Vad dålig fart det är här!
Hemmaföräldrar
  1. Medlem sedan
    Sep 2004
    #1

    Vad dålig fart det är här!

    Alltså jag är inte så ofta här inne nu för tiden..som ni säker märkt ;-). Nu var det flera dar sen och ändå har det knappt kommit några nya inlägg...trist. Om det var lite mer vardaglig aktivitet här skulle jag också hänga här dagligen. Jag saknar det där vardaglig som vi hade typ i våras om ditt och datt. Vore kul om det kunde bli så familjärt här igen!:-) Som hemmamamma tycker jag det är mkt värt att kunna bolla här på nätet och få svar ganska snabbt..som det är nu, när det tar flera dagar blir det liksom inte nån poäng...är det nån som fattar vad jag babblar om? ;-)
  2. 1
    Vad dålig fart det är här! Alltså jag är inte så ofta här inne nu för tiden..som ni säker märkt ;-). Nu var det flera dar sen och ändå har det knappt kommit några nya inlägg...trist. Om det var lite mer vardaglig aktivitet här skulle jag också hänga här dagligen. Jag saknar det där vardaglig som vi hade typ i våras om ditt och datt. Vore kul om det kunde bli så familjärt här igen!:-) Som hemmamamma tycker jag det är mkt värt att kunna bolla här på nätet och få svar ganska snabbt..som det är nu, när det tar flera dagar blir det liksom inte nån poäng...är det nån som fattar vad jag babblar om? ;-)
  3. Kamomilla
    #2
    Ja, jag håller med.
    För mig är det här min enda kontakt med andra hemmamammor men ibland känns det knappt värt att gå in här eftersom det är så lite aktivitet. Det är klart att det skulle vara roligare att kika in här om det var mer aktivitet men vi kan ju alltid hoppas på en förbättring
  4. 2
    Ja, jag håller med.
    För mig är det här min enda kontakt med andra hemmamammor men ibland känns det knappt värt att gå in här eftersom det är så lite aktivitet. Det är klart att det skulle vara roligare att kika in här om det var mer aktivitet men vi kan ju alltid hoppas på en förbättring
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Jag håller helt med. Trist att det inte skrivs mer! Men vi får väl helt enkelt fixa till det och sätta igång och skriva mer!
    /frida
  6. 3
    Jag håller helt med. Trist att det inte skrivs mer! Men vi får väl helt enkelt fixa till det och sätta igång och skriva mer!
    /frida

Liknande trådar

  1. Dålig fart här
    By 3?!? in forum Planera för barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-11-03, 20:36
  2. dålig fart
    By Malin IGAF in forum Småbarn
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2009-05-16, 09:53
  3. Dålig fart här
    By Ingegärd in forum Mat & dryck
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-05-17, 12:25
  4. Dålig fart här :)
    By marib in forum Sex & erotik
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2008-01-26, 12:51
  5. dålig fart..
    By tessa84 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-11-03, 07:37
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar