vilka hänger kvar då?
_0612 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2001
    #1

    vilka hänger kvar då?

    Jag försökte igårkväll att tänka ut bäbisen men nä det hände ingenting.
    blah vad jag längtar efter min lilla busunge
    kanske blir det datum 061224 vilket ju är en lite skoj sifferkombination iofs även om man kanske inte vill sikta just på julafton.
  2. 1
    vilka hänger kvar då? Jag försökte igårkväll att tänka ut bäbisen men nä det hände ingenting.
    blah vad jag längtar efter min lilla busunge
    kanske blir det datum 061224 vilket ju är en lite skoj sifferkombination iofs även om man kanske inte vill sikta just på julafton.
  3. wilma bf 18/12
    #2
    BF 18/12 så nu blir det första + dagen...
    Åh, vad jag känner igen mig i att försöka tänka ut bebisen. Det har jag försökt med i två veckor nu på många olika sätt men inget funkar så kommer du på hur man gör, så säg till :O)
    Dom små busarna har det föööör bra inne i våra magar helt enkelt ;O)
    kram
  4. 2
    BF 18/12 så nu blir det första + dagen...
    Åh, vad jag känner igen mig i att försöka tänka ut bebisen. Det har jag försökt med i två veckor nu på många olika sätt men inget funkar så kommer du på hur man gör, så säg till :O)
    Dom små busarna har det föööör bra inne i våra magar helt enkelt ;O)
    kram
  5. Medlem sedan
    Dec 1998
    #3

    Jag är kvar

    Men vet inte om jag egentligen mår bra av att vara här längre..när det kommer bebisar på löpande band! Självklart är det jättehärligt, men jag blir bara mer och mer stressad över att inte min bebis kommer..
    + dag 3 idag, och att det skulle vara så jobbigt psykiskt att gå över tiden kunde jag väl aldrig ana.
    Idag fyller iaf min äldsta son 9 år!! Så vi har firat honom med paket på morgonen. Han är så stor och duktig..*stolt mamma*
    Tessan m Albin -97, Elliot -01 och Charlie 061225
    http://tessie.bloggagratis.se/

    "En resa på tusen mil börjar alltid med ett enda steg"
  6. 3
    Jag är kvar Men vet inte om jag egentligen mår bra av att vara här längre..när det kommer bebisar på löpande band! Självklart är det jättehärligt, men jag blir bara mer och mer stressad över att inte min bebis kommer..
    + dag 3 idag, och att det skulle vara så jobbigt psykiskt att gå över tiden kunde jag väl aldrig ana.
    Idag fyller iaf min äldsta son 9 år!! Så vi har firat honom med paket på morgonen. Han är så stor och duktig..*stolt mamma*
  7. Medlem sedan
    Jun 2006
    #4
    Ja, här hänger vi i sista stumpen på linan..... antar att det blir ännu ett tag till också! Men som Wilma säger "bebisarna har det för bra i magarna"...
    M
  8. 4
    Ja, här hänger vi i sista stumpen på linan..... antar att det blir ännu ett tag till också! Men som Wilma säger "bebisarna har det för bra i magarna"...
    M
  9. awesome
    #5
    Jag är kvar! Inne på min andra plusdag. Besöket hos barnmorskan, som jag hade tänkt slippa, hägrar farligt nu på fredag. Lyckligtvis har jag övertalat Daniel att ta ut kompledigt så jag slipper ge mig ut i Sthlms kollektivtrafik....
  10. 5
    Jag är kvar! Inne på min andra plusdag. Besöket hos barnmorskan, som jag hade tänkt slippa, hägrar farligt nu på fredag. Lyckligtvis har jag övertalat Daniel att ta ut kompledigt så jag slipper ge mig ut i Sthlms kollektivtrafik....
  11. Medlem sedan
    Feb 2006
    #6
    Känner igen mig så väl! Fasade för att gå över även om jag var inställd på det och nu har det ju varit en del födslar. Jag beslöt mig för att inte hänga härinne så mkt, bara titta in en gång under dagen och det var faktiskt skönt.

    Då var det 9 år idag sen du blev mamma, grattis!
  12. 6
    Känner igen mig så väl! Fasade för att gå över även om jag var inställd på det och nu har det ju varit en del födslar. Jag beslöt mig för att inte hänga härinne så mkt, bara titta in en gång under dagen och det var faktiskt skönt.

    Då var det 9 år idag sen du blev mamma, grattis!
  13. Medlem sedan
    Jun 2006
    #7
    tyvärr så är jag kvar...
    med gråtsprängda ögon
  14. 7
    tyvärr så är jag kvar...
    med gråtsprängda ögon
  15. Medlem sedan
    Apr 2006
    #8
    Vi är kvar! 40+5.. Plussar som bara den och mormor som ska till venezuela i tre veckor gråter för att hon inte kommer hinna se barnbarnet innan de åker. Suck.. ingen press. Har redan siktat in mig på att bli igångsatt i januari. Ska försöka få dom att godta att jag går liite längre om bebisen mår bra och allt ser bra ut. Vill ha allt naturligt hellst! Kram på er alla
  16. 8
    Vi är kvar! 40+5.. Plussar som bara den och mormor som ska till venezuela i tre veckor gråter för att hon inte kommer hinna se barnbarnet innan de åker. Suck.. ingen press. Har redan siktat in mig på att bli igångsatt i januari. Ska försöka få dom att godta att jag går liite längre om bebisen mår bra och allt ser bra ut. Vill ha allt naturligt hellst! Kram på er alla
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Kvar jag med, fast i morse hade jag en OND sammandragning..*hehe*.. 6 dagar kvar.. men, men.. det kommer väl när det kommer..

    Känner mig inte depp än i alla fall...
  18. 9
    Kvar jag med, fast i morse hade jag en OND sammandragning..*hehe*.. 6 dagar kvar.. men, men.. det kommer väl när det kommer..

    Känner mig inte depp än i alla fall...
  19. Medlem sedan
    Oct 2005
    #10

    Fortfarande kvar!

    8 dagar plus idag!
    Har ett bm-besök imorgon som jag hoppas vi INTE behöver gå på
  20. 10
    Fortfarande kvar! 8 dagar plus idag!
    Har ett bm-besök imorgon som jag hoppas vi INTE behöver gå på
  21. Medlem sedan
    Feb 2001
    #11
    stor kram tjejen!
    tänkte på dig
    hoppas verkligen något händer hos dig snart jaja snart är det ju för oss alla iofs. Ingen har ju så långt kvar direkt.
    och det är helt ok att känna sig lite låg och du inte orkar skriva osv så behövs inte det.
    bara du rapporterar glada nyheten sen för den är ju ett måste

    stor bamsekram..
  22. 11
    stor kram tjejen!
    tänkte på dig
    hoppas verkligen något händer hos dig snart jaja snart är det ju för oss alla iofs. Ingen har ju så långt kvar direkt.
    och det är helt ok att känna sig lite låg och du inte orkar skriva osv så behövs inte det.
    bara du rapporterar glada nyheten sen för den är ju ett måste

    stor bamsekram..
  23. Medlem sedan
    Feb 2001
    #12
    ovanligt många som får plussa tycker jag (som inte har något att jämföra med) men decemberbäbisar verkar vilja klamra sig kvar lite extra känns det som.
  24. 12
    ovanligt många som får plussa tycker jag (som inte har något att jämföra med) men decemberbäbisar verkar vilja klamra sig kvar lite extra känns det som.
  25. Medlem sedan
    May 2005
    #13

    jag är kvar

    Usch vad jag är less på magen. Vill ju ha en Bebis nu och inte en stor otymplig mage
  26. 13
    jag är kvar Usch vad jag är less på magen. Vill ju ha en Bebis nu och inte en stor otymplig mage
  27. Medlem sedan
    Feb 2001
    #14
    defenitivt för bra
    Men jag förstår dem.. var ute idag och det var faktiskt kallt.. vad hade jag valt som bäbis tro.. kylan eller varm mörk mage?
  28. 14
    defenitivt för bra
    Men jag förstår dem.. var ute idag och det var faktiskt kallt.. vad hade jag valt som bäbis tro.. kylan eller varm mörk mage?
  29. Medlem sedan
    Feb 2001
    #15
    Åh så bra att han tar ledigt ialla fall
    men ps än finns det chans till att skippa det där barnmorske besöket
    jag väntade nr1 hade BF 31/7 2/8 hade jag ett barnmorske besök.. men 1/8 så kom min bäbis..
    hehe så visst kan även du slippa..
  30. 15
    Åh så bra att han tar ledigt ialla fall
    men ps än finns det chans till att skippa det där barnmorske besöket
    jag väntade nr1 hade BF 31/7 2/8 hade jag ett barnmorske besök.. men 1/8 så kom min bäbis..
    hehe så visst kan även du slippa..
  31. Medlem sedan
    Feb 2001
    #16
    Men tjejen
    kram.
    jo tårar lite dagligen har man
    inte skoj alls det här.
    bamsekram önskar att ni slapp vara ledsna.
  32. 16
    Men tjejen
    kram.
    jo tårar lite dagligen har man
    inte skoj alls det här.
    bamsekram önskar att ni slapp vara ledsna.
  33. Medlem sedan
    Feb 2001
    #17
    Nämen du med kvar på pluss.
    vad är det med december som gör att våra busungar inte riktigt vill ut
  34. 17
    Nämen du med kvar på pluss.
    vad är det med december som gör att våra busungar inte riktigt vill ut
  35. Medlem sedan
    Feb 2001
    #18
    men vi måste ju vänta på varandra.
    jag kände då rakti ingen sammandragning alls.

    lämna mig inte ensam här bara!!

    avis på din lilla sammandragning.
  36. 18
    men vi måste ju vänta på varandra.
    jag kände då rakti ingen sammandragning alls.

    lämna mig inte ensam här bara!!

    avis på din lilla sammandragning.
  37. Medlem sedan
    Feb 2001
    #19
    men nej dag 8 fy.. argh..
    vad ska man hitta på för att dessa bäbisar ska förstå att det faktiskt kan vara gosit på utsidan med? hm
  38. 19
    men nej dag 8 fy.. argh..
    vad ska man hitta på för att dessa bäbisar ska förstå att det faktiskt kan vara gosit på utsidan med? hm
  39. Medlem sedan
    Feb 2001
    #20
    men nää trodde verkligen du skulle slippa häromdagen efter ditt barnmorske besök.
    ja magarna är inte av denna världen nu även jag känner mig hemsk och ja hm jag har ju inte ens plussat än så vad gnällar jag för
    tänker på alla er som går på plussdagar
  40. 20
    men nää trodde verkligen du skulle slippa häromdagen efter ditt barnmorske besök.
    ja magarna är inte av denna världen nu även jag känner mig hemsk och ja hm jag har ju inte ens plussat än så vad gnällar jag för
    tänker på alla er som går på plussdagar
Sidan 1 av 3 123 SistaSista

Liknande trådar

  1. Vilka hänger här?
    By x-tjejen in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2009-08-30, 21:02
  2. hänger kvar här...
    By ninne in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 19:32
  3. Än hänger jag kvar!
    By Therese & 3 små barn in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-29, 20:52
  4. jag hänger kvar!
    By LovelyT in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-12-24, 10:52
  5. hänger kvar här...
    By oviss och hemlig in forum _0705 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-18, 09:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar