Nu ska vi jula!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2004
    #1

    Nu ska vi jula!

    Vår jul började med en stressig resa; krypkörning i julköerna upp till Arlanda, milslång kö till incheckning och med nöd å näppe att vi hann med planet.

    Men väl framme hos barnens farmor kan vi nu slappa och njuta av julen. Befinner oss i ett lugnt bostadsområde,utan bil, med gott avstånd till stadsstress å inget som kan locka till förströelse av pengar. Ganska skönt ett tag, att bara rå om familjen. Lillans första jul och vi är nu en större familj. Känns lite speciellt faktiskt.

    En God Jul önskar jag er alla!
    Ulrica med två barn; -01 & -06
  2. 1
    Nu ska vi jula! Vår jul började med en stressig resa; krypkörning i julköerna upp till Arlanda, milslång kö till incheckning och med nöd å näppe att vi hann med planet.

    Men väl framme hos barnens farmor kan vi nu slappa och njuta av julen. Befinner oss i ett lugnt bostadsområde,utan bil, med gott avstånd till stadsstress å inget som kan locka till förströelse av pengar. Ganska skönt ett tag, att bara rå om familjen. Lillans första jul och vi är nu en större familj. Känns lite speciellt faktiskt.

    En God Jul önskar jag er alla!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Låter skönt! Hoppas ni inte drabbas av "lappsjuka" och kastar er i taxi in till stan och tokshoppar i mellandagarna

    Förstår att det känns speciellt med Lillans första jul. Jag känner på samma sätt, det ÄR speciellt med en bebis till jul
  4. 2
    Låter skönt! Hoppas ni inte drabbas av "lappsjuka" och kastar er i taxi in till stan och tokshoppar i mellandagarna

    Förstår att det känns speciellt med Lillans första jul. Jag känner på samma sätt, det ÄR speciellt med en bebis till jul
  5. Medlem sedan
    Oct 2003
    #3
    Visst e det en speciell känsla.. Blir alldeles pirrig & var inombords.. Första Julen liksom!

    Önskar er en underbar Jul (låter som ni har alla förutsättningar för att få det *ler*)!

    Kram
  6. 3
    Visst e det en speciell känsla.. Blir alldeles pirrig & var inombords.. Första Julen liksom!

    Önskar er en underbar Jul (låter som ni har alla förutsättningar för att få det *ler*)!

    Kram

Liknande trådar

  1. Vi var på JULA igår
    By ullet in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2010-07-27, 08:27
  2. träningsmaskin på jula
    By Susanne med 3 in forum Träning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-31, 10:29
  3. Kul på Jula
    By Mångalen in forum Sex & erotik
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2006-12-02, 18:59
  4. Cykelkärran från Jula??
    By Felix mamma in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 05:24
  5. Cykelkärra från Jula
    By Veronica in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-14, 07:18
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar