God fortsättning...
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    God fortsättning...

    på det nya året! Tänk vilket år vi har fått uppleva med grav symptom, plus på stickor, illamående, kräkningar, viktuppgång, foglossning mm mm. Och sen tillslut när vi fick träffa våra små pyren! Så visst var 2006 ett bra år och jag hoppas få dela ett lika bra 2007 med er!
    Yvonne m Victor-02 och Isabelle-06
  2. 1
    God fortsättning... på det nya året! Tänk vilket år vi har fått uppleva med grav symptom, plus på stickor, illamående, kräkningar, viktuppgång, foglossning mm mm. Och sen tillslut när vi fick träffa våra små pyren! Så visst var 2006 ett bra år och jag hoppas få dela ett lika bra 2007 med er!
  3. Medlem sedan
    Mar 2003
    #2
    God fortsättning! Visst var år 2006 ett jättebra år, då fick vi ju våra underbara älsklingar=)! Hoppas Nyårs firandet gick bra för er. Vi firade hemma med några vänner och Leons tjejkompis som är 6 månader sov tom första gånger över hos oss med mamman!
    Kram
  4. 2
    God fortsättning! Visst var år 2006 ett jättebra år, då fick vi ju våra underbara älsklingar=)! Hoppas Nyårs firandet gick bra för er. Vi firade hemma med några vänner och Leons tjejkompis som är 6 månader sov tom första gånger över hos oss med mamman!
    Kram
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Glömde skriva att jag hade precis ammat Leon innan tolvslaget och han sov så sött i makens famn när man började skjuta raketer ute. Han har börjat sova i sträck längre berioder, som inatt sov han nästan 7 timmar=)!(tidigare vaknade han hela natten var tredje timme) Nu hoppas jag bara att han börjar lägga sig tidigare, år 2006 brukade han lägga sig först kl.23-1.00 tiden. Hoppas det blir ändring år 2007=)!
  6. 3
    Glömde skriva att jag hade precis ammat Leon innan tolvslaget och han sov så sött i makens famn när man började skjuta raketer ute. Han har börjat sova i sträck längre berioder, som inatt sov han nästan 7 timmar=)!(tidigare vaknade han hela natten var tredje timme) Nu hoppas jag bara att han börjar lägga sig tidigare, år 2006 brukade han lägga sig först kl.23-1.00 tiden. Hoppas det blir ändring år 2007=)!

Liknande trådar

  1. fortsättning om fp och sgi :)
    By mandelblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-08, 16:59
  2. God fortsättning
    By Carin m grabbarna in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-01-06, 18:13
  3. Hej och god fortsättning
    By Millan med 4 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-12-30, 09:30
  4. God fortsättning!
    By -Johanna- in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 22:12
  5. God fortsättning!
    By Älsklingsfrö in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2006-12-28, 15:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar