Orolig
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2006
    #1

    Orolig

    Oroar mej för myckte nu mera.
    För ultraljudet 5/1: Att bebben inte lever, att den är skadad eller sjuk, att det inte finns nån bebbe därinne.
    För illamåendet: Att det inte ska gå över alls, att det ska driva mej till vansinne. För lägenheten: Att vi inte ska hitta nån annan som vi vill ha, att vi ska behöva trängas iden här med spjälsäng, barnvagn, skötbord, tvättmaskin, besökande släktingar....
    För förlossningen: Att det ska ta lång tid, att jag ska spricka, att jag bebben ska dö, att jag ska dö...
  2. 1
    Orolig Oroar mej för myckte nu mera.
    För ultraljudet 5/1: Att bebben inte lever, att den är skadad eller sjuk, att det inte finns nån bebbe därinne.
    För illamåendet: Att det inte ska gå över alls, att det ska driva mej till vansinne. För lägenheten: Att vi inte ska hitta nån annan som vi vill ha, att vi ska behöva trängas iden här med spjälsäng, barnvagn, skötbord, tvättmaskin, besökande släktingar....
    För förlossningen: Att det ska ta lång tid, att jag ska spricka, att jag bebben ska dö, att jag ska dö...
  3. Medlem sedan
    Jan 2003
    #2
    Jag är också orolig. Skrev just ett inlägg om det ovanför. Det enda man kan göra är att vänta. Men jag tror att du kommer fixa illamåendet och få en större lägenhet. Hur bebis mår eller hur förlossningen går vet man ju inte, men jag tror att du kommer fixa det där också och allt går bra.
    Många peppkramar till dig.
  4. 2
    Jag är också orolig. Skrev just ett inlägg om det ovanför. Det enda man kan göra är att vänta. Men jag tror att du kommer fixa illamåendet och få en större lägenhet. Hur bebis mår eller hur förlossningen går vet man ju inte, men jag tror att du kommer fixa det där också och allt går bra.
    Många peppkramar till dig.
  5. Medlem sedan
    Jan 2006
    #3
    Tack! Det var ett uppmuntrande svar, precis vad jag ville ha!
  6. 3
    Tack! Det var ett uppmuntrande svar, precis vad jag ville ha!

Liknande trådar

  1. Orolig eller över-orolig?
    By Otis in forum Småbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2010-08-30, 08:28
  2. Orolig
    By L0ved in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 16:25
  3. orolig :-(
    By miss thunder in forum Försöker bli med barn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-10-03, 21:18
  4. Orolig.
    By anonymt namn in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-10-01, 08:29
  5. Orolig! Är ej orolig längre!
    By Orolig igår! in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-20, 19:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar