hur säkert är det med
Gravidsnack
  1. Medlem sedan
    Jun 2006
    #1

    hur säkert är det med

    clear blue testen? Någon här som testat med dem...
    Jag har testat i morsse och fick ett svagt plus...är det positivt då? Även om det ena strecket är svagare.
    jag testar 3 dagar före ev.mens....hopas att det är sant
  2. 1
    hur säkert är det med clear blue testen? Någon här som testat med dem...
    Jag har testat i morsse och fick ett svagt plus...är det positivt då? Även om det ena strecket är svagare.
    jag testar 3 dagar före ev.mens....hopas att det är sant
  3. Medlem sedan
    Dec 2006
    #2
    jag har använt det teste båda gångerna. Första ggn så ringde jag tom och frågade hur jag skulle utläsa det. Syns det lodräta strecken så är man gravid. Det är det strecken som visar HCG halten...(heter det så )
  4. 2
    jag har använt det teste båda gångerna. Första ggn så ringde jag tom och frågade hur jag skulle utläsa det. Syns det lodräta strecken så är man gravid. Det är det strecken som visar HCG halten...(heter det så )
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Står det inte på bruksanvisningen att man kan testa 2 dagar innan Ev mens? Jag har använt det dom gg jag har gravtestat mig o när jag varit gravid så har det visats rejält, fast båda mina graviditeter va då ca 10 v gågna. Testa igen om 2 dagar eller nått! Lycka till....
  6. 3
    Står det inte på bruksanvisningen att man kan testa 2 dagar innan Ev mens? Jag har använt det dom gg jag har gravtestat mig o när jag varit gravid så har det visats rejält, fast båda mina graviditeter va då ca 10 v gågna. Testa igen om 2 dagar eller nått! Lycka till....
  7. Superwoman?
    #4
    Det blir inte falskt plus...
    Ett streck är ett streck även om det är svagt!
    Du är gravid, GRATTIS!!
  8. 4
    Det blir inte falskt plus...
    Ett streck är ett streck även om det är svagt!
    Du är gravid, GRATTIS!!
  9. Medlem sedan
    Nov 2006
    #5
    GRATTIS! Ett svagt plus är ett plus, testen kan inte visa fel åt det hållet ...(dvs du kan inte vara bara lite gravid... :-) )
  10. 5
    GRATTIS! Ett svagt plus är ett plus, testen kan inte visa fel åt det hållet ...(dvs du kan inte vara bara lite gravid... :-) )
  11. Medlem sedan
    Jun 2006
    #6
    Jag fick lov att testa igen i dag och det är ett plus!
    Så vi får ett september barn!
  12. 6
    Jag fick lov att testa igen i dag och det är ett plus!
    Så vi får ett september barn!
  13. Medlem sedan
    Dec 2006
    #7
    GRATTIS=O) Själv går man& väntar på att mensen ska komma tillbaks efter avslutad period m p-piller så man kan pricka in ÄL=O) Längtan är stor...
  14. 7
    GRATTIS=O) Själv går man& väntar på att mensen ska komma tillbaks efter avslutad period m p-piller så man kan pricka in ÄL=O) Längtan är stor...
  15. Medlem sedan
    Apr 2004
    #8
    Tja i bruksanvisningen så står det ju att alla plus är plus oavsett styrka,så då är du nog gravid
  16. 8
    Tja i bruksanvisningen så står det ju att alla plus är plus oavsett styrka,så då är du nog gravid
  17. Medlem sedan
    Dec 2006
    #9
    Tante kom för en vecka sedan.. Väntar nu spänt på ÄL
  18. 9
    Tante kom för en vecka sedan.. Väntar nu spänt på ÄL

Liknande trådar

  1. Plus=säkert??
    By Anonym in forum _1207 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-10-30, 16:54
  2. Nu är det säkert
    By Wernan in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-14, 08:21
  3. Nu är det då säkert
    By HeidiN72 in forum Resesnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 21:33
  4. Är det säkert?
    By JessicaF in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-04-27, 22:15
  5. kan säkert
    By Sandra v 32 in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 22:20
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar