Passar på....
Politik
  1. Medlem sedan
    Oct 2003
    #1

    Passar på....

    ...att önska alla en God Jul. Om några timmar tar jag med mig Jr till Arlanda och sen går vi i landsflykt några dagar så min närvaro här torde bli högst begränsad ett tag.

    Ha det riktigt bra allihopa!
    "Det du inte förstår - förstör!
    Tillslut blir hela världen begriplig!"
  2. 1
    Passar på.... ...att önska alla en God Jul. Om några timmar tar jag med mig Jr till Arlanda och sen går vi i landsflykt några dagar så min närvaro här torde bli högst begränsad ett tag.

    Ha det riktigt bra allihopa!
  3. Medlem sedan
    Jun 2004
    #2
    God Jul...(till alla)
  4. 2
    God Jul...(till alla)
  5. Medlem sedan
    May 2004
    #3
    God Jul önskar jag med och ett i allra högsta grad Gott Nytt År. Vi hoppas alla i vanlig ordning på fred i Mellanöstern, rättvisa, solidaritet och vackert väder i rimlig utsträckning (med tanke på klimathotet).
  6. 3
    God Jul önskar jag med och ett i allra högsta grad Gott Nytt År. Vi hoppas alla i vanlig ordning på fred i Mellanöstern, rättvisa, solidaritet och vackert väder i rimlig utsträckning (med tanke på klimathotet).
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Peace in the Middle East....
  8. 4
    Peace in the Middle East....
  9. Medlem sedan
    Apr 2001
    #5
    Ber att få önska dig och alla andra skribenter detsamma, tack för roliga och tankeväckande debatter under året som varit, hoppas att vi får lika mycket av den varan nästa år!

    GOD JUL och glöm inte höjdpunkten Karl-Bertil
  10. 5
    Ber att få önska dig och alla andra skribenter detsamma, tack för roliga och tankeväckande debatter under året som varit, hoppas att vi får lika mycket av den varan nästa år!

    GOD JUL och glöm inte höjdpunkten Karl-Bertil
  11. Medlem sedan
    Feb 2001
    #6
    Ah, Karl-Bertil!

    Jag saknar honom lite har i Italien :-) Har du forresten hort The Real Groups lat om Karl-Bertil, Allis?
  12. 6
    Ah, Karl-Bertil!

    Jag saknar honom lite har i Italien :-) Har du forresten hort The Real Groups lat om Karl-Bertil, Allis?
  13. Annika60
    #7
    Missar aldrig Karl-Bertil! Det är en riktig höjdare!
    Jag önskar också alla en riktigt god jul!
  14. 7
    Missar aldrig Karl-Bertil! Det är en riktig höjdare!
    Jag önskar också alla en riktigt god jul!
  15. Medlem sedan
    Apr 2001
    #8
    Nepp, är det en travesti på min idol eller något rart? Min relativt mörklblå far brukar *alltid* kommentera utfallet "jag har närt en kommunist vid min barm!" med att det känner han minsann igen.

    En midsommar sa jag att jag funderade på att byta fackförbund till syndikalisterna. Tror inte att han har hämtat sig än.
  16. 8
    Nepp, är det en travesti på min idol eller något rart? Min relativt mörklblå far brukar *alltid* kommentera utfallet "jag har närt en kommunist vid min barm!" med att det känner han minsann igen.

    En midsommar sa jag att jag funderade på att byta fackförbund till syndikalisterna. Tror inte att han har hämtat sig än.
  17. Medlem sedan
    Jul 2001
    #9
    Även jag önskar God Jul, även om jag inser att de 850.000 människor i utanförskap, som aldrig kommer att få ta del av alliansens nya låglönejobb, knappast tycker att årets jul är så särdeles god och framförallt inte att det kommande året kommer att tillföra något gott för dem.
  18. 9
    Även jag önskar God Jul, även om jag inser att de 850.000 människor i utanförskap, som aldrig kommer att få ta del av alliansens nya låglönejobb, knappast tycker att årets jul är så särdeles god och framförallt inte att det kommande året kommer att tillföra något gott för dem.

Liknande trådar

  1. Passar på att...
    By Shaylagirl in forum _0702 Februaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 21:37
  2. Passar
    By Evelinas mamma in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-08-11, 17:15
  3. Jag passar på att
    By HiB. in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2005-12-31, 20:33
  4. Passar det med
    By A-M in forum Småbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2005-12-29, 22:31
  5. Passar
    By Helena in forum Namn, dop & namngivning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-14, 14:26
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar