God fortsättning på er!
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2001
    #1

    God fortsättning på er!

    Det är en härlig dag och jag är full i energi...not...

    Men det var iallafall trevligt igår och ungarna är jättenöjda!

    Hade ni det bra?
    Människor är som viner; med åren blir de dåliga surare och de goda bättre.

    Mañana är oftast den jobbigaste veckodagen.
    - Spanskt ordspråk
  2. 1
    God fortsättning på er! Det är en härlig dag och jag är full i energi...not...

    Men det var iallafall trevligt igår och ungarna är jättenöjda!

    Hade ni det bra?
  3. Hosanna
    #2
    Same, same..här är vi lite lagom trötta. Vi brukar ju lägga oss runt tio i vanliga fall så ett par timmar till är mördande. maken är och jobbar och barnen och jag slappar. Det måste väl vara tillåtet en sådan här stormig och mörk dag, eller?
  4. 2
    Same, same..här är vi lite lagom trötta. Vi brukar ju lägga oss runt tio i vanliga fall så ett par timmar till är mördande. maken är och jobbar och barnen och jag slappar. Det måste väl vara tillåtet en sådan här stormig och mörk dag, eller?
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Absolut! jag vill bara krypa ihop i soffan med en bra film och äta pizza och annat onyttigt...fast jag TROR att kroppen skulle må bättre av en lååång promenad och kokta grönsaker till middag...trist :-(
  6. 3
    Absolut! jag vill bara krypa ihop i soffan med en bra film och äta pizza och annat onyttigt...fast jag TROR att kroppen skulle må bättre av en lååång promenad och kokta grönsaker till middag...trist :-(
  7. Hosanna
    #4
    Åh...men en film måste det ju absolut bli. Tack för tipset!
  8. 4
    Åh...men en film måste det ju absolut bli. Tack för tipset!
  9. Medlem sedan
    Jul 2005
    #5
    Detsamma! Var på en kanonkul middag! God mat o gott sällskap! En bra start på det nya året.
  10. 5
    Detsamma! Var på en kanonkul middag! God mat o gott sällskap! En bra start på det nya året.
  11. Medlem sedan
    Oct 2001
    #6
    Vassegod... har du något förslag?
  12. 6
    Vassegod... har du något förslag?
  13. Medlem sedan
    Oct 2001
    #7
    Vad härligt!
  14. 7
    Vad härligt!
  15. Hosanna
    #8
    Tja, om du inte såg "så som i himmelen" häromdagen så är den ju alltid värd att se om och om igen.

    Annars slår jag ett slag för "harrys döttrar" för de vuxna eller "Macken" för hela familjen.
  16. 8
    Tja, om du inte såg "så som i himmelen" häromdagen så är den ju alltid värd att se om och om igen.

    Annars slår jag ett slag för "harrys döttrar" för de vuxna eller "Macken" för hela familjen.
  17. Medlem sedan
    Oct 2001
    #9
    Njaae inte riktigt vad jag vill se idag...jag är mera ute efter typ Bond eller så :-)) schysst action med snygga manliga hjältar!!! DET är en bra start på året :-)) ...eller?
  18. 9
    Njaae inte riktigt vad jag vill se idag...jag är mera ute efter typ Bond eller så :-)) schysst action med snygga manliga hjältar!!! DET är en bra start på året :-)) ...eller?
  19. Hosanna
    #10
    Ah...ja då var mina alternativ inte så lyckade. Roy och Roger klassas väl inte som läckra precis. *asg* Men en gammal Beckfilm eller The Rocj med Connery kanske? Eller varför inte ngt med Denzel Washington?
  20. 10
    Ah...ja då var mina alternativ inte så lyckade. Roy och Roger klassas väl inte som läckra precis. *asg* Men en gammal Beckfilm eller The Rocj med Connery kanske? Eller varför inte ngt med Denzel Washington?
  21. Hosanna
    #11
    R O C K skulle det va.
  22. 11
    R O C K skulle det va.
  23. Medlem sedan
    Nov 2003
    #12
    Mycket.. en riktigt trevlig kväll var det.. ramlade in här hemma halv fem ungefär.. hehe..
  24. 12
    Mycket.. en riktigt trevlig kväll var det.. ramlade in här hemma halv fem ungefär.. hehe..
  25. Medlem sedan
    Oct 2001
    #13
    Nu snackar vi BRA film - The Rock, med världens i särklass snyggaste man, Sean *suck* Till och med Seans lillfinger är sexigare är Roy och Roger :-))
  26. 13
    Nu snackar vi BRA film - The Rock, med världens i särklass snyggaste man, Sean *suck* Till och med Seans lillfinger är sexigare är Roy och Roger :-))
  27. Medlem sedan
    Oct 2001
    #14
    åhh, en riktig helkväll med andra ord :-))
  28. 14
    åhh, en riktig helkväll med andra ord :-))
  29. Medlem sedan
    Aug 2002
    #15

    Tack det samma!

    Vi är lite trötta här och våra sista gäster, som sov över, åkte just hem. Nu blir det en tur till McDonalds
  30. 15
    Tack det samma! Vi är lite trötta här och våra sista gäster, som sov över, åkte just hem. Nu blir det en tur till McDonalds
  31. Medlem sedan
    Nov 2003
    #16
    yes! =)
  32. 16
    yes! =)
  33. Medlem sedan
    Oct 2001
    #17
    åh vad gott!
  34. 17
    åh vad gott!
  35. Medlem sedan
    Jan 2002
    #18

    Jadå tack!

    Lite sent (eller tidigt) blev det, men roligare än väntat.

    En son som ändå vaknade i ottan som vanligt, glad som en lärka, och en dotter som masade sig upp mitt på dagen, sur som ättika. Fast nu verkar även ättikan ha sockrat till sig, hör jag.
  36. 18
    Jadå tack! Lite sent (eller tidigt) blev det, men roligare än väntat.

    En son som ändå vaknade i ottan som vanligt, glad som en lärka, och en dotter som masade sig upp mitt på dagen, sur som ättika. Fast nu verkar även ättikan ha sockrat till sig, hör jag.
  37. Medlem sedan
    Jan 2002
    #19

    Och god fortsättning...

    var det ja!
  38. 19
    Och god fortsättning... var det ja!
  39. Medlem sedan
    Oct 2001
    #20
    detsamma :-)
  40. 20
    detsamma :-)

Liknande trådar

  1. fortsättning om fp och sgi :)
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 16:59
  2. God fortsättning
    By Carin m grabbarna in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 18:13
  3. Hej och god fortsättning
    By Millan med 4 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 09:30
  4. God fortsättning!
    By -Johanna- in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 22:12
  5. God fortsättning!
    By Älsklingsfrö in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 15:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar