedan
    Apr 2005
    #4
    Tack- det hoppas verkligen jag också

    Ja om du är trött och hängig borde du absolut kolla hb, jag förstod inte hur mycket det spelade in förrän bm sa åt mig att börja med tabletterna på en gång
  8. 4
    Tack- det hoppas verkligen jag också

    Ja om du är trött och hängig borde du absolut kolla hb, jag förstod inte hur mycket det spelade in förrän bm sa åt mig att börja med tabletterna på en gång
  9. Medlem sedan
    Apr 2005
    #5
    Ja jättemärkligt..
    Vi äter allsidigt, lite för lite grönt nu måste jag erkänna, förutom frukt som jag äter mycket.
    Men jag äter inte annolrunda än med Charlie.
    Har lovat mig själv att göra en kraftansträngning med maten efter jul, det finns ju många sätt att hjälpa till med i kosten för att få upp hb.
    Vi kan jämföra mina värden med att jag hade 156 i hb när jag skrevs ut 1,5 dygn efter förlossningen med Charlie, och då hade jag ändå förlorat 1 liter blod
    Inte konstigt att man är trött alltså..
  10. 5
    Ja jättemärkligt..
    Vi äter allsidigt, lite för lite grönt nu måste jag erkänna, förutom frukt som jag äter mycket.
    Men jag äter inte annolrunda än med Charlie.
    Har lovat mig själv att göra en kraftansträngning med maten efter jul, det finns ju många sätt att hjälpa till med i kosten för att få upp hb.
    Vi kan jämföra mina värden med att jag hade 156 i hb när jag skrevs ut 1,5 dygn efter förlossningen med Charlie, och då hade jag ändå förlorat 1 liter blod
    Inte konstigt att man är trött alltså..
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6
    Shit pommes frites! 156!!!! Jag som tycker jag har superjärnvärden när jag ligger på runt 140!!!

    Ät massor av broccoli och jordgubbar (kanske inte i kombination, dårå, men). Jordgubbar är kanon för att får järnet!
  12. 6
    Shit pommes frites! 156!!!! Jag som tycker jag har superjärnvärden när jag ligger på runt 140!!!

    Ät massor av broccoli och jordgubbar (kanske inte i kombination, dårå, men). Jordgubbar är kanon för att får järnet!
  13. Medlem sedan
    Apr 2005
    #7
    haha ja, och så förvånad som sköterskan såg t då- den minen har jag aldrig sett på någon.

    "Nä...nä..nämen vänta, det måste vara fel på apparaten, hmm...jag måste kolla, du tappade 1 liter blod nyss..jag ska hämta en annan maskin....åhfan..OJ FÖRLÅT...titta det stämmer ju"


    Jag hade inte ens 156 under graviditeten så hur det gick till har jag absolut _ingen_ aning om *s*
  14. 7
    haha ja, och så förvånad som sköterskan såg t då- den minen har jag aldrig sett på någon.

    "Nä...nä..nämen vänta, det måste vara fel på apparaten, hmm...jag måste kolla, du tappade 1 liter blod nyss..jag ska hämta en annan maskin....åhfan..OJ FÖRLÅT...titta det stämmer ju"


    Jag hade inte ens 156 under graviditeten så hur det gick till har jag absolut _ingen_ aning om *s*
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Du fick superkvinnakrafter??? Järnmamman???
  16. 8
    Du fick superkvinnakrafter??? Järnmamman???
  17. Medlem sedan
    Apr 2005
    #9
    Måste ha varit nått sånt
  18. 9
    Måste ha varit nått sånt

Liknande trådar

  1. Det konstanta fikat..?
    By Claudden in forum _0307 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-02-28, 15:53
  2. Denna konstanta oron!
    By anonymt namn in forum _0707 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-03-18, 17:07
  3. detta konstanta illamående
    By N med minibebben in forum _0706 Junibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-10-29, 19:37
  4. Konstanta sammandragningar
    By Morran m. tre + v.22 in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-06-12, 06:28
  5. Konstanta sammandragningar?
    By Ingeli in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-10, 15:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar