Hej och god fortsättning!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2003
    #1

    Hej och god fortsättning!

    Länge sedan jag läste/skrev nu. Hoppas allt är bra med er och era små. Lite förkylningar läste jag som hastigast, och det har vi också fått. Lillskrutten har varit så täppt och nu har det börjat rinna om hans lilla näsa. Så det är nezeril och näsfrida för hela slanten.

    Dagarna rusar iväg med 3 rara barn i huset så jag har inte så mycket tid över för AFF, tyvärr. Dessutom har lillskrutten haft ganska jobbiga kvällar sedan han var 5-6 veckor. Ont i magen och mycket gråt. Lite bättre nu, tack och lov, även om han fortfarande kan bli riktigt ledsen och ha ont. Han har hunnit passera 3 månader och är nu ca 62 cm och väger strax över 6.5 kg. Utvecklingen går så snabbt att man knappt hinner med. Nu väntar vi på att han ska visa intresse för att vända på sig men det dröjer nog några veckor till.

    Ha det bra och Gott Nytt År!
    Mian, mamma till tre gull födda 97, 03 & 06
  2. 1
    Hej och god fortsättning! Länge sedan jag läste/skrev nu. Hoppas allt är bra med er och era små. Lite förkylningar läste jag som hastigast, och det har vi också fått. Lillskrutten har varit så täppt och nu har det börjat rinna om hans lilla näsa. Så det är nezeril och näsfrida för hela slanten.

    Dagarna rusar iväg med 3 rara barn i huset så jag har inte så mycket tid över för AFF, tyvärr. Dessutom har lillskrutten haft ganska jobbiga kvällar sedan han var 5-6 veckor. Ont i magen och mycket gråt. Lite bättre nu, tack och lov, även om han fortfarande kan bli riktigt ledsen och ha ont. Han har hunnit passera 3 månader och är nu ca 62 cm och väger strax över 6.5 kg. Utvecklingen går så snabbt att man knappt hinner med. Nu väntar vi på att han ska visa intresse för att vända på sig men det dröjer nog några veckor till.

    Ha det bra och Gott Nytt År!
  3. Medlem sedan
    Dec 2000
    #2
    Tack detsamma! Vad roligt att "se dej", det var längesedan.Förstår att du inte har så mycket tid för aff just nu

    Jobbigt att lillplutten har ont i magen, hoppas det vänder snart nu när han fyllt 3 månader!

    Din lille prins är ju född dagen efter min Isac och han vänder sej inte heller ( jo mage-rygg men inte tvärtom).Han ligger ju sällan "för sej själv" så det lär nog dröja här oxå

    Hoppas ni får ett bra nyår med alla barn!
    Kram Alli
  4. 2
    Tack detsamma! Vad roligt att "se dej", det var längesedan.Förstår att du inte har så mycket tid för aff just nu

    Jobbigt att lillplutten har ont i magen, hoppas det vänder snart nu när han fyllt 3 månader!

    Din lille prins är ju född dagen efter min Isac och han vänder sej inte heller ( jo mage-rygg men inte tvärtom).Han ligger ju sällan "för sej själv" så det lär nog dröja här oxå

    Hoppas ni får ett bra nyår med alla barn!
    Kram Alli
  5. Medlem sedan
    Aug 2003
    #3

    Hej ige

    Min lille har inte lust att ens prova att vända sig ännu. Men han hinner nog lära sig det och mycket annat till det är dags för körkort Vi är också ganska dåliga på att låta honom ligga för sig själv. Men det kommer...

    Gott nytt själv! /M
    Mian, mamma till tre gull födda 97, 03 & 06
  6. 3
    Hej ige Min lille har inte lust att ens prova att vända sig ännu. Men han hinner nog lära sig det och mycket annat till det är dags för körkort Vi är också ganska dåliga på att låta honom ligga för sig själv. Men det kommer...

    Gott nytt själv! /M

Liknande trådar

  1. fortsättning om fp och sgi :)
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 16:59
  2. God fortsättning
    By Carin m grabbarna in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 18:13
  3. Hej och god fortsättning
    By Millan med 4 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 09:30
  4. God fortsättning!
    By -Johanna- in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 22:12
  5. God fortsättning!
    By Älsklingsfrö in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 15:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar