Hoppas allt är bra!
_0210 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2005
    #1

    Hoppas allt är bra!

    Jag har varit hemma med tjejerna torsdag-fredag eftersom maken är i USA på jobb. Vi har fantastiska dagar och jag börjar få lite ångest över att jag är borta från tjejerna från klockan 07:00 till minst 16:30 varje vardag. Jag tycker inte jag hinner träffa dem ordentligt.

    Ikväll kommer barnens farmor och farfar för att vara barnvakt till tjejerna eftersom jag ska på tjejmiddag. Tyvärr har de dragit tillbaka erbjudandet att stanna över natten utan vill åka hem till Västerås (10 mil) i natt så jag lär väl bryta upp tidigt. Blev faktiskt lite besviken eftersom de lovat maken att komma och vara barnvakter så han kunde åka till USA utan dåligt samvete att jag fick avstå min kväll med tjejerna.
  2. 1
    Hoppas allt är bra! Jag har varit hemma med tjejerna torsdag-fredag eftersom maken är i USA på jobb. Vi har fantastiska dagar och jag börjar få lite ångest över att jag är borta från tjejerna från klockan 07:00 till minst 16:30 varje vardag. Jag tycker inte jag hinner träffa dem ordentligt.

    Ikväll kommer barnens farmor och farfar för att vara barnvakt till tjejerna eftersom jag ska på tjejmiddag. Tyvärr har de dragit tillbaka erbjudandet att stanna över natten utan vill åka hem till Västerås (10 mil) i natt så jag lär väl bryta upp tidigt. Blev faktiskt lite besviken eftersom de lovat maken att komma och vara barnvakter så han kunde åka till USA utan dåligt samvete att jag fick avstå min kväll med tjejerna.
  3. Medlem sedan
    Apr 2002
    #2

    Hm, känner igen...

    det där med saknade av umgänge med barnen. Att det är glest mellan gångerna när det gäller H ser jag som naturligt, han är ju 16. Men Theodor, blir ju bara nån timme på morgonen och sen ett par på kvällen då han är dödstrött efter en heldag på dagis. Önskar att man kunde vara hemma mera.

    Stora kramar
  4. 2
    Hm, känner igen... det där med saknade av umgänge med barnen. Att det är glest mellan gångerna när det gäller H ser jag som naturligt, han är ju 16. Men Theodor, blir ju bara nån timme på morgonen och sen ett par på kvällen då han är dödstrött efter en heldag på dagis. Önskar att man kunde vara hemma mera.

    Stora kramar

Liknande trådar

  1. Hoppas allt e bra med er!!
    By mallis in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-02, 18:49
  2. Hoppas allt är väl med er
    By doriz in forum Autismspektrum
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-17, 21:45
  3. Hoppas allt är bra
    By SjösjukaJenny in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-11-21, 17:17
  4. Hoppas att allt går bra
    By elis65 in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-10, 12:27
  5. JFR, hoppas att allt
    By Anna-UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-05, 08:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar