Dockverkstad? Hjäääälp!!
_01/02 Vinterbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Dockverkstad? Hjäääälp!!

    Hallå där mitt i julstressen!
    Jag måste få be er om hjälp. Det värsta tänkbara (på leksaksfronten) har hänt!! Vår "tonårs"-hund har tuggat på Englas kära dockan Sonja. Fingrarna på ena handen är borta och hon är naturligtvis jätteledsen. Det här är alltså Englas lilla bebis.

    Finns det någonstans där de lagar dockor? Detta är en "princess Alexis". Eller finns det någonstans man själv kan köpa reservdelar? Någon som provat på att laga docka själv?
    Jag vet att jag har sett reportage från någon leksaksverkstad, men var finns den?!?!?

    Just nu är Sonja bandagerad i väntan på större åtgärd.

    Snälla svara om ni vet minsta lilla!
  2. 1
    Dockverkstad? Hjäääälp!! Hallå där mitt i julstressen!
    Jag måste få be er om hjälp. Det värsta tänkbara (på leksaksfronten) har hänt!! Vår "tonårs"-hund har tuggat på Englas kära dockan Sonja. Fingrarna på ena handen är borta och hon är naturligtvis jätteledsen. Det här är alltså Englas lilla bebis.

    Finns det någonstans där de lagar dockor? Detta är en "princess Alexis". Eller finns det någonstans man själv kan köpa reservdelar? Någon som provat på att laga docka själv?
    Jag vet att jag har sett reportage från någon leksaksverkstad, men var finns den?!?!?

    Just nu är Sonja bandagerad i väntan på större åtgärd.

    Snälla svara om ni vet minsta lilla!
  3. Lisa o Adam 8/2
    #2

    Jag vet att det finns

    nåt som heter leksaksakuten, där de kan laga leksaker. Kanske kan vara värt att höra med dem? www.leksaksakuten.se

    Kram från oss!
  4. 2
    Jag vet att det finns nåt som heter leksaksakuten, där de kan laga leksaker. Kanske kan vara värt att höra med dem? www.leksaksakuten.se

    Kram från oss!
  5. Medlem sedan
    Nov 2001
    #3
    Åh, tack!!! Jag tror de var dem har hade i åtanke. Har mailat dem nu så får vi se vad de svarar.
    Massor. massor, massor av tack!!! Nu finns hopp åter här.
  6. 3
    Åh, tack!!! Jag tror de var dem har hade i åtanke. Har mailat dem nu så får vi se vad de svarar.
    Massor. massor, massor av tack!!! Nu finns hopp åter här.
  7. Medlem sedan
    Dec 1998
    #4
    Är det en sådan docka? http://www.blocket.se/vi/10406151.htm?ca=21_s
    Andra bilden där. Ifall den inte går att laga kanske den är ett alternativ?
  8. 4
    Är det en sådan docka? http://www.blocket.se/vi/10406151.htm?ca=21_s
    Andra bilden där. Ifall den inte går att laga kanske den är ett alternativ?
  9. Medlem sedan
    Nov 2001
    #5
    Jupp! Den är det! Tack! Hon har ju speciella märken mm på den där dockan så byta ut den tror jag inte riktigt går. Men kanske man kan köpa denna som "donator"??

    Hursom så kunde iaf inte dockverkstan laga den pga mekaniken. Lite trist tycker jag.
    För det är faktiskt en bra docka trots allt. Ville helst inte erkänna det själv först men...

    Kul att se dig iaf! Har allt sett dig på mammalistan.
  10. 5
    Jupp! Den är det! Tack! Hon har ju speciella märken mm på den där dockan så byta ut den tror jag inte riktigt går. Men kanske man kan köpa denna som "donator"??

    Hursom så kunde iaf inte dockverkstan laga den pga mekaniken. Lite trist tycker jag.
    För det är faktiskt en bra docka trots allt. Ville helst inte erkänna det själv först men...

    Kul att se dig iaf! Har allt sett dig på mammalistan.

Liknande trådar

  1. Hjäääälp!
    By Mia89 in forum _1103 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-03-28, 08:29
  2. Hjäääälp.....
    By Lineus in forum Hem & fritid
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-02-28, 17:38
  3. Hjäääälp!
    By Ronya med 3 in forum Hem & fritid
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 20:22
  4. HJÄÄÄÄLP
    By 0rcid in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-02-22, 07:35
  5. Hjäääälp - låt
    By -galadriel in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-02-07, 14:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar