dagens upprop!!!
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2005
    #1

    dagens upprop!!!

    Vem är här?
    Dagsform?
    Planer för dagen?
    nu med två barn, elvin och bruno
  2. 1
    dagens upprop!!! Vem är här?
    Dagsform?
    Planer för dagen?
  3. Medlem sedan
    Feb 2005
    #2
    jag är kvar, fortfarande lite blod och har konstant mensmol. Ibland tilltar det men det försvinner igen. Känns inte som att det kommer hända nåt idag...
    Idag SKA jag ta tag i mina sitsta syprojekt, det har jag sagt hela veckan men idag ska det ske
  4. 2
    jag är kvar, fortfarande lite blod och har konstant mensmol. Ibland tilltar det men det försvinner igen. Känns inte som att det kommer hända nåt idag...
    Idag SKA jag ta tag i mina sitsta syprojekt, det har jag sagt hela veckan men idag ska det ske
  5. Medlem sedan
    Jan 2005
    #3
    Jo....är ju kvar men jag har haft en skum känsla av att något ska hända.... Jag tror det blir bäbis inom ett par dagar i alla fall...Gissar på senast tisdag Kan ha fel...
  6. 3
    Jo....är ju kvar men jag har haft en skum känsla av att något ska hända.... Jag tror det blir bäbis inom ett par dagar i alla fall...Gissar på senast tisdag Kan ha fel...
  7. Medlem sedan
    Jan 2005
    #4
    Tror det e bra att ta tag i sånt som ligger o väntar på att bli gjort.... Det är som att när allt e klart slappnar kroppen av och VILL föda Värt ett försök helt klart!
  8. 4
    Tror det e bra att ta tag i sånt som ligger o väntar på att bli gjort.... Det är som att när allt e klart slappnar kroppen av och VILL föda Värt ett försök helt klart!
  9. Medlem sedan
    Dec 1998
    #5

    Jag är här

    Har bf imorgon, och det känns som om jag hamnat i nåt slags "vakum", där det känns som om bebisen aldrig tänker komma ut..
    Ska ner på skolan om en stund, då får man nåt annat att tänka på iaf.
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  10. 5
    Jag är här Har bf imorgon, och det känns som om jag hamnat i nåt slags "vakum", där det känns som om bebisen aldrig tänker komma ut..
    Ska ner på skolan om en stund, då får man nåt annat att tänka på iaf.
  11. Medlem sedan
    Jan 2005
    #6
    Ja man får hålla sig sysselsatt. det är ju rätt lätt att man bara tänker förlossning annars
  12. 6
    Ja man får hålla sig sysselsatt. det är ju rätt lätt att man bara tänker förlossning annars
  13. Medlem sedan
    Apr 2006
    #7
    40+1
    Känner mig rätt trött och ledsen, vädret är dåligt. Ska försöka roa min dotter bäst jag kan. Känner mig som världens sämsta mamma idag. Bebis två sitter fast. Plussar och det är inte så kul. Tror slemmisen gick delvis igår men är annars bara öm i bäckenet.
    Har dessutom ångest för att ekonomin är så tuff i december och för att vår panna gick sönder igår kväll. Vi som snart ska ha spädbarn sovandes här och nån gång måste det väl bli minus! Snyft.. varför nu??

    Maken jobbar nätter denna vecka så då blir man ensamstående mamma. Han sover hela dagen och är bara arg på pannan ändå. Suck.. Ho ho ho.. Merry christmas! Ska ta lite kort på magen och sätta in på sidan iaf! Det är roligt! Kram på er alla
  14. 7
    40+1
    Känner mig rätt trött och ledsen, vädret är dåligt. Ska försöka roa min dotter bäst jag kan. Känner mig som världens sämsta mamma idag. Bebis två sitter fast. Plussar och det är inte så kul. Tror slemmisen gick delvis igår men är annars bara öm i bäckenet.
    Har dessutom ångest för att ekonomin är så tuff i december och för att vår panna gick sönder igår kväll. Vi som snart ska ha spädbarn sovandes här och nån gång måste det väl bli minus! Snyft.. varför nu??

    Maken jobbar nätter denna vecka så då blir man ensamstående mamma. Han sover hela dagen och är bara arg på pannan ändå. Suck.. Ho ho ho.. Merry christmas! Ska ta lite kort på magen och sätta in på sidan iaf! Det är roligt! Kram på er alla
  15. Medlem sedan
    Feb 2001
    #8
    Jag är här
    dagsform.. jag har inte kännt efter.. det gör ont för bäbis busar.. har just ätit frukost
    planer
    pepparkaksbak på schemat.
    och det får räcka som aktivitet för idag.
    förutom det vanliga gå till affären ordna mat osv.
  16. 8
    Jag är här
    dagsform.. jag har inte kännt efter.. det gör ont för bäbis busar.. har just ätit frukost
    planer
    pepparkaksbak på schemat.
    och det får räcka som aktivitet för idag.
    förutom det vanliga gå till affären ordna mat osv.
  17. Medlem sedan
    Jan 2005
    #9
    Nämen fy vad jobbigt det låter Stackars dig!! Hoppas att det löser sig med pannan!!! Det är ju så trist när nåt sånt pajjar....inge kul att lägga pengar på (om man ens har dom)

    Vår ekonomi är också som sämst nu. ALLA extraräkningar kommer i december verkar det som...det vvar sopavgifter, försäkringar, bilskatter, skolfoton mm... Trist...

    Hoppas lillpyret vill kika ut snart i alla fall så kanske saker ser lite ljusare ut

    Massor av kramar!
  18. 9
    Nämen fy vad jobbigt det låter Stackars dig!! Hoppas att det löser sig med pannan!!! Det är ju så trist när nåt sånt pajjar....inge kul att lägga pengar på (om man ens har dom)

    Vår ekonomi är också som sämst nu. ALLA extraräkningar kommer i december verkar det som...det vvar sopavgifter, försäkringar, bilskatter, skolfoton mm... Trist...

    Hoppas lillpyret vill kika ut snart i alla fall så kanske saker ser lite ljusare ut

    Massor av kramar!
  19. Medlem sedan
    Apr 2006
    #10
    Ja samma räkningsproblem här.. O börjar ångra att vi ska ha julfirandet hos oss i år. Tror det kommer bli som ett päron till farsa firar jul. Du vet granen brinner, kalkonen (skinkan) blir förstörd, dementa släktingar förstör huset o sånt!

    Det enda som kan hjälpa mitt bottenliv just nu är min vackra lilla dotter och att bebis 2 vill komma innnan julafton iaf! Kram på dig
  20. 10
    Ja samma räkningsproblem här.. O börjar ångra att vi ska ha julfirandet hos oss i år. Tror det kommer bli som ett päron till farsa firar jul. Du vet granen brinner, kalkonen (skinkan) blir förstörd, dementa släktingar förstör huset o sånt!

    Det enda som kan hjälpa mitt bottenliv just nu är min vackra lilla dotter och att bebis 2 vill komma innnan julafton iaf! Kram på dig
  21. Medlem sedan
    Jun 2006
    #11
    Jag är kvar idag med...
    Ganska pigg än så länge...
    Bm-besök..
    m
  22. 11
    Jag är kvar idag med...
    Ganska pigg än så länge...
    Bm-besök..
    m
  23. Medlem sedan
    Jul 2002
    #12
    Här är jag...
    Dagsform..ganska okey..
    Planer för dagen, ska med mamma & handla julklappar!..
  24. 12
    Här är jag...
    Dagsform..ganska okey..
    Planer för dagen, ska med mamma & handla julklappar!..
  25. Medlem sedan
    Sep 2000
    #13
    Jag är kvar förstås. HAr halsbränna och känner mig hängig. Förkylning på g kanske. Annars är jag klumpig och tjock. Har lite antydning till mensvärk men det är nog inget på gång. Idag skall jag ta det ganska lugnt, tror jag. Om jag får inspiration går jag ner i garaget och börjar slipa på spjälsängen som jag tänkte måla om. men det är inte alls säkert.
  26. 13
    Jag är kvar förstås. HAr halsbränna och känner mig hängig. Förkylning på g kanske. Annars är jag klumpig och tjock. Har lite antydning till mensvärk men det är nog inget på gång. Idag skall jag ta det ganska lugnt, tror jag. Om jag får inspiration går jag ner i garaget och börjar slipa på spjälsängen som jag tänkte måla om. men det är inte alls säkert.
  27. Medlem sedan
    Jul 2002
    #14
    Näää typiskt... att det ska hända just till Jul, man brukar ju som ha en massa andra utgifter då... & pannan är ju inte direkt billig... förstår att du känner dig ledsen...

    Hoppas att ni får någon ordning på pannan...

    *kramar om*
  28. 14
    Näää typiskt... att det ska hända just till Jul, man brukar ju som ha en massa andra utgifter då... & pannan är ju inte direkt billig... förstår att du känner dig ledsen...

    Hoppas att ni får någon ordning på pannan...

    *kramar om*
  29. Medlem sedan
    Jul 2002
    #15
    Knepigt att man kan känna det på sig.... nu när du köpt korgen så ska du se att bäbis kommer..... nu har h*n ju någonstans att sova...

    Kramen på dig!!
  30. 15
    Knepigt att man kan känna det på sig.... nu när du köpt korgen så ska du se att bäbis kommer..... nu har h*n ju någonstans att sova...

    Kramen på dig!!
  31. Medlem sedan
    Apr 2006
    #16
    Ska väl ringa nån dyr pannreparatör så får väl dom komma.. Man kanske kan ta räkningen i januari??!! Hoppas!
  32. 16
    Ska väl ringa nån dyr pannreparatör så får väl dom komma.. Man kanske kan ta räkningen i januari??!! Hoppas!
  33. Medlem sedan
    Jan 2005
    #17
    Då ska jag hålla tummarna för att bäbis 2 kommer snart!!!

    Men du e ju inte klok? hur kan du ha julfirende hemma? Skulle aldrig orka *pust*
  34. 17
    Då ska jag hålla tummarna för att bäbis 2 kommer snart!!!

    Men du e ju inte klok? hur kan du ha julfirende hemma? Skulle aldrig orka *pust*
  35. Medlem sedan
    May 2004
    #18
    Jag är här!
    Gagsform är bra jag har huvudvärk bara... Ska fortsätta med gårdags kvällens kakbak och sen ner och handla lite osv. Och ta en lunch med grannen!
  36. 18
    Jag är här!
    Gagsform är bra jag har huvudvärk bara... Ska fortsätta med gårdags kvällens kakbak och sen ner och handla lite osv. Och ta en lunch med grannen!
  37. Medlem sedan
    May 2004
    #19
    Men.. vi ska ju föda samtidigt... Betyder det att jag ska föda på tis oxå då senast???
  38. 19
    Men.. vi ska ju föda samtidigt... Betyder det att jag ska föda på tis oxå då senast???
  39. Medlem sedan
    May 2004
    #20
    Men varför händer ALLTID sånt i juletider eller precis lagom till sommar semester? Usch, hoppas att dottern är lättroad denna vecka så du hinner ta det lite lugnt i alla fall!

    Kram
  40. 20
    Men varför händer ALLTID sånt i juletider eller precis lagom till sommar semester? Usch, hoppas att dottern är lättroad denna vecka så du hinner ta det lite lugnt i alla fall!

    Kram
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Dagens upprop!
    By Nugga in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2008-04-07, 16:31
  2. Dagens Upprop!!
    By MamaCizzi in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 16:40
  3. dagens upprop!!!
    By lärka in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 15:39
  4. Dagens upprop
    By Marre m Jesper -6d in forum _0607 Julibarn
    Svar: 28
    Senaste inlägg: 2006-07-11, 11:55
  5. Dagens upprop!
    By hannsi in forum _0607 Julibarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2006-06-14, 18:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar