Gott nytt år till er alla!
Hem & fritid
  1. Medlem sedan
    May 2001
    #1

    Gott nytt år till er alla!

    Hoppas att ni får ett underbart 2007!

    Och så en liten summeringsenkät:

    1. Snyggaste trenden 2006?
    2. Fulaste trenden 2006?
    3. Vilket var "ditt" plagg 2006?
    4. Spå modet för 2007
    Comeback! Nu lite drygare och lite bättre. ;-)
  2. 1
    Gott nytt år till er alla! Hoppas att ni får ett underbart 2007!

    Och så en liten summeringsenkät:

    1. Snyggaste trenden 2006?
    2. Fulaste trenden 2006?
    3. Vilket var "ditt" plagg 2006?
    4. Spå modet för 2007
  3. Medlem sedan
    Dec 2003
    #2

    jemawi svarar

    Det enda jag vet med full säkerhet är att den fulaste trenden 2006 var cityshorts. Annars har jag inte haft koll, eller så har jag kort minne, på det övriga :S Kan inte komma på någonting.
  4. 2
    jemawi svarar Det enda jag vet med full säkerhet är att den fulaste trenden 2006 var cityshorts. Annars har jag inte haft koll, eller så har jag kort minne, på det övriga :S Kan inte komma på någonting.
  5. Medlem sedan
    Sep 2005
    #3
    Tack! Detsamma!

    1. Snyggaste trenden 2006?
    Alla söta blusar i tunna material med kort ärm som vinterplagg

    2. Fulaste trenden 2006?
    Cityshorts

    3. Vilket var "ditt" plagg 2006?
    Öööööö??? Grå kashmirtröja kanske?

    4. Spå modet för 2007

    säckiga jeans?
  6. 3
    Tack! Detsamma!

    1. Snyggaste trenden 2006?
    Alla söta blusar i tunna material med kort ärm som vinterplagg

    2. Fulaste trenden 2006?
    Cityshorts

    3. Vilket var "ditt" plagg 2006?
    Öööööö??? Grå kashmirtröja kanske?

    4. Spå modet för 2007

    säckiga jeans?
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4
    1. Stuprörsjeans (även om det inte var särskilt nytt)
    2. Cityshorts, hudfärgade strumpbyxor och stövlar med för vida skaft. Brrrr....
    3. Acne-jeans.
    4. Baggy byxor. Typ någon form av uppdaterad haremsbyxa (men till skillnad från 80-tals varianten ganska smala i modellen). Myggjagare (dvs platta superspetsiga skor, 50-talsmodell).
  8. 4
    1. Stuprörsjeans (även om det inte var särskilt nytt)
    2. Cityshorts, hudfärgade strumpbyxor och stövlar med för vida skaft. Brrrr....
    3. Acne-jeans.
    4. Baggy byxor. Typ någon form av uppdaterad haremsbyxa (men till skillnad från 80-tals varianten ganska smala i modellen). Myggjagare (dvs platta superspetsiga skor, 50-talsmodell).
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    gott nytt år!

    min summering av modeåret

    1. alla klänningar.
    2. höga midjan, åtminstone på mig. Har aldrig skrattat så mycket åt mig själv som när jag provade ett par acne tube som gick upp till armhålorna
    3. stuprörejeansen
    4. jag har ingen aning. Tror att klänningstrenden håller i sig och att vi får se många söta blusar med puffärm typ.
  10. 5
    gott nytt år!

    min summering av modeåret

    1. alla klänningar.
    2. höga midjan, åtminstone på mig. Har aldrig skrattat så mycket åt mig själv som när jag provade ett par acne tube som gick upp till armhålorna
    3. stuprörejeansen
    4. jag har ingen aning. Tror att klänningstrenden håller i sig och att vi får se många söta blusar med puffärm typ.
  11. Medlem sedan
    May 2004
    #6

    Summering & spådom

    Gott nytt år på alla trevliga modesnackare!

    1. Snyggaste trenden 2006? Att modet blev lite mer uppklätt även till vardags och inte så sportigt hela tiden.

    2. Fulaste trenden 2006? crocs, say no more...

    3. Vilket var "ditt" plagg 2006? måste nog vara klänning! Har alltid gillat kjolar och klänningar, men det fanns ett ovanligt stort urval.

    4. Spå modet för 2007? Då spår jag fortsatt damigt/kvinnligt, men kanske färggladare än svart och grått. Tror på slappare jeans, inte bara mörka. Hoppas på mer valkvänliga midjedöljande modeller av klänningar och toppar. Undrar om klilklackar kommit för att stanna och kommer att räknas som "klassiska" sommarskor? Annars tror jag på mängder av ballerinaskor i många färger!
  12. 6
    Summering & spådom Gott nytt år på alla trevliga modesnackare!

    1. Snyggaste trenden 2006? Att modet blev lite mer uppklätt även till vardags och inte så sportigt hela tiden.

    2. Fulaste trenden 2006? crocs, say no more...

    3. Vilket var "ditt" plagg 2006? måste nog vara klänning! Har alltid gillat kjolar och klänningar, men det fanns ett ovanligt stort urval.

    4. Spå modet för 2007? Då spår jag fortsatt damigt/kvinnligt, men kanske färggladare än svart och grått. Tror på slappare jeans, inte bara mörka. Hoppas på mer valkvänliga midjedöljande modeller av klänningar och toppar. Undrar om klilklackar kommit för att stanna och kommer att räknas som "klassiska" sommarskor? Annars tror jag på mängder av ballerinaskor i många färger!
  13. Medlem sedan
    Jan 2006
    #7
    Tack detsamma! Mina svar kommer här...

    1. Snyggaste trenden 2006? Stövletterna! och det rosa crémerouget!
    2. Fulaste trenden 2006? Riktigt korta shorts på sladdriga lår *gaah* samt skor med platå.
    3. Vilket var "ditt" plagg 2006? Koftor samt stuprörsjeans.
    4. Spå modet för 2007 Romantiskt, sött, gärna klänningar och kjolar samt söta blusar. Kanske lite 60-talsinspirerade plagg. Stuprörsjeansen hänger kvar tror jag. Shortsen kommer att vara hopplöst ute till sommaren.
  14. 7
    Tack detsamma! Mina svar kommer här...

    1. Snyggaste trenden 2006? Stövletterna! och det rosa crémerouget!
    2. Fulaste trenden 2006? Riktigt korta shorts på sladdriga lår *gaah* samt skor med platå.
    3. Vilket var "ditt" plagg 2006? Koftor samt stuprörsjeans.
    4. Spå modet för 2007 Romantiskt, sött, gärna klänningar och kjolar samt söta blusar. Kanske lite 60-talsinspirerade plagg. Stuprörsjeansen hänger kvar tror jag. Shortsen kommer att vara hopplöst ute till sommaren.
  15. Medlem sedan
    Jan 2002
    #8
    Yllis svarar:

    1. Snyggaste trenden 2006?
    -puffigt och flickigt
    2. Fulaste trenden 2006?
    -ankelboots och skoletter, har aldrig fattat den trenden
    3. Vilket var "ditt" plagg 2006?
    -hmm, älskar verkligen min gröna kappa, och siden klänning, och stuprör och och och....
    4. Spå modet för 2007
    -Hoppas på mer 60-tal och att den totala kappinvasionen fortsätter i butikerna.
  16. 8
    Yllis svarar:

    1. Snyggaste trenden 2006?
    -puffigt och flickigt
    2. Fulaste trenden 2006?
    -ankelboots och skoletter, har aldrig fattat den trenden
    3. Vilket var "ditt" plagg 2006?
    -hmm, älskar verkligen min gröna kappa, och siden klänning, och stuprör och och och....
    4. Spå modet för 2007
    -Hoppas på mer 60-tal och att den totala kappinvasionen fortsätter i butikerna.
  17. Medlem sedan
    Aug 2003
    #9
    Apropå crocs..jag undrar om mina släktingar känner mig alls för gissa vad jag fick i julklapp: blå crocs! ik. Men de är ju sköna iaf. *rys*
  18. 9
    Apropå crocs..jag undrar om mina släktingar känner mig alls för gissa vad jag fick i julklapp: blå crocs! ik. Men de är ju sköna iaf. *rys*
  19. Medlem sedan
    Aug 2003
    #10
    Och att vara tacksam och le i en sådan situation var inte superenkelt heller. Men men..det var sött ändå av dem.
  20. 10
    Och att vara tacksam och le i en sådan situation var inte superenkelt heller. Men men..det var sött ändå av dem.
  21. Medlem sedan
    Aug 2003
    #11

    Detsamma!

    Och så en liten summeringsenkät:

    1. Snyggaste trenden 2006? Det uppklädda modet. Roligt att se hur fina många är och hur fin man själv kan vara utan att sticka ut förfärligt.

    2. Fulaste trenden 2006? Höga midjor. Jag kan inte med det.

    3. Vilket var "ditt" plagg 2006? A-linjeformade tunikor/toppar med smockärm. Kan inte vara utan dem.

    4. Spå modet för 2007. Fortsatt "tjusigare" kläder till vardags. Tror på stilrenare och inte lika mkt ryschpysch med rosetter och annat.
    I en värld av illusioner
  22. 11
    Detsamma! Och så en liten summeringsenkät:

    1. Snyggaste trenden 2006? Det uppklädda modet. Roligt att se hur fina många är och hur fin man själv kan vara utan att sticka ut förfärligt.

    2. Fulaste trenden 2006? Höga midjor. Jag kan inte med det.

    3. Vilket var "ditt" plagg 2006? A-linjeformade tunikor/toppar med smockärm. Kan inte vara utan dem.

    4. Spå modet för 2007. Fortsatt "tjusigare" kläder till vardags. Tror på stilrenare och inte lika mkt ryschpysch med rosetter och annat.
  23. Medlem sedan
    Jan 2002
    #12
    Kicki E:s sena svar:


    1. Snyggaste trenden 2006?
    Söt/tuffa blusar i rutigt eller med olika roliga mönster, men även enfärgade. Klänningar, randiga strumpbyxor. Att det är mer "tillåtet" att ta ut svängarna genom att exempelvis kombinera olika mönster m.m. Och stuprörsjeansen. Och den högre midjan... Vintage.

    2. Fulaste trenden 2006?
    Att många verkar vilja se ut som Paris Hilton.

    3. Vilket var "ditt" plagg 2006?
    Stuprörsjeans och secondhandklänningar.

    4. Spå modet för 2007
    Kanske kommer det lite V-jeans tillbaka igen - eller i varje fall utsvängda jeans. Vill naturligtvis ha mer 60- och 70-tal och gärna lite 50-tal också .
  24. 12
    Kicki E:s sena svar:


    1. Snyggaste trenden 2006?
    Söt/tuffa blusar i rutigt eller med olika roliga mönster, men även enfärgade. Klänningar, randiga strumpbyxor. Att det är mer "tillåtet" att ta ut svängarna genom att exempelvis kombinera olika mönster m.m. Och stuprörsjeansen. Och den högre midjan... Vintage.

    2. Fulaste trenden 2006?
    Att många verkar vilja se ut som Paris Hilton.

    3. Vilket var "ditt" plagg 2006?
    Stuprörsjeans och secondhandklänningar.

    4. Spå modet för 2007
    Kanske kommer det lite V-jeans tillbaka igen - eller i varje fall utsvängda jeans. Vill naturligtvis ha mer 60- och 70-tal och gärna lite 50-tal också .

Liknande trådar

  1. Ett gott nytt år till alla här!
    By Feliciaett in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 17:09
  2. Gott Nytt År till er ALLA
    By AnnaHelena70 in forum Autismspektrum
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-31, 14:10
  3. Gott nytt år till alla...
    By fröken solsken in forum _0705 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-12-30, 21:04
  4. Gott Nytt år till er Alla!
    By tezziz in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 09:29
  5. Gott nytt år till er alla! *imt*
    By Maria med 4 barn in forum _05/06 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-01-01, 10:39
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar