Börjar bli nervös nu
Läpp-, käk- och gomspalt
  1. Medlem sedan
    Jan 2004
    #1

    Börjar bli nervös nu

    på tisdag snittas jag och får då träffa min son för första gången. Är så otroligt rädd att jag ska känna något konstigt när han kommer ut, att jag ska tycka han är ful eller konstig på något sätt. Gubben är lika rädd för det han. Samtidigt är vi väldigt glada att veta om spalten redan innan. Åh, jag vill bara att han kommer någon gång så jag får det här ögonblicket överstökat och sedan bara kan njuta av min lille bebis!!!
  2. 1
    Börjar bli nervös nu på tisdag snittas jag och får då träffa min son för första gången. Är så otroligt rädd att jag ska känna något konstigt när han kommer ut, att jag ska tycka han är ful eller konstig på något sätt. Gubben är lika rädd för det han. Samtidigt är vi väldigt glada att veta om spalten redan innan. Åh, jag vill bara att han kommer någon gång så jag får det här ögonblicket överstökat och sedan bara kan njuta av min lille bebis!!!
  3. Medlem sedan
    Oct 2002
    #2
    hoppas att allt gått bra och att ni snart är hemma (om ni inte redan är det). Kan förstå din oro, när dottern föddes var vi ju förberedda på ett sätt, men när hon väl kom ut var det en annan sak. Det var svårare att hantera än jag trott innan, hade egentligen inte varit orolig för det alls innan, så reaktionen blev lite av en chock för mig. Nu är hon så klart världens sötaste!
  4. 2
    hoppas att allt gått bra och att ni snart är hemma (om ni inte redan är det). Kan förstå din oro, när dottern föddes var vi ju förberedda på ett sätt, men när hon väl kom ut var det en annan sak. Det var svårare att hantera än jag trott innan, hade egentligen inte varit orolig för det alls innan, så reaktionen blev lite av en chock för mig. Nu är hon så klart världens sötaste!
  5. Medlem sedan
    Jan 2004
    #3
    Bild finns nu
    I albumet har jag lagt in en bild på min lille Leon.
    Han är såååå himla söt!!!! jag glömde tom bort att kolla efter spalten när han kom ut, fick göra det när jag kom till salen efter uppvaket. Läkare som gjorde UL hade rätt, dte var en liten spalt som bara var i vänstra sidan av läppen och gick inte upp i näsan, inte käken, inte gommen. *Puh* Teamet kontaktade mig idag så vi ska på konferens den 25/1.
  6. 3
    Bild finns nu
    I albumet har jag lagt in en bild på min lille Leon.
    Han är såååå himla söt!!!! jag glömde tom bort att kolla efter spalten när han kom ut, fick göra det när jag kom till salen efter uppvaket. Läkare som gjorde UL hade rätt, dte var en liten spalt som bara var i vänstra sidan av läppen och gick inte upp i näsan, inte käken, inte gommen. *Puh* Teamet kontaktade mig idag så vi ska på konferens den 25/1.

Liknande trådar

  1. börjar bli nervös
    By hannaktm in forum Förlossning
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2010-03-07, 10:40
  2. Oj oj, börjar att bli nervös
    By Anna^^71 in forum Singelmingel
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-06-04, 18:54
  3. Oj nu börjar jag bli nervös!!
    By Elin Lärarstudent T7 in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 07:38
  4. Hu, nu börjar jag bli nervös...
    By Jossan m Neo & Jonah in forum _0607 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-06-20, 20:08
  5. Nu börjar jag att bli nervös
    By Minus in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2005-10-29, 05:19
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar