Presenter???
_0609 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Presenter???

    Vi har klarat oss genom julafton, bara nyår kvar då!
    Vad har era små fått i julklapp då?
    Nova fick, precis som vi önskat ett babygym, med Tummen.....En såndär grej som man ställer på golvet, och om man knuffar till den så far den fram ocg tillbaka och klingar med ett härligt ljud! Gosedjur, en ny filt, 2 böcker, varav en som man kan bada med! En biskallra av oss och så klart lite kläder!

    God jul i efterskott och gott nytt år på alla!
  2. 1
    Presenter??? Vi har klarat oss genom julafton, bara nyår kvar då!
    Vad har era små fått i julklapp då?
    Nova fick, precis som vi önskat ett babygym, med Tummen.....En såndär grej som man ställer på golvet, och om man knuffar till den så far den fram ocg tillbaka och klingar med ett härligt ljud! Gosedjur, en ny filt, 2 böcker, varav en som man kan bada med! En biskallra av oss och så klart lite kläder!

    God jul i efterskott och gott nytt år på alla!
  3. Medlem sedan
    Apr 2006
    #2
    Viggo har också tummens babygym, visst är det fint? Han gillar att dra i tummens armar och ben och så gillar han den spegeln som hänger i mitten... Låter som om Nova också varit snäll i år

    God fortsättning på dig!
    Maya med Viggo och Idun.

    Läs vår blogg:
    http://www.miffot.com
  4. 2
    Viggo har också tummens babygym, visst är det fint? Han gillar att dra i tummens armar och ben och så gillar han den spegeln som hänger i mitten... Låter som om Nova också varit snäll i år

    God fortsättning på dig!
  5. Medlem sedan
    Feb 2006
    #3
    klart hon varot snäll! Ja, jag bara älskar det, vi kollade på så många olika gym, men hittade inget som ar finare! tycker dock att spegeln borde sitta på sidan, eftersom jag nästan måste lägga nova med rumpan utanför för att hon ska kunna se sig i spegeln... men men, hon gillar sakerna som sitter fast i mattan på sidorna, eftersom hon gillar att lägga sig på sidan så är det sem hon "leker" med mest.

    Tack det samma!
  6. 3
    klart hon varot snäll! Ja, jag bara älskar det, vi kollade på så många olika gym, men hittade inget som ar finare! tycker dock att spegeln borde sitta på sidan, eftersom jag nästan måste lägga nova med rumpan utanför för att hon ska kunna se sig i spegeln... men men, hon gillar sakerna som sitter fast i mattan på sidorna, eftersom hon gillar att lägga sig på sidan så är det sem hon "leker" med mest.

    Tack det samma!
  7. Medlem sedan
    Feb 2006
    #4
    guud vad mkt stavfel det var, såg jag nu efteråt när jag läste.....*skäms*
  8. 4
    guud vad mkt stavfel det var, såg jag nu efteråt när jag läste.....*skäms*
  9. Medlem sedan
    Oct 1999
    #5

    Tummen rules!!!

    Malva har oxå gymmet, plus en musikmobil ovanför vaggan. Hon är såååååå fascinerad av den prickiga figuren. Hon kan ligga o snacka med h*n hur länge som helst, o när mobilen snurrar så följer hon med så hennes lilla huvud nästan går ur led.
    ♥ ♥ ♥ mamma till Albin -00, Malva -06 & Flora -09 ♥ ♥ ♥
    ~ http://blurpan.blogg.se ~
  10. 5
    Tummen rules!!! Malva har oxå gymmet, plus en musikmobil ovanför vaggan. Hon är såååååå fascinerad av den prickiga figuren. Hon kan ligga o snacka med h*n hur länge som helst, o när mobilen snurrar så följer hon med så hennes lilla huvud nästan går ur led.

Liknande trådar

  1. 8-års presenter???
    By LillaHon in forum _03 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2011-05-27, 18:55
  2. presenter
    By -jenna- in forum _98 Alla barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-01-21, 17:42
  3. presenter! :-)
    By LuddesMamma in forum _0802 Februaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-11-27, 10:29
  4. Presenter då?
    By ~liten~ in forum _01 Sommarbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-03, 16:26
  5. 1 års presenter!?
    By Småtrollsmamman in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 26
    Senaste inlägg: 2007-01-26, 22:03
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar