Lukas ska få ett eget rum!
_0412 Decemberbarn
  1. Medlem sedan
    May 2004
    #1

    Lukas ska få ett eget rum!

    Jag är överlycklig!!!

    Äntligen ska jag få inreda ett eget rum till Lukas!!!

    Imorgon skriver vi kontrakt på en 5:a på 117 kvm på Linnégatan på Östermalm. Tre sovrum, vardagsrum, matsal, kök med diskmaskin, stort badrum med tvättmaskin o torkskåp, gästtoa, klädkammare och massor med garderober! Balkong med utsikt över takåsarna på vackra sekelskifteshus. Är det en dröm? Det är faktiskt sant!!! *nyper mig själv i armen för att vakna*

    Det är genom vår fastighetsägare som vi har en trea hos idag som la ut den här lägenheten på intranätet och man fick anmäla sitt intresse. Den med längst kontraktstid får lägenheten och det är vi!!! Det känns som att ha vunnit högsta vinsten!!!
    Blomman ~ storstadstjej och mamma~
  2. 1
    Lukas ska få ett eget rum! Jag är överlycklig!!!

    Äntligen ska jag få inreda ett eget rum till Lukas!!!

    Imorgon skriver vi kontrakt på en 5:a på 117 kvm på Linnégatan på Östermalm. Tre sovrum, vardagsrum, matsal, kök med diskmaskin, stort badrum med tvättmaskin o torkskåp, gästtoa, klädkammare och massor med garderober! Balkong med utsikt över takåsarna på vackra sekelskifteshus. Är det en dröm? Det är faktiskt sant!!! *nyper mig själv i armen för att vakna*

    Det är genom vår fastighetsägare som vi har en trea hos idag som la ut den här lägenheten på intranätet och man fick anmäla sitt intresse. Den med längst kontraktstid får lägenheten och det är vi!!! Det känns som att ha vunnit högsta vinsten!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2

    Vad kul!

    Grattis! Först fixa vikten så bra och sen få en större läägenhet! GRATTIS till båda delar!
  4. 2
    Vad kul! Grattis! Först fixa vikten så bra och sen få en större läägenhet! GRATTIS till båda delar!
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    Tack goa du! Ja just nu känns allt kring lägenheten helt overkligt! Kan knapp tro det är sant!
    *kram*
    Blomman ~ storstadstjej och mamma~
  6. 3
    Tack goa du! Ja just nu känns allt kring lägenheten helt overkligt! Kan knapp tro det är sant!
    *kram*
  7. Medlem sedan
    Dec 2000
    #4
    Så kul Härligt att ni får mer plats och inreda rum är ju så kul

    *kram*
  8. 4
    Så kul Härligt att ni får mer plats och inreda rum är ju så kul

    *kram*
  9. Medlem sedan
    Aug 2003
    #5

    Jättegrattis!!!

    Åh så härligt för er!!!

    Kram Kajsakavat!
  10. 5
    Jättegrattis!!! Åh så härligt för er!!!

    Kram Kajsakavat!

Liknande trådar

  1. Nu så är Lukas här
    By 1Charlotta in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-04-25, 14:46
  2. Lukas 3 år
    By Monica med 3 in forum _05 Höstbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-11-04, 20:57
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar