Ont i höften
Kropp & hälsa
  1. anonymt namn
    #1

    Ont i höften

    Någon som vet vad detta kan vara? För cirka 1½ år sen fick jag akut ont i höften, jag lyfte benet uppåt/utåt när jag skulle ställa mig på en hög pall och det knäppte till höften och gjorde ont. Sedan hade jag ont i ca 6 veckor och var väldigt stel, haltade när jag gick. Det blev bättre sedan men jag kan fortfarande inte ligga på vänster sida och jag blir lätt stel och får smärtor när jag går långt.
    Vad kan det vara?
  2. 1
    Ont i höften Någon som vet vad detta kan vara? För cirka 1½ år sen fick jag akut ont i höften, jag lyfte benet uppåt/utåt när jag skulle ställa mig på en hög pall och det knäppte till höften och gjorde ont. Sedan hade jag ont i ca 6 veckor och var väldigt stel, haltade när jag gick. Det blev bättre sedan men jag kan fortfarande inte ligga på vänster sida och jag blir lätt stel och får smärtor när jag går långt.
    Vad kan det vara?
  3. Medlem sedan
    Nov 2006
    #2
    Tycker du ska kolla med läkare eller sjukgymnast, har du haft det såpass länge bör du kolla upp det. Går man jättelänge med något kan man få snedbelastningar, även om själva skadan inte varit så stor från början.
  4. 2
    Tycker du ska kolla med läkare eller sjukgymnast, har du haft det såpass länge bör du kolla upp det. Går man jättelänge med något kan man få snedbelastningar, även om själva skadan inte varit så stor från början.

Liknande trådar

  1. Ont i höften
    By jagbarajag in forum _1009 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2010-05-23, 18:03
  2. Höften-ont!
    By jumy in forum Kropp & hälsa
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-07-16, 00:12
  3. Ont i höften..
    By *Mysan* in forum _0801 Januaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-15, 10:40
  4. Ont i höften
    By Marre m J & E in forum _0607 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-28, 18:50
  5. Ont i höften
    By Anonym in forum Kropp & hälsa
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-08-08, 12:08
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar