Kryddnejlika/nejlika
Hem & fritid
  1. camilla_73
    #1

    Kryddnejlika/nejlika

    vad är skillnaden på dessa??? Jag ska ha kryddnejlika i något (vad vet jag inte just nu). Jag har nejlika (mald) hemma. Är det samma sak???
  2. 1
    Kryddnejlika/nejlika vad är skillnaden på dessa??? Jag ska ha kryddnejlika i något (vad vet jag inte just nu). Jag har nejlika (mald) hemma. Är det samma sak???
  3. Medlem sedan
    Apr 2000
    #2

    samma sak

    om det står i ett recept alltså. Ska inte förväxlas med blomman nejlika...

    Fortsätt du och lägg det i pepparkakorna eller vad det nu är du håller på med!
  4. 2
    samma sak om det står i ett recept alltså. Ska inte förväxlas med blomman nejlika...

    Fortsätt du och lägg det i pepparkakorna eller vad det nu är du håller på med!
  5. camilla_73
    #3

    Det står att jag ska

    ha kryddnejlika i . Men jag har bara nejlika och jag hittar inte kryddnejlika i affären. Då går det bra med den malda nejlikan jag har hemma då?

    tack för ditt svar.
  6. 3
    Det står att jag ska ha kryddnejlika i . Men jag har bara nejlika och jag hittar inte kryddnejlika i affären. Då går det bra med den malda nejlikan jag har hemma då?

    tack för ditt svar.
  7. Medlem sedan
    Apr 2000
    #4

    lugn

    ibland står det kryddnejlika på påsen ibland bara nejlika men det är samma krydda!
  8. 4
    lugn ibland står det kryddnejlika på påsen ibland bara nejlika men det är samma krydda!

Liknande trådar

  1. Kryddnejlika pa engelska eller franska
    By GiMTL in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-05, 19:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar