Biopremiär
_0402 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2000
    #1

    Biopremiär

    Idag har Emilia gjort sin biopremiär - spännande! Hon såg Lilla Spöket Laban tillsammans med pappa och storasyster, och det hade gått jättebra. Festis och popcorn ingick i äventyret :O)
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  2. 1
    Biopremiär Idag har Emilia gjort sin biopremiär - spännande! Hon såg Lilla Spöket Laban tillsammans med pappa och storasyster, och det hade gått jättebra. Festis och popcorn ingick i äventyret :O)
  3. Medlem sedan
    Jun 2000
    #2
    Åh vad det låter trevligt. Har inte vågat mig på detta med Simon ännu då han inte har ro att sitta still skulle jag tro. Men men får prova snart. I värsta fall får man väl gå hem.

    Såg att ni hade kommit i ordning ni ert nya hem nu. Hoppas att ni mår bra och att det funkar med allt det praktiska och allt vad det kan vara. Kram!
  4. 2
    Åh vad det låter trevligt. Har inte vågat mig på detta med Simon ännu då han inte har ro att sitta still skulle jag tro. Men men får prova snart. I värsta fall får man väl gå hem.

    Såg att ni hade kommit i ordning ni ert nya hem nu. Hoppas att ni mår bra och att det funkar med allt det praktiska och allt vad det kan vara. Kram!
  5. Mamijo
    #3
    Åh, så skojigt! Jonathan hade biopremiär med samma film för några veckor sedan här. Jonathan tyckte det var lite läskigt, speciellt när de följde efter ett "monster" i filmen, men då fick han sitta i pappas knä. Även här var det popcorn och festis till filmen men Jonathan tyckte popcornen var hårda, så jag och Niklas fick äta upp nästan alla själva .
  6. 3
    Åh, så skojigt! Jonathan hade biopremiär med samma film för några veckor sedan här. Jonathan tyckte det var lite läskigt, speciellt när de följde efter ett "monster" i filmen, men då fick han sitta i pappas knä. Även här var det popcorn och festis till filmen men Jonathan tyckte popcornen var hårda, så jag och Niklas fick äta upp nästan alla själva .
  7. Medlem sedan
    Jan 2003
    #4
    Vad roligt

    vågar inte ens prova med H, hon kan ju inte ens se på Bollibompa i 5 minuter...

    vad mysigt med bio och popcorn
  8. 4
    Vad roligt

    vågar inte ens prova med H, hon kan ju inte ens se på Bollibompa i 5 minuter...

    vad mysigt med bio och popcorn
  9. Medlem sedan
    Sep 2000
    #5

    *suckar*

    Din bild, j... är det Mannen i dina drömmar? Han finns iaf i mina *dregglar*
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  10. 5
    *suckar* Din bild, j... är det Mannen i dina drömmar? Han finns iaf i mina *dregglar*
  11. Medlem sedan
    Sep 2000
    #6

    Den här filmen...

    .. var nog tillåten från 2 år, tror jag, och då får man ju räkna med att barnen snurrar runt lite och babblar högt. Emilia hade blivit lite skraj när dom släckte ner ljuset (hon är faktiskt lite mörkrädd), men annars hade allt gått bra :O)

    Flytten har så här långt gått över all förväntan. Imorgon bitti kommer tjejerna hit och ska bo här över helgen och hela nästa vecka. Dom ringde tidigare och berättade om allt dom packat *ler*
    På nyårsafton har vi bjudit hit pappa på middag och tomteblossfest :O)
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  12. 6
    Den här filmen... .. var nog tillåten från 2 år, tror jag, och då får man ju räkna med att barnen snurrar runt lite och babblar högt. Emilia hade blivit lite skraj när dom släckte ner ljuset (hon är faktiskt lite mörkrädd), men annars hade allt gått bra :O)

    Flytten har så här långt gått över all förväntan. Imorgon bitti kommer tjejerna hit och ska bo här över helgen och hela nästa vecka. Dom ringde tidigare och berättade om allt dom packat *ler*
    På nyårsafton har vi bjudit hit pappa på middag och tomteblossfest :O)
  13. Medlem sedan
    Sep 2000
    #7

    Ojdå!

    Var där monster med i filmen!? Emilia som är så skraj för monster... men hon har inte sagt nåt om det. Å andra sidan så var det ju spöken med i filmen också, och hon är lika rädd för spöken som för monster, så... *hihi*
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  14. 7
    Ojdå! Var där monster med i filmen!? Emilia som är så skraj för monster... men hon har inte sagt nåt om det. Å andra sidan så var det ju spöken med i filmen också, och hon är lika rädd för spöken som för monster, så... *hihi*
  15. Medlem sedan
    Sep 2000
    #8

    Myror i brallan?

    Hihi, har H myror i brallan? Jag vet att det är svårt att sitta stilla, men ibland överaskar dom ju verkligen, eller hur :O) Och på barnbio är det ju tillåtet att både babbla lite och snurra runt i stolen. Blir det på tok för jobbigt så kan man ju alltid smyga ut lite tidigare.
    Sen Du var här har gatorna gått hem,
    nu är bitarna på plats...

    ~Winnerbäck~
  16. 8
    Myror i brallan? Hihi, har H myror i brallan? Jag vet att det är svårt att sitta stilla, men ibland överaskar dom ju verkligen, eller hur :O) Och på barnbio är det ju tillåtet att både babbla lite och snurra runt i stolen. Blir det på tok för jobbigt så kan man ju alltid smyga ut lite tidigare.
  17. Medlem sedan
    May 2003
    #9
    Vad kul att det gick bra. Vi var och såg "Bilar" för ett par månader sedan och Alva älskade det, men nu är bio = den filmen så vi vet inte om vi vågar gå igen på ett tag. Men Spöket Laban tror jag att hon hade gillat.
  18. 9
    Vad kul att det gick bra. Vi var och såg "Bilar" för ett par månader sedan och Alva älskade det, men nu är bio = den filmen så vi vet inte om vi vågar gå igen på ett tag. Men Spöket Laban tror jag att hon hade gillat.
  19. Medlem sedan
    Jan 2003
    #10
    Drömmer om Markus varje natt.....
  20. 10
    Drömmer om Markus varje natt.....

Liknande trådar

  1. Biopremiär
    By Zarios in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-11-19, 21:36
  2. Biopremiär
    By * Ia * in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-25, 20:55
  3. Biopremiär...
    By evaoregon in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-04, 20:59
  4. Biopremiär idag
    By runa in forum _0309 Septemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 18:47
  5. Biopremiär
    By -Selma- in forum _0307 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-28, 17:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar